Loading...
Youth Congress Protest Against 'accidental Prime Minister' Film In Punjab - ‘ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر’فلم ہوئی رلیز,پنجاب میں یوتھ کانگریس نے کیا ورودھ پردرشن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

‘ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر’فلم ہوئی رلیز,پنجاب میں یوتھ کانگریس نے کیا ورودھ پردرشن

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لدھیانہ/جالندھر Updated Sat, 12 Jan 2019 12:37 AM IST
جالندھر میں فلم کا ورودھ
جالندھر میں فلم کا ورودھ
خبر سنیں
پورو پردھان منتری منموہن سنگھ پر بنی فلم ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر شکروار کو رلیز ہوئی۔ اس دوران پنجاب کے الگ الگ شہروں میں فلم کا ورودھ بھی ہوا۔ لدھیانہ میں یوتھ کانگریس کے کچھ کاریہ کرتاؤں نے پیویلین مال کے باہر فلم کو روکنے کے لئے پردرشن کیا اور کیندر سرکار کے خلاف نعرےبازی کی۔ اسکے باوجود فلم کا شو سامانیہ دنوں کی طرح چلا۔ شہر کے سبھی مال میں فلم دیکھنے کے لئے لوگ امڑے۔ پولیس نے احتیاط کے طور پر سبھی مال کے آگے سرکشا پہرہ لگا دیا ہے۔
وگیاپن
  
فلم کا ٹریلر رلیز ہونے کے بعد اسکا کانگریس نے ورودھ شروع کر دیا تھا۔ انکا کہنا تھا که اس فلم میں پورو پردھان منتری منموہن سنگھ کی چھوی کو خراب کرنے کا کام کیا گیا ہے۔ پنجاب سرکار کے کچھ منتریوں نے فلم کو نہیں چلنے دینے کے دعوے کئے تھے۔ شکروار صبح جیسے فلم چلی تو کچھ یوتھ کانگریسی نیتا پیویلین مال کے باہر پہنچ گئے۔ انہوں نے فلم کا شو بند کرنے کے لئے اپنا ورودھ کرنا شروع کر دیا۔ مال میں لگی پرائیویٹ سیکورٹی نے انہیں اندر نہیں جانے دیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

جالندھر میں سنیما گھر کے باہر کا پردرشن

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

جیون کی سبھی وگھن بادھاؤں کو دور کرنے والی گنپتی کی وشیش پوجا
جیوتش سمادھان

جیون کی سبھی وگھن بادھاؤں کو دور کرنے والی گنپتی کی وشیش پوجا

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

نوجوت سدھو اور کیپٹن امریندر سنگھ کے بیچ کہاں سے اور کیسے شروع ہوا وواد,یہاں جانئے

منتری نوجوت سدھو اور مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ کے بیچ وواد کیوں,کہاں سے اور کیسے شروع ہوا,اس پتہ چلا گیا ہے۔ جاننے کے لئے یہاں کلک کریں...

21مئی2019

وگیاپن

وویک اوبیرائے پر بھڑکے بگ بی,بنا نام لئے دے ڈالی یہ صلاح

ان دنوں وویک اوبیرائے آلوچناؤں کا شکار ہو رہے ہیں۔ وویک اوبرائے نے ایشوریہ کو لیکر ایک میم ٹویٹ کیا۔ اب اس پر امیتابھ بچن بھی بھڑک گئے ہیں۔ اشاروں اشاروں میں انہوں نے وویک اوبیرائے کو یہ صلاح بھی دے ڈالی ہے۔

21مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation