Loading...
Roadways Bus Rushed Into Standing Truck 2 Dead And 7 Injured In Narwana -ہادسا بیچ سڑک کھڑے ٹرک سے جا بھڑی روڈ ویز بس,دو لوگوں کی موت...سات انیہ گھائل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہادسا بیچ سڑک کھڑے ٹرک سے جا بھڑی روڈ ویز بس,دو لوگوں کی موت...سات انیہ گھائل

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نروانہ(ہریانہ) Updated Sat, 19 Jan 2019 09:24 AM IST
شتگرست روڈ ویز بس
شتگرست روڈ ویز بس
خبر سنیں
گھنے کوہرے کے کارن سڑک پر کھڑا ٹرک نہیں دکھائی دینے سے حصار چنڈیگڑھ ہائی وے پر ہتھو گاؤں کے پاس روڈ ویز بس ٹرک سے ٹکرا گئی۔ اس میں ٹرک کا انجن ٹھیک کر رہے ڈرائیور اور کلینر کی کچلنے سے موت ہو گئی۔ جبکہ بس چالک راجیندر اور پرچالک رمیش سمیت بس میں سوار شو,پنکج,پردیپ,اشوک سمیت سات لوگ گھائل ہو گئے۔
وگیاپن
سبھی گھائلوں کو ترنت ناگریک اسپتال پہنچایا گیا۔ جہاں سے بس چالک راجیندر سمیت ایک انیہ یاتری کی گمبھیر حالت کو دیکھتے ہوئے انہیں پی جی آئی روہتک ریفر کر دیا گیا ہے۔ پولیس کے انوسار ٹرک میں خرابی آنے کے کارن چالک سڑک کے بیچ میں ہی ٹرک کھڑا کر دیا تھا۔ صبح گھنے کوہرے کی وجہ سے درشیتا کم تھی جسکی وجہ سے بس چالک کو ٹرک نہیں دکھائی دیا اور دونوں میں زوردار ٹکر ہو گئی۔

بس میں سوار یاتریوں کے انوسار صبح گھٹنا کے سمیہ درشیتا قریب10سے15فٹ تھی اور بس کی سپیڈ قریب100کلومیٹر پرتگھنٹا تھی۔ اس سے ٹکر اتنی زبردست تھی که ٹرک کئی میٹر تک اپنے آپ ہی چلتا رہا۔ بس کی ٹکر سے ٹرک کو ٹھیک کر رہا50ورشیہ ڈرائیور بہار کے بیگسرائے نواسی ونود اور بہار کے سمستیپر جلا کا رہنے والا پرچالک ورشیہ پنکج(22)کی کچلنے سے موت ہو گئی۔

پولیس کے انوسار ونود اور پنکج اپنے ٹرک کو لیکر کرنال سے رتیا جا رہے تھے۔ وہ رتیا سے توڑا بھرکر لانے والے تھے,لیکن ہتھو گاؤں کے پاس انکے ٹرک میں کچھ خرابی آگ گئی۔ ٹرک کو ٹھیک کرنے کے لئے انہوں نے بیچ سڑک میں ہی اپنا ٹرک روک دیا تھا اور اسے ٹھیک کرنے لگے تھے۔ اسی لاپرواہی کے کارن انکی جان گئی۔

گھٹنا کی سوچنا ملتے ہی پولیس نے شووں و واہنوں کو قبضے میں لیا۔ شووں کو پوسٹ مارٹم کے لئے ناگریک اسپتال میں لایا گیا۔ تھانہ پر بھاری مہیندر سنگھ نے بتایا که مرتکوں کے پرجنوں کو سوچنا دے دی گئی ہے۔ انکے آنے کے بعد پوسٹ مارٹم کی کارروائی کی جائیگی۔
وگیاپن

Recommended

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا
Dolphin PG

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا

سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو
Astrology Services

سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیں ہر راجیہ اور شہر سے جڑیکرائم سماچارکی
بریکنگ اپ ڈیٹ۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

پنجاب کے700گاؤوں میں باڑھ,لوگوں کو اپلبدھ کرایا جا رہا کھانا پانی,بچاو و راحت کاریہ جاری

پنجاب میں700گاؤں باڑھ کی چپیٹ میں ہیں اور لوگوں کے پاس کھانے پینے کا سامان نہیں ہے۔ یہ دیکھتے ہوئے سینا اور وایوسینا نے سراہنیہ قدم اٹھایا ہے۔

21اگست2019

وگیاپن

میرٹھ میں تیل ماپھیاؤں پر نکیل,نقلی پیٹرول ڈیزل بنانے کی فیکٹری کا پردہ فاش, 10گرفتار

میرٹھ میں پولیس نے نقلی پیٹرول ڈیزل بنانے کا بھنڈاپھوڑ کر گروہ کے دس سدسیوں کو گرفتار کر لیا ہے۔ پولیس کی ساٹھگانٹھ سے میرٹھ مہانگر میں تیل مافیا کھل کر یہ نقلی پیٹرول کا کھیل رہے تھے۔

21اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation