Loading...
Court Order To Check Activities Of Dera In Punjab And Haryana, Highcourt Rebuke Government -ہائیکورٹ نے سرکار کو لگائی پھٹکار,کہا ڈیروں کی صحیح جانچ کراتے تو نہیں ہوتی پنچکولہ میں ہنسا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہائیکورٹ نے سرکار کو لگائی پھٹکار,کہا ڈیروں کی صحیح جانچ کراتے تو نہیں ہوتی پنچکولہ میں ہنسا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Thu, 16 May 2019 06:13 AM IST
پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ
پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ
خبر سنیں
پنجاب اور ہریانہ دوارہ اپنے راجیوں کے سبھی ڈیروں کی جانچ سمبندھی آدیش کا صحیح پالن کیا گیا ہوتا تو پنچکولہ ہنسا جیسی گھٹنا نہیں ہوتی۔ یہ ٹپنی پنجاب ہریانہ ہائیکورٹ نے آدیش کا پالن نہ ہونے کو لیکر داخل اوماننا یاچکا پر سنوائی کے دوران کی۔ اسکے ساتھ ہی ہائیکورٹ نے پنچکولہ ہنسا معاملے میں سنوائی کر رہی فل بینچ کو معاملہ ریفر کر دیا۔
وگیاپن
وگیاپن
بدھوار کو سنوائی کے دوران پنجاب اور ہریانہ نے اپنے جواب دائر کئے۔ ہائیکورٹ نے کہا که دونوں راجیوں کے جوابوں سے یہ صاف ہے که ہائیکورٹ نے ورش2015میں پنجاب اور ہریانہ کے سبھی ڈیروں کی جانچ کے جو آدیش دیئے تھے ان آدیشوں پر دونوں ہی راجیوں نے کوئی کارروائی نہیں کی ہے۔ ایسے میں اب بہتر ہوگا که اس اوماننا یاچکا پر بھی فل بینچ ہی سنوائی کرے جو پنچکولہ میں ڈیرامکھی کو دوشی قرار دیئے جانے کے بعد ہوئے دنگوں,آگجنی اور توڑ پھوڑ کے معاملوں کی سنوائی کر رہی ہے۔

ایڈووکیٹ رونیت جوشی نے اوماننا یاچکا میں ہائیکورٹ کو بتایا گیا که سنت رام پال پرکرن کے بعد ہائیکورٹ نے ورش2015میں پنجاب اور ہریانہ کے سبھی ڈیروں کی جانچ کے آدیش دیئے تھے۔ ورش2017میں جب ڈیرا مکھی گرمیت سنگھ رام رحیم کو سادھوی یون شوشن معاملے میں پنچکولہ کی سی بی آئی عدالت نے دوشی قرار دیا تھا تو اسکے سمرتھکوں نے پنچکولہ سہت راجیہ میں کئی جگہ دنگے کر دیئے تھے۔ اسکے بعد جوشی نے ہائیکورٹ میں اوماننا یاچکا دائر کر کہا تھا که اگر ہریانہ سرکار ہائیکورٹ کے ورش2015کے آدیشوں کا پالن کر ڈیروں کی جانچ کر لیتی تو یہ ستھتی پیدا ہی نہیں ہونی تھی۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

امریندر سنگھ نے نقارے سبھی ایگجٹ پولس اور کانگریس کو لیکر کر دیا بڑا دعویٰ

پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ نے تمام ایجکٹ پولس کو نا کار دیا ہے۔ انہوں نے کہا که کانگریس راشٹریہ اور راجیہ میں کافی اچھی حالت میں ہے۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation