Loading...
Father Ate Poison In Kapurthala Of Punjab -بیٹی کا ویڈیو وائرل کرنے کی دھمکی,دکھی پتا نے اٹھایا خوفناک قدم...پریوار میں سنسنی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بیٹی کا ویڈیو وائرل کرنے کی دھمکی,دکھی پتا نے اٹھایا خوفناک قدم...پریوار میں سنسنی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,کپورتھلہ(پنجاب) Updated Sun, 20 Jan 2019 09:10 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
ایک ویکتی نے بیٹی کا ویڈیو وائرل کرنے کی دھمکی دی۔ اتنا ہی نہیں یووک کے ماتا پتا نے مرتک کے بیٹی کو پریشان کیا۔ اس سے دکھی پتا نے زہریلا پدارتھ کھاکر آتم ہتیا کر لی۔ مرتک کی پتنی کی شکایت پر تھانہ سٹی پولیس نے تینوں آروپیوں کے خلاف معاملہ درج کر لیا ہے۔ معاملہ پنجاب کے کپورتھلہ کا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
مرتک کی پتنی نے کپورتھلہ پولیس کو دی شکایت میں بتایا که اسکے ایک بیٹا اور ایک بیٹی ہیں۔ ورتمان میں دونوں کنیڈا میں رہتے ہیں۔ بیٹی ودیش جانے سے پہلے شہر کے پرتشٹھت سکول میں پڑھتی تھی۔ محلے میں رہنے والا سکھجیت سنگھ اورپھ سکھ بیٹی کو سکول آتے جاتے پریشان کرتا تھا۔ اس سمبندھ میں شیتر کے گنیمانیہ ویکتیوں کے سامنے اسنے دو بار لکھت معافی بھی مانگی تھی۔ اسکے باوجود وہ حرکتوں سے باج نہیں آیا۔ اس سے پریشان ہوکر اسکے پتی نے بیٹی کو پڑھائی کے لئے کنیڈا بھیج دیا۔

مہلا کا آروپ ہے که سکھجیت سنگھ عرف سکھ,اسکا پتا تلوندر سنگھ تتھا ماتا رنجیت کور نے بیٹی کو کنیڈا فون کر بلیک میل کرنا شروع کر دیا تتھا اس سے نقدی کی مانگ کرنے لگے۔ آروپیوں نے اسکی بیٹی کو دھمکی دی یدی اسنے نقدی نہ بھیجی تو وہ اسکی سبھی فوٹو و ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل کر دینگے۔

بیٹی نے پتا کو جانکاری دی که اسنے آروپیوں کو نقدی بھی بھیج دی,پھر بھی وہ اسکو تنگ کر رہے ہیں۔ اس سے اسکے پتی بہت دکھی تھے۔ اس سے آہت ہوکر اسکے پتی13جنوری کو تلوندر سنگھ کے گھر گئے تو اسنے بیٹی کی اجت خراب کرنے کی دھمکیاں دیتے ہوئے دھکے مارکر بھگا دیا۔ اس سے وہ بہت پریشان تھے اور17جنوری کو انہوں نے زہریلا پدارتھ نگل لیا۔ سول اسپتال میں علاج کے دوران انکی موت ہو گئی۔ تھانہ سٹی کی پولیس نے تینوں آروپیوں کے خلاف کیس درج کرکے جانچ پڈتال شروع کر دی ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیں ہر راجیہ اور شہر سے جڑیکرائم سماچارکی
بریکنگ اپ ڈیٹ۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

بھاجپا نے جاری کی امیدواروں کی26ویں سوچی,سنی دیول گرداسپر,چنڈیگڑھ سے کرن خیر لڑینگی چناؤ

بھاجپا نے لوک سبھا چناؤ کے لئے امیدواروں کی26ویں سوچی جاری کی ہے۔ چنڈیگڑھ سیٹ سے کرن خیر کو میدان میں اتارا ہے تو وہیں ہوشیارپور سے سوم پرکاش میدان میں ہیں۔

23اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation