Loading...
Shameful Act Of Punjab Police's Sho In Firozpur -پولیس کی شرمناک کرتوت! بزرگ مہلا کے گھر میں مارا چھاپہ,سوا لاکھ روپے اٹھا لایا تھانہ پر بھاری- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پولیس کی شرمناک کرتوت! بزرگ مہلا کے گھر میں مارا چھاپہ,سوا لاکھ روپے اٹھا لایا تھانہ پر بھاری

نیوز ڈیسک,امر اجالا,فیروزپور(پنجاب) Updated Wed, 12 Jun 2019 07:35 PM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر -فوٹو: social media
خبر سنیں
شیکھاوالی بستی میں رہنے والی بزرگ مہلا کے گھر سے ایک لاکھ27ہزار روپے اٹھاکر لانے والے تھانہ سٹی کے پر بھاری کو ایس ایس پی سندیپ گوئل نے لمبی چھٹی پر بھیج دیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے که گینگسٹروں کو پکڑنے کے لئے پولیس نے بستی شیکھاوالی کے کئی گھروں میں چھاپاماری کر تلاشی لی تھی۔
وگیاپن
اسی سمیہ تھانہ سٹی ایس ایچ او بزرگ مہلا حمیدہ کے گھر سے دھنراشی اٹھا لایا تھا اور واپس نہیں کر رہا تھا۔ پیڑت مہلا بستی کے لوگوں کے ساتھ ودھایک پرمندر سنگھ کے سمکش پیش ہوئی۔ اس پر ودھایک نے ایس ایچ او سے دھنراشی دلوائی۔

پیڑتا حمیدہ(82)نے بتایا که بستی شیکھاوالی میں اسکے دو مکان تھے۔ ایک مکان اسنے29مئی کو سلیم پتر رنگا نامک ویکتی کو ایک لاکھ60ہزار روپے میں بیچا تھا۔ کچھ پیسے خرچ ہو گئے اور گھر پر ایک لاکھ27ہزار روپے رکھے تھے۔ رویوار کی رات کو تھانہ سٹی پولیس نے گینگسٹروں کو پکڑنے کے لئے بستی کے گھروں میں چھاپیماری کی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

ہریانہ میں کل تھم سکتے ہیں ٹرینوں کے پہیے,کسانوں نے دی چیتاونی,کئی ضلعوں کی پولیس تعینات

کروکشیتر سے نارنول تک بننے والے اینئیچ152-ڈی کے لئے ادھگرہت زمین کا مارکیٹ ریٹ مانگ رہے کسانوں نے گرووار کو ریل روکو آندولن کی چیتاونی دی ہے۔

26جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation