Loading...
Mega Block Tomorrow On Ambala Ludhiana Rail Line -ریلوے کا میگا بلاک آج,کئی ٹرینیں ردد,کئی کا بدلہ روٹ...یاترا سے پہلے پڑھ لیں پوری خبر- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ریلوے کا میگا بلاک آج,کئی ٹرینیں ردد,کئی کا بدلہ روٹ...یاترا سے پہلے پڑھ لیں پوری خبر

نیوز ڈیسک,امر اجالا,امبالہ کینٹ(ہریانہ) Updated Sun, 20 Jan 2019 09:17 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر -فوٹو:ڈیمو
خبر سنیں
ٹریک کے مرمت کاریہ کے لئے ریلوے رویوار کو چار گھنٹے کے دو میگا بلاک لیگا۔ امبالہ لدھیانہ ریلمارگ پر ڈاؤن لائن پر کینٹ ریلوے اسٹیشن و ایک انیہ ستھان پر یہ بلاک ہوگا۔ اس سے ریلمارگ رویوار کو است ویست رہیگا۔ ریلوے دوارہ کئی ٹرینوں کو ڈایورٹ کیا جائیگا جبکہ کئی کو ردّ کیا جائیگا۔ اسکے علاوہ کئی ٹرینوں کو دیری سے چلایا جائیگا۔
وگیاپن
وگیاپن
اس کارن یاتریوں کو پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ رویوار کو ڈاؤن لائن پر دو ستھانوں پر ہونے والے مرمت کاریہ کی وجہ سے ٹرین نمبر22430پٹھانکوٹ دہلی ایکسپریس, 12380امرتسرسیالدہا ایکسپریس, 12752جموںناندیڑ ہم سفر ایکسپریس اور22552جالندھر سٹی دربھنگہ ایکسپریس کو امبالہ لدھیانہ ریلمارگ کے بجائے ساہنیوال چنڈیگڑھ ریلمارگ سے نکالا جائیگا۔

یہ ٹرینیں رہینگی ردّ
میگا بلاک کے کارن کئی ٹرینوں کو بیچ مارگ میں بھی ردّ کیا جائیگا۔ ان میں ٹرین نمبر54552بٹھنڈہ امبالہ کینٹ اپ پیسنجر پٹیالہ امبالہ کینٹ کے مدھیہ ردّ رہیگی۔ اسی طرح ٹرین نمبر54553امبالہ کینٹ دھری ڈاؤن پیسنجر رویوار کو امبالہ کینٹ پٹیالہ اسٹیشن کے مدھیہ ردّ رہیگی۔ رویوار کو ٹرین نمبر12920کٹڑا اندور ایکسپریس اور11058امرتسر لوک مانیہ تلک ایکسپریس کو90منٹ دیری سے چلایا جائیگا۔ میگا بلاک کی وجہ سے کینٹ ریلوے اسٹیشنوں پر ٹرین نمبر12926امرتسر باندرہ ایکسپریس اور22430پٹھانکوٹ دہلی ایکسپریس کے پلیٹ فارم بدلے جا ئینگے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

بھاجپا نے جاری کی امیدواروں کی26ویں سوچی,سنی دیول گرداسپر,چنڈیگڑھ سے کرن خیر لڑینگی چناؤ

بھاجپا نے لوک سبھا چناؤ کے لئے امیدواروں کی26ویں سوچی جاری کی ہے۔ چنڈیگڑھ سیٹ سے کرن خیر کو میدان میں اتارا ہے تو وہیں ہوشیارپور سے سوم پرکاش میدان میں ہیں۔

23اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation