Loading...
Punjab University Chandigarh Teachers Protest For 7th Pay Commission -ورودھ پردرشن7ویں ویتنمان کو لیکر پی یو میں شکشکوں نے بھری ہنکار,ہزاروں شکشک آئینگے ساتھ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ورودھ پردرشن7ویں ویتنمان کو لیکر پی یو میں شکشکوں نے بھری ہنکار,ہزاروں شکشک آئینگے ساتھ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Sat, 19 Jan 2019 01:55 PM IST
ورودھ پردرشن کرتے شکشک
ورودھ پردرشن کرتے شکشک
خبر سنیں
ساتویں ویتنمان سمیت کئی مانگوں کو لیکر سیکڑوں شکشکوں نے ہنکار بھری اور آندولن چھیڑتے ہوئے پنجاب یونیورسٹی چنڈیگڑھ میں دھرنا پردرشن کیا۔ شکشکوں نے اعلان کیا که ویتنمان کا لابھ نہیں ملا تو اگر آندولن کرینگے۔ ساتھ ہی یہ بھی بتایا که آندولن کئی چرنوں میں چلیگا۔ ابھی امرتسر,پٹیالہ,لدھیانہ اور آخری آندولن20فروری کو چنڈیگڑھ میں ہوگا۔ اس میں پنجاب کے لگ بھگ پانچ ہزار شکشک حصہ لیں گے۔ پنجاب فیڈریشن آف یونین اینڈ کالج ٹیچرس آرگینائجیشن کے بینر تلے دھرنا صبح دس بجے شروع ہوا۔ اس میں چنڈیگڑھ کے سبھی کالجوں کے شکشکوں کے علاوہ پی یو کے شکشکوں نے بھاگ لیا۔
وگیاپن
وگیاپن
اس دوران جنرل سیکریٹری ڈا.جگونت سنگھ نے کہا که کئی بار ساتویں ویتنمان کی مانگ کی جا چکی ہے۔ سبھی پرکریائیں پوری ہو گئی ہیں,لیکن شکشکوں کو آج تک لابھ نہیں دیا گیا جبکہ پورے دیش میں لاگو ہو گیا ہے۔ پڑوس کے راجیہ ہریانہ میں بھی اسے لاگو کر دیا گیا۔ انہوں نے کہا که لگاتار شکشکوں کی ان دیکھی کی جا رہی ہے۔ اب شکشکوں کے برداشت سے باہر ہو گیا ہے۔ پٹا ادھیکش پرو.راجیش گل نے کہا ساتویں ویتنمان کے لئے کیول آشواسن ملے,لیکن ہزاروں شکشک اسکا انتظار کر رہے ہیں۔ شکشکوں کی تعیناتی کے سمیہ بیسک ویتن15600روپے دیا جا رہا ہے,جو بہت کم ہے۔

کام لینے میں سرکار آگے,سودھائیں دینے میں پیچھے
ڈا.گھنشیام دویدی نے کہا که خالی پدوں پر شکشکوں کی تعیناتی ہونی چاہئیے تاکہ ودیارتھیوں کو اسکا لابھ مل سکے۔ ڈا.بھوپیندر سنگھ نے کہا که شکشک دیش کا بھوشیہ گڑھتا ہے,کئی زمیداریاں انکے کندھوں پر ہوتی ہیں۔ سروادھک سرکاری کاریہ بھی انہیں سے کروائے جاتے ہیں,لیکن جب سودھا دینے کی باری آتی ہے تو سرکاریں پیچھے ہٹ جاتی ہیں۔ انہوں نے کہا که ساتویں ویتنمان کا لابھ دیش بھر کے وشوودیالیوں و کالجوں کے شکشکوں کو ملنا شروع ہو گیا,لیکن یہاں سرکار نے اب تک لاگو نہیں کیا ہے۔ شکشکوں کی جایج مانگیں بھی نہیں معنی جاتی ہیں۔ یہی کارن رہا که شکشکوں کو دھرنا پردرشن کرنے پر ووش ہونا پڑا۔

کب کہاں ہوگا آندولن
پی یو کے علاوہ اب شکشکوں کا پردرشن24جنوری کو امرتسر کے گرنانک دیو یونیورسٹی میں ہوگا۔ اسکے بعد31جنوری کو پٹیالہ اور12فروری کو کرشی وشوودیالیہ لدھیانہ میں آندولن ہوگا۔ بڑا آندولن20فروری کو چنڈیگڑھ میں ہوگا۔ اس دن شکشکوں نے سٹیٹ بند کا اعلان کیا ہے۔ اس دوران ریلی بھی نکالی جائیگی۔

 

Recommended

دیکھیے لوک سبھا چناؤ2019کےLIVEپرنام وستار سے
Election 2019

دیکھیے لوک سبھا چناؤ2019کےLIVEپرنام وستار سے

جانئے اپنے شہر کے لائیو نتیجوں کی پل پل کی خبر
Election 2019

جانئے اپنے شہر کے لائیو نتیجوں کی پل پل کی خبر

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

دلی ابھبھاوکوں کو بڑا جھٹکا, 59سکول بڑھا سکیں گے10پرتیشت تک فیس

دہلی سرکار کے ایک فیصلے نے ابھبھاوکوں کو بڑا جھٹکا دیا ہے۔دہلی سرکار نے راشٹریہ راجدھانی میں ڈی ڈی اے کی زمین پر سنچالت59نجی سکولوں کو اپنے اپنے یہاں5-10پرتیشت فیس بڑھانے کیانومتی دے دی ہے۔

21مئی2019

وگیاپن

ترال میں سرکشابلوں کو بڑی کامیابی,مارا گیا آتنکی ذاکر موسٰی ساتھ ہی دیش بھر کی5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

24مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation