Loading...
Hero Of 2011 World Cup Yuvraj Singh Retires From International Cricket -آسان نہیں ہے یوراج ہونا جبکہ آپ کو ہر بار نئی طرح سے خود کو ثابت کرنا ہو- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

آسان نہیں ہے یوراج ہونا جبکہ آپ کو ہر بار نئی طرح سے خود کو ثابت کرنا ہو

Sonu Sharmaسونو شرما Updated Mon, 10 Jun 2019 06:39 PM IST
یوراج سنگھ
یوراج سنگھ -فوٹو: Social media
خبر سنیں
کرکٹ کی پچ پر کئی کھلاڑیوں کا آنا جانا لگا رہتا ہے۔ کئی کھلاڑی اس کھیل کے آسمان کا ستارہ بن جاتے ہیں تو کئی کی یادیں بس کبھی کبھار آف د ریکارڈ نکلتی رہتی ہیں۔ سنیل گاوسکر سے لیکر سچن تیندولکر جیسے کھلاڑیوں کا دیش کے اس لوکپریہ کھیل سے رخصت ہونا کسی مہان وداعی کی گھٹنا سے کم نہیں تھا۔ اس میں بھی سچن تیندولکر کی بھویہ وداعی کا ممبئی کا وانکھیڑے سٹیڈیم ہی ساکشی نہیں بنا بلکہ پورے دیش میں ماسٹر بلاسٹر کی کرکٹ سے وداعی کی بھاوک لہر دوڑ پڑی۔
وگیاپن
بہرحال,سننیاس کی پرمپرا اور شرنکھلا میں یووی کا انترراشٹریہ کرکٹ سے جانا ایک خاموش وداعی کی اور ہی سنکیت کرتا ہے۔ یوراج جتنے اچھے کھلاڑی رہے,اتنے ہی اچھے ججھارو یودھا بھی رہے۔ پچ ہو,میدان ہو یا پھر زندگی کی جنگ,سبھی جگہ پنجاب کے اس یووا کھلاڑی نے جوجھتے ہوئے اپنی جگہ بنائی۔ آسان نہیں ہے یوراج ہونا جبکہ آپ کو ہر بار نئی طرح سے خود کو ثابت کرنا ہو اور کینسر جیسی بیماری سے لوٹ کر زندگی کی لے کو دوبارہ پکڑنا ہو۔

یوراج کا اپنا فین کلب تھا۔ انکے چاہنے والوں کی الگ دنیا تھی۔ کئی ریکارڈ اس یووا کھلاڑی کے نام رہے ہیں۔ جو انہیں چاہتے ہیں,انکے لئے یہ مایوس کرنے والی خبر ہے,لیکن انکے جانے بعد بھی یوراج جس روپ میں یاد کئے جا ئینگے,وہ جوجھنے والے ستارہ کھلاڑی کے روپ میں ہی یاد کئے جا ئینگے۔ ایک طور پر دیکھا جائے تو وہ واقعی میں یوراج ہی نکلے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

2011ورلڈ کپ کے'یوراج'

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation