Loading...
Wwe Wrestler Kavita Dalal In Chandigarh For Wwe Trial -کوتا دلال بندش کی جنجیریں توڑیں اور سلوار سوٹ پہن ڈبلیوڈبلیوئی کے رنگ میں دھاک جمائی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کوتا دلال بندش کی جنجیریں توڑیں اور سلوار سوٹ پہن ڈبلیوڈبلیوئی کے رنگ میں دھاک جمائی

سنجیو پنگوترا,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Fri, 18 Jan 2019 03:08 PM IST
کوتا دلال
کوتا دلال
خبر سنیں
ڈبلیوڈبلیوئی کے رنگ پر وہ جب سلوار سوٹ پہن کر بھارتیہ مہلا پہلوان ودیشی پہلوانوں کو پٹکنی دیتی ہے تو وہاں اپستھت ہر کوئی انکا دیوانہ ہو جاتا ہے۔ بھارتیہ پہناوے میں وہ ہر کسی کی پسند اور چرچا کا وشیہ بنی ہوئی ہیں۔ ہم بات کر رہے ہیں کوتا دیوی کی,جوکہ ڈبلیوڈبلیوئی کے رنگ میں اپنا جلوہ بخیر رہی ہیں۔ ویروار کو وہ چنڈیگڑھ میں ڈبلیوڈبلیوئی ٹیلینٹ ڈیولپمینٹ کے ورشٹھ اپادھیکش کینین سیمن کے ساتھ پہنچیں۔ بھارت میں پہلی بار ڈبلیوڈبلیوئی ٹیلینٹ ٹرایاؤٹ کے لئے کوتا دیوی اور کینین سیمن ان دنوں یووا سپرسٹارس کی تلاش کر رہے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
ٹیلینٹ ٹرایاؤٹ بھارت میں پہلے ہریانہ میں اور اسکے بعد چنڈیگڑھ کے پاس ہو رہا ہے۔ کینین سیمن نے بتایا که ڈبلیوڈبلیوئی سپرسٹارس کی اگلی پیڑھی کی تلاش میں بھارت آئے ہیں۔ بھارت سے انہیں کوتا دیوی جیسی سپر سٹار مل چکی ہیں۔ اب انکے جیسی اور مہلاؤں کو ڈبلیوڈبلیوئی سے جوڑنا چاہتے ہیں۔ بھارت کی مہلائیں اب اس فیلڈ میں کافی آگے آ رہی ہیں۔ حال ہی میں روہتک میں ہوئے ٹرایاؤٹ کے دوران5-6مہلاؤں نے اس کھیل سے جڑنے کی اچھا جتائی ہے۔ ڈبلیوڈبلیوئی میں پچھلے سالوں سے بھارتیہ پہلوانوں کی بھاگیداری بڑھتی جا رہی ہے۔ یہاں کے پہلوان لگاتار اپنا رتبہ بڑھاتے جا رہے ہیں۔ د گریٹ خلیع اسکا سب سے بڑا اداہرن ہیں۔

لوگوں کی سوچ توڑکر آگے آئی
مول روپ سے ہریانہ کے جیند ضلعے کی رہنے والی کوتا دیوی نے بتایا که وہ پہلے ویٹلپھٹنگ کرتی تھیں۔ اسکے بعد پہلوانی کرنے کی سوچی,لیکن لوگوں کی سوچ آڑے آتی تھی۔ رشتےدار اور جاننے والے حق میں نہیں تھے که لڑکی لڑکوں کے مقابلے پہلوانی کرے۔ مجھے بہت بار روکا گیا۔ آخر میں نے ٹھان لیا که مجھے لوگوں کی سوچ کو توڑنا ہے۔ میں نے دبئی میں ٹرایاؤٹ میں حصہ لیا اور میرا چناؤ ہو گیا۔ آج ودیشوں میں جاکر کھیل رہی ہوں۔ آج مجھے ایک اور موقع ملا ہے که اپنے جیسی اور لڑکیوں کو اس طرح کا منچ پردان کر سکوں۔

سلوار سوٹ پہن کر فائٹ کرنے والی ایکماتر پہلوان
کوتا نے بتایا جب وہ ڈبلیوڈبلیوئی کے رنگ میں سلوار سوٹ پہن کر پہنچتی ہیں تو ہر کوئی حیران ہوکر دیکھتا ہے۔ مجھے گروہوتا ہے که میں ایکماتر ایسی پہلوان ہوں جوکہ امریکہ میں سلوار سوٹ پہن کر فائٹ کرتی ہوں۔ اس پہناوے کے چلتے رنگ کے آس پاس بیٹھے درشک مجھے دیکھتے ہی انڈین گرل کے نام سے اب پکارنے لگے ہیں۔

گریٹ خلیع کی فین
کوتا دیوی نے بتایا که جب مجھے پہلوانی کرنے کا شوق ہوا تو گریٹ خلیع کی اکادمی جوکہ جالندھر میں ہے,اسکے بارے میں پتہ چلا۔ اسکے بعد وہاں گئیں اور گریٹ خلیع کی اکادمی میں ایڈمشن لیا۔ وہاں پر کڑا ابھیاس کیا۔ خلیع سے اس کھیل کی باریکیاں سیکھیں اور اسکے بعد آج ودیشی مہلا ریسلرس کو رنگ میں پٹکنی دینے میں کامیاب ہو رہی ہوں۔

 

Recommended

دیکھیے لوک سبھا چناؤ2019کےLIVEپرنام وستار سے
Election 2019

دیکھیے لوک سبھا چناؤ2019کےLIVEپرنام وستار سے

جانئے اپنے شہر کے لائیو نتیجوں کی پل پل کی خبر
Election 2019

جانئے اپنے شہر کے لائیو نتیجوں کی پل پل کی خبر

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

ہماچل کی بیٹی کے سر سجا مس کیپٹل آف انڈیا کا خطاب

امب پٹھیار کی رہنے والی نینسی ڈڈوال نے مس کیپٹل آف انڈیا2019کا خطاب اپنے نام کیا ہے۔

21مئی2019

وگیاپن

دشا پاٹنی کے اس پھلورل سٹائل سے آپ آنکھیں نہیں ہٹا پائیں گے

گلیمر گرل دشا پاٹنی ممبئی میں اکثر اپنے خاص دوست ٹائگر شرف کے ساتھ ہی دکھتی ہیں۔ لیکن دشا اس بار نظر آئیں بالکل اکیلے۔ دشا کے خوبصورت انداز سے کوئی نظریں نہیں ہٹا پایا۔

24مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation