Loading...
Ganga Dussehra 2019 Ganga River Pollution Reason And Solutions -گنگا دشہرا اور مرتی ہوئی گنگا,کس نیتک ادھیکار سے تمہیں نمن اور بابا بھگیرتھ کو شردھانجلی کہیں؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گنگا دشہرا اور مرتی ہوئی گنگا,کس نیتک ادھیکار سے تمہیں نمن اور بابا بھگیرتھ کو شردھانجلی کہیں؟

Dhruva Guptدھرو گپت Updated Wed, 12 Jun 2019 01:00 PM IST
آخر کب دور ہوگا گنگا کا پردوشن؟ کب بدلیگی پریاورن کو لیکر سماج کی سوچ؟
آخر کب دور ہوگا گنگا کا پردوشن؟ کب بدلیگی پریاورن کو لیکر سماج کی سوچ؟ -فوٹو: Rohit Jha
خبر سنیں

آج گنگا دشہرا ہے۔ ہمارے پوروج راجا بھگیرتھ کی ورشوں کی تپسیا کے بعد گنگا کے سورگ یعنی ہمالیہ سے پرتھوی پر اوترن کا دن۔ راجا بھگیرتھ ایک لوک کلیان کاری شاسک تھے۔ انہوں نے سمبھوت سوکھے اور پانی کی کمی سے مرتی اپنی پرجا کے کلیان کے لئے ہمالیہ سے گنگا کے سمتل بھومی پر آنے کا مارگ کھولا اور پرشست کیا ہوگا۔ اس وراٹ کاریہ میں کتنا جنبل,ابھیانترک کوشل اور کتنا سمیہ لگا ہوگا,اسکی کلپنا بھی حیران کرتی ہے۔ گنگا تب سے ورتمان اتراکھنڈ,اترپردیش,بہار اور بنگال کی جیونریکھا بنی ہوئی ہے۔

وگیاپن
اسے آدر دینے لئے اسے دیوی,ماں درزا دیا گیا اور اسکے پانی کو امرت کہا گیا۔ اتر بھارت کے سبھی بڑے تیرتھ گنگا تٹ پر بنائے گئے۔ دربھاگیہ یہ که اپنے پوروجوں کی یہ دین ہم سنبھال کر نہیں رکھ پائے۔ گنگا پر بنے درزنوں ڈیم اور باندھوں,درشٹہین ادیوگیکرن,شہری سبھیتا کی اندھی دوڑ نے آج ہماری پوتر گنگا کو دنیا کی سب سے پردوشت ندیوں میں ایک بنا دیا ہے۔ گنگا میں ہر روز ہزاروں ہزاروں ٹن پوجن سامگری,کارخانوں کا زہریلا کچرا,سیکڑوں نگروں کا مل موتر اور ہزاروں ادھجلی لاشیں پرواہت ہوتی ہیں۔
 

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation