Loading...
Kamal Haasan Godse Mahatma Gandhi In Hindi Mahatma Gandhi Death Anniversary 2019 -کمل ہاسن کے بیان سے پھر چرچا میں گوڈسے,کیا بچایا جا سکتا تھا گاندھی جی کو؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کمل ہاسن کے بیان سے پھر چرچا میں گوڈسے,کیا بچایا جا سکتا تھا گاندھی جی کو؟

Hari Govind Vishwakarmaہرگووند وشو کرما Updated Mon, 13 May 2019 01:16 PM IST
30جنوری1948کو ہی ناتھورام گوڈسے نے مہاتما گاندھی کی گولی مارکر ہتیا کر دی تھی۔
30جنوری1948کو ہی ناتھورام گوڈسے نے مہاتما گاندھی کی گولی مارکر ہتیا کر دی تھی۔ -فوٹو:فاعل فوٹو
خبر سنیں

تمل ناڈو میں چناؤ پرچار کے دوران کمل ہاسن کے بیان نے وواد کھڑا کر دیا ہے۔ ہاسن نے کہا

میں یہ اسلئے نہیں کہہ رہا که یہاں کافی سنکھیا میں مسلمان ہیں۔ میں یہ مہاتما گاندھی کی مورتی کے سامنے کہہ رہا ہوں۔ آزاد بھارت میں پہلا آتنکوادی ایک ہندو تھا۔ اسکا نام تھا ناتھورام گوڈسے

کمل ہاسنارواکرچی ودھان سبھا شیتر میں پرچار کر رہے تھے,جہاں19مئی کو اپ چناؤٔ ہونا ہے۔فروری2018میں مکل ندھی میم پارٹی کا گٹھن کرنے والے ہاسن کے اس بیان نے بوال کھڑا کر دیا ہے۔ اس دوران ہاسن نے کہا ہے که وہ خود کو گوروانوت بھارتیہ مانتے ہیں جو بھارت میں ایکتا چاہتا ہے۔ جو مانتا ہے که ترنگے کے تین رنگوں کا ایک مطلب ہر دھرم کو ساتھ رہنے کا سندیش بھی ہے۔ ہاسن کے مطابق وہ1948میں مہاتما گاندھی کی ہتیا کو لیکر جواب مانگنے پہنچے ہیں۔
وگیاپن
بہرحال,کمل ہاسن کے بیان کے بعد ایک بار پھر سے راشٹرپتا مہاتما گاندھی اور ناتھورام گوڈسے چرچا میں ہے۔اس سال راشٹرپتا مہاتما گاندھی کی71ویں پنیتتھی منائی گئی۔30جنوری1948کو ہی ناتھورام گوڈسے نے مہاتما گاندھی کی گولی مارکر ہتیا کر دی تھی۔ مانا جاتا ہے که گاندھی جی کی ہتیا کو لیکر اس سمیہ سرکشا تنتر الرٹ تو تھا,لیکن کہا یہ بھی جاتا ہے که کیندر اور بامبے سرکار اور سرکشا تنتر چوکس رہا ہوتا تو شرطیہ گاندھی جی کی ہتیا ٹالی جا سکتی تھی۔

دراصل,آزادی ملنے کے بعد اگست1947سے جنوری1948کے بیچ گاندھی جی بہت زیادہ الوکپریہ ہو گئے تھے۔ انکے برمہچریہ کے پر یوگ نے انہیں انکے سب سے قریبی پں.جواہر لال نہرو اور سردار ولبھ بھائی پٹیل سمیت کئی لوگوں کے نشانے پر لا دیا تھا۔ خاص کر پاکستان نے جب کشمیر پر آکرمن کروایا تو سردار پٹیل نے12جنوری1948کی صبح اسلام آباد کو قرار کے تحت دی جانے والی55کروڑ رپئے کی راشی کو روکنے کا فرمان جاری کر دیا۔ گاندھی جی نے اسی دن شام کو اس فیصلے کے ورودھ میں آمرن انشن شروع کرنے کی گھوشنا کر دی۔ گاندھی جی کے دباوٴ کے چلتے دو دن بعد بھارت نے پاک کو55کروڑ رپئے کا بھگتان کر دیا۔ اس سے پورا دیش گاندھی جی سے ناراض ہو گیا تھا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

گاندھی جی کی کم ہونے لگی تھی لوکپریتا

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

سونبھدر نرسنہار آخر کتنے سرکشت ہیں دیش کے آدیواسی

سونبھدر ضلعے کے امبھا گاؤں کے آدیواسی نرسنہار کو لیکر راجنیتک آروپ پرتیاروپ کا دور جاری ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation