Loading...
Importance Of Ganga Dussehra And Pollution Of Ganga River -گنگا دشہرا2019 گنگا کے اہسانوں کو کون بھلا سکتا ہے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گنگا دشہرا2019 گنگا کے اہسانوں کو کون بھلا سکتا ہے

Arun TiwariTiwari Tiwari Updated Wed, 12 Jun 2019 03:41 PM IST
ہری دوار میں گنگا سنان کے لئے امڑی بھیڑ
ہری دوار میں گنگا سنان کے لئے امڑی بھیڑ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
جییشٹھ ماس,شکل پکش,تتھی دشمی,ہست نکشتر,دن منگلوار۔ بندسر کے تٹ پر راجا بھگیرتھ کا تپ سپھل ہوا۔ پرتھوی پر گنگا اوترت ہوئی۔''گ اوییں گمیتی اتی گنگا''ارتھاتجو سورگ لے جائے,وہ گنگا ہے۔
وگیاپن
پرتھوی پر آتے ہی سب کو سکھی,سمردو و شیتل کر دکھوں سے مکت کرنے کے لئے سبھی دشاؤں میں وبھکت ہوکر ساگر میں جاکر پن جا ملنے کو تت پر ایک ولکشن امرتپرواہ! جو دھارا ایودھیا کے راجا سگر کے شاپت پتروں کو پنرجیوت کرنے راجا دلیپ کے پتر,انشمان کے پوتر اور شرت کے پتا راجا بھگیرتھ کے پیچھے چلی,وہ بھاگیرتھی کے نام سے پرتشٹھت ہوئی۔ بھگیرتھ کا سنکلپ پھلیبھوت ہوا۔ کئی سکھیوں کے ملن کے بعد دیوپریاگ سے نیا ادبھت نام ملا-گنگا!

جیسی گنگا ہے ویسی دنیا میں کوئی ندینہیں
اسی گنگا نام کی پرتشٹھا کو سامنے رکھ کر میں دعوے کے ساتھ کہہ سکتا ہوں که جیسی ماں گنگا ہے,ویسی دنیا میں کوئی اور نہیں۔ یہ دنیا کی ایکماتر ایسی ماں ہے,جسے دھرا پر اتار کر ایک انسان نے سویں کو اسکی سنتان کہلانے یوگیہ ثابت کیا۔ بھارت میں بھی ایسی کوئی دوسری ندی یا ماں ہو,تو بتائیے؟
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation