Loading...
Girish Karnad Death Bengaluru Karnataka Veteran Film And Theatre Artist Pm Modi Tweet -گریش کرناڈ: وہ نہیں ہو نگے لیکن ہر جگہ یاد کئے جا ئینگے,ہر بتکہی میں انکے قصے دوہرائے جا ئینگے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گریش کرناڈ: وہ نہیں ہو نگے لیکن ہر جگہ یاد کئے جا ئینگے,ہر بتکہی میں انکے قصے دوہرائے جا ئینگے

Sachin Shrivastavaسچن شریواستو Updated Mon, 10 Jun 2019 07:02 PM IST
گریش جی بھارتیہ رنگکرم کا سب سے لوکپریہ چہرہ تھے۔
گریش جی بھارتیہ رنگکرم کا سب سے لوکپریہ چہرہ تھے۔ -فوٹو: social media
خبر سنیں
گریش کرناڈ نہیں رہے۔ آج صبح سے ہی وبھن وہاٹسئیپ سموہوں,وہاٹسئیپ انباکس سے لیکر فیس بک یوٹیوب اور پرمپراگت میڈیا تک یہ خبر تیزی سے پھیلی اور لاکھوں لوگوں کی آنکھیں نم کر گئیں۔ گریش جی کا نہ ہونا محض دو تین گھنٹوں میں ساری دنیا کے انکے چاہنے والوں تک خبر کی شکل میں پہنچ گیا تھا۔ لیکن19مئی1938کو دیش کے سب سے چھوٹے ہل اسٹیشن ماتھیران میں پیدا ہوئے گریش کے جنم کے بارے میں انکے وجود کے بارے میں دنیا میں کافی دیر سے جانا,بلکہ گوڑھ ارتھوں میں کہیں تو اب تک ٹھیک سے گریش کو جانا ہی نہیں گیا۔
وگیاپن
ایککلاکار اور ویکتی کے روپ میں گریش جی
گریش جی کو لوکپریتا ملی,بطور نردیشک انہیں سمان ملا,بطور لیکھک انہیں پیار ملا,بطور انسان انہیں سہج آتمیتا بھی ملی۔ لیکن حقیقت یہی ہے که گریش جی کے ویکتو کے کئی حصے انکے ساتھ ہی چلے گئے ہیں۔

وہ لیکھک,ابھینیتا,فلم نردیشک اور ناٹک کار کے دائرے سے کہیں آگے ایک دارشنک شخصیت بھی تھے۔ اپنی پہلی اور آخری ملاقات کے ذریعے انہیں خود مجھ پر جو پربھاؤ ڈالا وہ آج تک اتنا ہی تازہ,یقینی اور بیحد ملایم ہے,جتنا قریب14سال پہلے دہلی کی سرد شام میں تھا۔

وہ خود کو اربن نکسل گھوشت کر چکے تھے۔ بیماری کے باوجود انہوں نے بینگلرو میں اپنے ورودھ کو آگے بڑھکر درج کیا تھا۔ اس دیش کی کھلی لوٹ اور کمزور طبقوں پر ہونے والے اتیاچاروں کے خلاف وہ ایک بلند آواز تھے۔ انکی شریرک اپستھتی اب کسی کاریہ کرم,کسی سبھا,کسی بتکہی میں نہ ہوگی,لیکن آپ جانتے ہیں که ہر کاریہ کرم میں یاد کئے جا ئینگے,ہر سبھا میں انکے ناٹکوں,انکے لیکھن کا ذکر ہوگا,ہر بتکہی میں انکے قصے دوہرائے جا ئینگے۔

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation