Loading...
Agm Of Private Company Burnt Alive Under Suspicious Circumstances In Mohali -موہالی ایجیئیم کی کار میں ملی جلی لاش,نہیں پتہ چلی موت کی وجہ,پولیس جانچ میں جٹی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

موہالی ایجیئیم کی کار میں ملی جلی لاش,نہیں پتہ چلی موت کی وجہ,پولیس جانچ میں جٹی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لانڈراں/موہالی(پنجاب) Updated Sat, 19 Jan 2019 09:20 AM IST
جلی ہوئی کار
جلی ہوئی کار
خبر سنیں
موہالی نگر نگم دفتر سے ماتر دو کلومیٹر کی دوری پر ستھت گاؤں سمبھالکی میں سندگدھ حالات میں سڑک کنارے گرووار رات ایک آئی 10کار میں ہی جل کر ایک پرائیویٹ کمپنی کے ایجیئیم کی موت ہو گئی ہے۔ اسکا شریر80فیصدی تک جل چکا تھا۔ شو پورا کالا پڑ گیا تھا۔ شو کی پہچان بھی کٹھن تھی۔ مرتک کے کسی جان کار نے کار کے نمبر سے اسکی پہچان کی۔ پولیس نے شو کو سول اسپتال کی مارچری میں رکھوا دیا ہے۔
وگیاپن
مرتک کی پہچان آئڈیا کمپنی کے اسسٹینٹ جنرل منیجر پلاننگ مادھو چترویدی(40)کے روپ میں ہوئی ہے۔ پولیس کی فورینسک ٹیم نے موقعے سے خون سمیت کئی چیزوں کے سیمپل لئے ہیں۔ ساتھ ہی ڈی این اے ٹیسٹ کروانے کا فیصلہ لیا ہے تاکہ ساری ستھتی صاف ہو سکے۔ فی الحال معاملے میں سیارپی کی دھارا174کے تحت کیس درج کیا ہے۔ سوہانا تھانے کے ایس ایچ او ترلوچن سنگھ نے بتایا که پولیس وبھن اینگلوں پر کام کر رہی ہے۔

ٹیکسی چالک نے دی تھی پولیس کو سوچنا
معاملہ گرووار رات11بجکر دس منٹ کا بتایا جا رہا ہے۔ سوہانا تھانے کے مطابق کسی ٹیکسی چالک نے انہیں رات کار کو جلتے ہوئے دیکھ کر فون کیا تھا۔ وہ وہاں پر کسی کو چھوڑنے جا رہا تھا۔ اسکے بعد موقعے پر فائر وبھاگ و پولیس کی ٹیم پہنچی۔ لیکن تب تک شریر لگ بھگ پورا جل چکا تھا اور مادھو کی موت ہو چکی تھی۔

کار کا دروازہ کھلا تھا,نکلنے کی کوشش کی
جانکاری کے مطابق کار سڑک سے قریب تیس فٹ دور اور پانچ فٹ کھائی میں جاکر سیدھے ہی کھڑی تھی۔ کار زمین میں لگی تھی۔ ساتھ ہی پوری طرح سے جل چکی تھی۔ پولیس کے مطابق کار کا ڈرائیور سائڈ کا دروازہ کھلا تھا۔ ساتھ ہی مرتک کے پیر و کچھ حصہ باہر کی طرف تھا۔ اس سے یہ اندیشہ لگایا جا رہا ہے که اسنے بچاو کا پریاس کیا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

10.24بجے منگوایا تھا کھانا, 11بجے نکلا گھر سے

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیں ہر راجیہ اور شہر سے جڑیکرائم سماچارکی
بریکنگ اپ ڈیٹ۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

دوست نے کیا کھلاسا چاول نریاتک روہت گرگ اور مہلا متر کے بیچ اس رات آخر کیا ہوا تھا

دیش کے تیسرے بڑے چاول نریاتک روہت گرگ اور اسکی مہلا متر کے بیچ اس رات کو آخر کیا ہوا تھا تو وہ نہر میں کود گئے۔ اسکا خلاصہ دوست ہردیپ کر رہے ہیں۔

23اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation