Loading...
International Family Day 2019 Theme Importance Of Family Family Relationship -مہانگروں کی بھیڑ اور گھروں کا اکیلاپن,کیا بچینگے پریوار؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مہانگروں کی بھیڑ اور گھروں کا اکیلاپن,کیا بچینگے پریوار؟

Devendra Sutharدیویندر ستھار Updated Wed, 15 May 2019 05:20 PM IST
پریوار ایک ایسی ساماجک سنستھا ہے جو آپسی سہیوگ و سمنویہ سے کریانوت ہوتی ہے
پریوار ایک ایسی ساماجک سنستھا ہے جو آپسی سہیوگ و سمنویہ سے کریانوت ہوتی ہے -فوٹو: social media
خبر سنیں
پریوار ایک ایسی ساماجک سنستھا ہے جو آپسی سہیوگ و سمنویہ سے کریانوت ہوتی ہے اور جسکے سمست سدسیہ آپس میں ملکر اپنا جیون پریم,سنیہہ ایوں بھائی چارے کے ساتھ نرواہ کرتے ہیں۔ سنسکار,مریادہ,سمان,سمرپن,آدر,انوشاسن آدی کسی بھی سکھی سمپن ایوں خوشحال پریوار کے گن ہوتے ہیں۔ کوئی بھی ویکتی پریوار میں ہی جنم لیتا ہے,اسی سے اسکی پہچان ہوتی ہے اور پریوار سے ہی اچھے برے لکشن سیکھتا ہے۔
وگیاپن
کیوں ضروری ہے جیون میں پریوار؟
پریوار سبھی لوگوں کو جوڑے رکھتا ہے اور دکھ سکھ میں سبھی ایک دوسرے کا ساتھ دیتے ہیں۔ کہتے ہیں که پریوار سے بڑا کوئی دھن نہیں ہوتا ہیں,پتا سے بڑا کوئی صلاحکار نہیں ہوتا ہیں,ماں کے آنچل سے بڑی کوئی دنیا نہیں,بھائی سے اچھا کوئی بھاگیدار نہیں,بہن سے بڑا کوئی شبھ چنتک نہیں اسلئے پریوار کے بنا جیون کی کلپنا کرنا کٹھن ہے۔ ایک اچھا پریوار بچے کے چرتر نرمان سے لیکر ویکتی کی سپھلتا میں مہتوپورن بھومکا نبھاتا ہے۔
 
کسی بھی سشکت دیش کے نرمان میں پریوار ایک آدھاربھوت سنستھا کی بھانتی ہوتا ہے,جو اپنے وکاس کے کاریہ کرموں سے دنوندن پرگتی کے نئے سوپان تے کرتا ہے۔ کہنے کو تو پرانی جگت میں پریوار ایک چھوٹی اکائی ہے,لیکن اسکی مضبوطی ہمیں ہر بڑی سے بڑی مصیبت سے بچانے میں سکشمہوتی ہے۔

دراصل,پریوار سے عطر ویکتی کا استتو نہیں ہے اسلئے پریوار کے بنا استتو کی کلپنا نہیں۔لوگوں سے پریوار بنتا ہیں اور پریوار سے راشٹر اور راشٹر سے وشو بنتا ہے۔ کہا بھی جاتا ہے‘وسدھیو کٹمبکم’ارتھاتپوری پرتھوی ہمارا پریوار ہے۔ ایسی بھاونا کے پیچھے پرسپر ویمنسیہ,کٹتا,شترتا و گھرنا کو کم کرنا ہے۔

پریوار کے مہتو اور اسکی اپیوگتا کو پرکٹ کرنے کے ادیشیہ سے پرتیورش15مئی کو اسمپورن وشو میں'انتراشٹریہ پریوار دوس'منایا جاتا ہے۔ اس دن کی شروعات سنیکت راشٹر امریکہ نے1994کو انتراشٹریہ پریوار ورش گھوشت کر کی تھی,تب سے اس دوس کو منانے کا سلسلہ جاری ہے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

سونبھدر نرسنہار آخر کتنے سرکشت ہیں دیش کے آدیواسی

سونبھدر ضلعے کے امبھا گاؤں کے آدیواسی نرسنہار کو لیکر راجنیتک آروپ پرتیاروپ کا دور جاری ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation