Loading...
Court Order To Check Activities Of Dera In Punjab And Haryana, Highcourt Rebuke Government -ہائیکورٹ نے سرکار کو لگائی پھٹکار,کہا ڈیروں کی صحیح جانچ کراتے تو نہیں ہوتی پنچکولہ میں ہنسا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہائیکورٹ نے سرکار کو لگائی پھٹکار,کہا ڈیروں کی صحیح جانچ کراتے تو نہیں ہوتی پنچکولہ میں ہنسا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Thu, 16 May 2019 06:13 AM IST
پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ
پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ
خبر سنیں
پنجاب اور ہریانہ دوارہ اپنے راجیوں کے سبھی ڈیروں کی جانچ سمبندھی آدیش کا صحیح پالن کیا گیا ہوتا تو پنچکولہ ہنسا جیسی گھٹنا نہیں ہوتی۔ یہ ٹپنی پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ نے آدیش کا پالن نہ ہونے کو لیکر داخل اوماننا یاچکا پر سنوائی کے دوران کی۔ اسکے ساتھ ہی ہائیکورٹ نے پنچکولہ ہنسا معاملے میں سنوائی کر رہی فل بینچ کو معاملہ ریفر کر دیا۔
وگیاپن
وگیاپن
بدھوار کو سنوائی کے دوران پنجاب اور ہریانہ نے اپنے جواب دائر کئے۔ ہائیکورٹ نے کہا که دونوں راجیوں کے جوابوں سے یہ صاف ہے که ہائیکورٹ نے ورش2015میں پنجاب اور ہریانہ کے سبھی ڈیروں کی جانچ کے جو آدیش دیئے تھے ان آدیشوں پر دونوں ہی راجیوں نے کوئی کارروائی نہیں کی ہے۔ ایسے میں اب بہتر ہوگا که اس اوماننا یاچکا پر بھی فل بینچ ہی سنوائی کرے جو پنچکولہ میں ڈیرامکھی کو دوشی قرار دیئے جانے کے بعد ہوئے دنگوں,آگجنی اور توڑ پھوڑ کے معاملوں کی سنوائی کر رہی ہے۔

ایڈووکیٹ رونیت جوشی نے اوماننا یاچکا میں ہائیکورٹ کو بتایا گیا که سنت رام پال پرکرن کے بعد ہائیکورٹ نے ورش2015میں پنجاب اور ہریانہ کے سبھی ڈیروں کی جانچ کے آدیش دیئے تھے۔ ورش2017میں جب ڈیرا مکھی گرمیت سنگھ رام رحیم کو سادھوی یون شوشن معاملے میں پنچکولہ کی سی بی آئی عدالت نے دوشی قرار دیا تھا تو اسکے سمرتھکوں نے پنچکولہ سہت راجیہ میں کئی جگہ دنگے کر دیئے تھے۔ اسکے بعد جوشی نے ہائیکورٹ میں اوماننا یاچکا دائر کر کہا تھا که اگر ہریانہ سرکار ہائیکورٹ کے ورش2015کے آدیشوں کا پالن کر ڈیروں کی جانچ کر لیتی تو یہ ستھتی پیدا ہی نہیں ہونی تھی۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

ہائیکورٹ نے اٹھایا سوال بنا ایڈجیڈکیٹنگ آفیسر کے تین سال سے کیسے چل رہا ہے ریرا

ریئل ایسٹیٹ ریگلیٹری اتھارٹی(ریرا)کے گٹھن کے تین سال بعد بھی ایڈجیڈکیٹنگ آفیسر کی نیوکتی نہ ہونے کا معاملہ ہائیکورٹ پہنچ گیا ہے۔

24جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation