Loading...
Chief Minister Manohar Lal Heard Peoples Problem In Jind -سی ایم بولے میں نے5سال میں کدے سائن نہیں کرے کسے کاغذ پے,ہڈا بھتیرے سائن کرگیا جیل جاویگا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سی ایم بولے میں نے5سال میں کدے سائن نہیں کرے کسے کاغذ پے,ہڈا بھتیرے سائن کرگیا جیل جاویگا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جیند(ہریانہ) Updated Tue, 12 Feb 2019 09:42 AM IST
سی ایم منوہر لال
سی ایم منوہر لال
خبر سنیں
اپنے دو دن کے دورے کے دوسرے دن مکھیہ منتری منوہر لال نے سوموار صبح پی ڈبلیو ڈی ریسٹ ہاؤس میں لوگوں کی سمسیائیں سنیں۔ اس دوران80ورشیہ سکھلال نے جب ایک کاغذ پر مکھیہ منتری سے ہستاکشر مانگا تو انہوں نے منا کر دیا۔ انہوں نے کہا که‘میں نے چار سال میں کدے کسے کاغذ پر سائن نہیں کرے,ہڈا بھتیرے کرگیا جیل میں جاویگا۔’
وگیاپن
دراصل,جیتگڑھ نواسی80ورشیہ سکھلال خود کو بھاجپا کا پرانا کاریہ کرتا بتاکر مکھیہ منتری سے ملے۔ اس پر مکھیہ منتری نے ان سے کہا که آپ کا کاغذ تو رات میں ہی لے لیا تھا۔ اس پر سکھلال نے اپنے آویدن پر ہستاکشر کرنے کے لئے کہا تو انہوں نے منا کر دیا۔ ہستاکشر سے منا کرتے ہی سکھلال بگڑ گئے۔ انہوں نے مکھیہ منتری کے ساتھ موجود ادھیکاریوں سے اپنا پتر واپس مانگ لیا۔

اس پر مکھیہ منتری نے سٹاف سے کہا که یہ کاغذ واپس دے دیں۔ ستھتی کو بھامپتے ہوئے ساتھ میں موجود ڈی سی امت کھتری نے وہ کاغذ پکڑ لیا اور اس پر ہستاکشر کرنے کی بات کہی۔ جب سکھلال کو یہ کاغذ واپس دیا جا رہا تھا تو انہوں نے مکھیہ منتری سے پوچھا که اور کون کریگا سائن,اس پر؟ جواب میں مکھیہ منتری نے کہا که ادھیکاری قریہ کریں۔ ساتھ ہی سکھلال نے مکھیہ منتری سے کہا که‘نئے آدمی تو تنے آگے راکھ دیئے ار پرانے آدمی پاچھے رہگے’۔ اس پر ڈی سی دوارہ ہستاکشر کئے گئے کاغذ کو انہیں تھما دیا گیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

#VatoKaro:سدھو کبھی مودی کے مرید تھے,مودی بھی کر چکے ہیں انکے لئے ریلی,جانئے کیوں آئیں دوریاں

نوجوت سدھو کبھی نریندر مودی کے مرید ہوا کرتے تھے۔ مودی بھی انکے لئے ریلی کر چکے تھے,اسکے باوجود دونوں کے بیچ دوریاں آ گئی۔ اسکے پیچھے کی وجہ جاننے کو خبر پڑھیں۔

20اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation