Loading...
Punjab Cm Capt Amarinder Singh Speak On Syl Canal Issue -ایسوائییل مدعے پر بولے کیپٹن امریندر سنگھ,زیادہ پانی ہوتا تو بانٹنے میں سمسیا نہیں تھی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ایسوائییل مدعے پر بولے کیپٹن امریندر سنگھ,زیادہ پانی ہوتا تو بانٹنے میں سمسیا نہیں تھی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Fri, 12 Jul 2019 05:15 PM IST
پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ
پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ -فوٹو: ANI
خبر سنیں
پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ نے ایسوائییل کے مدعے پر جاری بیان میں ایک طرف تو پنجاب کے پاس پانی کی کمی کی بات دوہرائی۔ وہیں سپریم کورٹ دوارہ ایسوائییل کے مدعے پر دیئے گئے نردیش کا سواگت بھی کیا۔
وگیاپن
مکھیہ منتری نے امید جتائی ہے که سپریم کورٹ کے نردیش انوسار پنجاب اور ہریانہ کے ادھیکاریوں کی بنائی جانے والی کمیٹی کے ذریعے پنجاب میں پانی کے گمبھیر سنکٹ کو دھیان میں رکھتے ہوئے ایسوائییل سمسیا کا دیرگھکالک اور نیایسنگت سمادھان ہو سکےگا۔

اسکے ساتھ ہی کیپٹن نے یہ بھی دوہرایا که اگر پنجاب کے پاس زیادہ پانی ہوتا تو کسی کے ساتھ بھی پانی بانٹنے کی کوئی سمسیا نہیں ہوتی۔ سرواچ عدالت کے منگلوار کو آئے فیصلے کی پرتی گرووار کو پنجاب سرکار کو پراپت ہوئی ہے۔ اس پر پرتکریا ویکت کرتے ہوئے مکھیہ منتری نے کہا که بات چیت ہی معاملے کے سمادھان کا ایکماتر راستہ ہے,جسکے چلتے پنجاب کو ایک بڑی پراکرتک آپدا میں ڈوبنے کا خطرہ ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

الگ الگ سمودایوں کے یووک یوتی ساتھ بھاگے,سیکڑوں یووکوں نے کیا ہنگامہ,دھارمک ستھل میں کی توڑ پھوڑ

الگ الگ سمودایوں کے یووک اور یوتی پانچ دن پہلے ساتھ ہی گھر سے بھاگ گئے۔

24جولائی2019

وگیاپن

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گری,بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے کیا ڈانس

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گر گئی۔ جسکے بعد بینگلرو کے رماڈا ہوٹل میں بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے اپنے سمرتھکوں کے ساتھ جم کر ڈانس کیا۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation