Loading...
Himalayan States Uttarakhand And Himachal Get Nothing In Union Budget 2019 -وت منتری نرملا سیتارمن کی دھنورشا میں بھی کچھ ہمالیی راجیہ رہ گئے سوکھے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

وت منتری نرملا سیتارمن کی دھنورشا میں بھی کچھ ہمالیی راجیہ رہ گئے سوکھے

Jay singh Rawatجے سنگھ راوت Updated Sat, 06 Jul 2019 02:39 PM IST
وت منتری نرملا سیتارمن
وت منتری نرملا سیتارمن -فوٹو: PTI
خبر سنیں
دیش کی پہلی پورنکالک مہلا وت منتری نرملا سیتارمن کا پہلا بجٹ اور پردھان منتری نریندر مودی کے دوسرے کاریہ کال کے پہلے بجٹ کا گاؤں,غریب اور کسان پر کیندرت ہونے کا مطلب بجٹ کا سمپورن بھارت کی آشاؤں اور اپیکشاؤں کو دھیان میں رکھتے ہوئے تیار کیا جانا ہی ہے۔ کیونکہ بھارت سچ مچ گاووں کا دیش ہونے کے ساتھ ہی کرشی پردھان دیش ہے جسکی29.5پرتیشت آبادی غریبی کی سیما ریکھا سے نیچے رہتی ہے, (رنگراجن کمیٹی)۔ اسلیے اتراکھنڈ ہو یا ہماچل پردیش جیسا کوئی بھی انیہ ہمالیی راجیہ بھی مودی سرکار کے وکاس کے لکشیہ سے آچھاادت مانا جائیگا۔ لیکن آپ اگر ان ہمالیی راجیوں اور خاص کر اتراکھنڈ یا ہماچل پردیش جیسے پہاڑی راجیوں کی وشیش ساماجک,آرتھک,سامرک اور بھوگولک پرستھتیوں کی کسوٹی پر اس بجٹ کو پرکھیں تو کم سے کم ہماچل پردیش اور اتراکھنڈ اس بجٹ میں بالکل خالی ہاتھ نظر آتے ہیں۔
وگیاپن
جبکہ ان دونوں پہاڑی راجیوں نے پردھان منتری مودی سے ایسی ابھوتپورو اپیکشائیں کی تھیں جن کا انومان غط لوک سبھا چناووں کے نتیجوں سے لگایا جا سکتا ہے۔

ہمالیی راجیوں کو بھاری امیدیں تھیں کیندری بجٹ سے
غط لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں پر غور کریں تو سبھی ہمالیی راجیوں میں ستادھاری بھاجپا سروادھک69.1پرتیشت مت ہماچل پردیش میں تتھا61.01پرتیشت مت اتراکھنڈ میں ملے تھے,جبکہ ان راجیوں میں کانگریس27.3ایوں31.4پرتیشت متوں پر ہی سمٹ گئی تھی۔ اتراکھنڈ میں تو سب سے کم2,32,986متوں سے جیتنے والے الموڑا کے بھاجپا پرتیاشی اجے ٹمٹا تتھا سب سے ادھک3,39,096متوں کے بھاری متوں کے انتر سے جیتنے والے اجے بھٹ تھے جنہوں نے پردھان منتری مودی کے نام پر کانگریس کے مہاسچو ایوں پورو مکھیہ منتری ہریش راوت کو بھاری انتر سے ہرایا تھا۔

بھاجپا اور وشیشکر پردھان منتری نریندر مودی کو ان دو پہاڑی راجیوں سے جو اپار جنسمرتھن ملا لیکن اسکے بدلے میں انکو کیندر سرکار کے ورش2019-20کے وارشک بجٹ میں الگ سے کچھ بھی نہیں ملا۔ انیہ ہمالیی راجیوں میں بھی بھاجپا کو سروادھک58.2پرتیشت مت اروناچل سے ہی مل پائے جبکہ ناگالینڈ میں بھاجپا کھاتا تک نہیں کھول پائی تھی اور میگھالیہ تتھا میجورم میں تو بھاجپا کو10پرتیشت سے کم مت ملے تھے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation