Loading...
Girish Karnad Death Bengaluru Karnataka Interviewed By Doordarshan Team Hindi Language -سمرتی شیش جب ہندی میں انٹرویو دینے سے منا کر دیا تھا گریش کرناڈ نے.! - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سمرتی شیش جب ہندی میں انٹرویو دینے سے منا کر دیا تھا گریش کرناڈ نے.!

Rajshekhar Vyasراجشیکھر ویاس Updated Mon, 10 Jun 2019 05:20 PM IST
گریش کرناڈ کا جانا ہندی ناٹیہ اور�رنگکرم کی دنیا میں شونیہ پیدا کر گیا ہے۔
گریش کرناڈ کا جانا ہندی ناٹیہ اوررنگکرم کی دنیا میں شونیہ پیدا کر گیا ہے۔ -فوٹو: social media
خبر سنیں
گریش کرناڈ کا جانا ہندی ناٹیہ اوررنگکرم کی دنیا میں شونیہ پیدا کر گیا ہے۔ گریش جی اپنے سمیہ کی سروادھک جاگروک آواز رہے۔ وسنگتیوں کے بیچ سوال اٹھانے والی قلم۔ رنگ منچ اورساہتیہ لیکھن سے فلمی دنیا تک پھیلا انکا رچناتمک سنسار وشال اور ویاپک رہا۔
وگیاپن
گریش جی کےقصے اور انبھو کا سنسار ہر ایک ویکتی,سنستھا کے لئے الگ رہا۔ وہ کئیوں کے بیچ ایک ساماجک کاریہ کرتا کے روپ میں نظر آئے,تو کئی لوگ ناٹک اور رنگکرمی کے روپ میں انہیں دیکھتے رہے۔ فلم اور نردیشن کے سنسار میں وہ ایک الہدا ویکتی تھے۔ دراصل,وہ بھاشائی سمردھتا,ساماجک وودھتا اوروشال سانسکرتک و کلاتمک وشو کی ایک انوکھی آواز تھے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

اتار چڑھاؤ اور کئی رہسیوں کو جنم دیتا رہا بھارتاجرایل کے بیچ کا سمبندھ

وشو منچ پر اپنے پرانے رخ کے الٹ,بھارت نے سنیکت راشٹر کی آرتھک اور ساماجک پریشد,ایسیؤئیسؤسی,میں اجرایل کے سمرتھن میں متدان کیا ہے۔ بھارت کے اس پہل کو بھارتیہ ودیش ایوں کوٹنیتی میں پرورتن کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔

26جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation