Loading...
Haryana Cm Manohar Lal Comment On Roadshow Of Rahul Gandhi, Priyanka Gandhi -راہل پرینکا کے روڈ شو پر منوہر لال کا تنج, 'کانگریس فقع ہوا کارتوس ہے,کچھ نہیں ہوگا' - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

راہل پرینکا کے روڈ شو پر منوہر لال کا تنج, 'کانگریس فقع ہوا کارتوس ہے,کچھ نہیں ہوگا'

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Tue, 12 Feb 2019 09:34 AM IST
سی ایم منوہر لال
سی ایم منوہر لال -فوٹو: ANI
خبر سنیں
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی اور پرینکا واڈرا کا آج اتر پردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں روڈ شو رہا۔ اس روڈ شو میں جیوترادتیہ سندھیا سمیت کئی دگج نیتا شامل ہوئے۔ روڈ شو کو لیکر ہریانہ کے سی ایم منوہر لال نے اپنی پرتکریا دی۔ انہوں نے کہا که پھونکے ہوئے کارتوس سے کچھ نہیں ہوتا,کانگریس اب فقع ہوا کارتوس ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
 
پرینکا گاندھی کے سکریہ راجنیتی میں پدارپن کے بعد کانگریس نے اتر پردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں روڈ شو سے لوک سبھا چناؤ کا بگل پھونکا۔ اس میں کانگریس ادھیکش راہل گاندھی,مہاسچو و پوروی اتر پردیش کی پر بھاری انکی بہن پرینکا گاندھی سنگ پردیش ادھیکش راج ببر اور مہاسچو سہ پچھمی یوپی پر بھاری جیوترادتیہ سندھیا جیسے دگج شامل ہوئے۔

قریب5گھنٹے تک چلے اس15کلومیٹر کے روڈ شو کے دوران کانگریس کاریہ کرتاؤں اور سمرتھکوں میں بھرپور جوش دیکھنے کو ملا۔ روڈ شو کے بعد کانگریس کاریالیہ کے پاس بنے منچ سے راہل گاندھی نے کہا که آگامی لوک سبھا چناؤ میں کانگریس پھرنٹ فٹ پر کھیلیگی۔ یہ وچار دھارا کی لڑائی ہے۔ ایک طرف بھائی چارا اور جنتا کو جوڑ نے کی وچار دھارا ہے تو دوسری طرف آر ایس ایس بی جے پی کی دیش کو توڑنے والی وچار دھارا ہے۔
 

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

#VoteKaro:انیلو نے گھاشت کئے تین اور پرتیاشی,کروکشیتر کے رن میں تاؤ کی چوتھی پیڑھی کے'ارجن'

ہریانہ میں لوک سبھا چناؤ2019کے لئے سرگرمیاں تیزی سے بڑھنے لگی ہیں۔ انیلو نے شکروار کو تین اور پرتیاشیوں کے ناموں کی گھوشنا کر دی۔

20اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation