Loading...
It Is Believed To Say Ji Sir And Ji Madam Is Disrespect In Sweden And Finland -سویڈن اور فنلینڈ میں'جی سر'اور'جی میڈم'بولنا مانا جاتا ہے نرادر- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سویڈن اور فنلینڈ میں'جی سر'اور'جی میڈم'بولنا مانا جاتا ہے نرادر

Priyamvada Sahayپرینودا سہائے Updated Sat, 06 Jul 2019 12:44 PM IST
آفس
آفس -فوٹو: pixabay
خبر سنیں
سمان کے جن شبدوں کو ہم اور آپ بڑے شدت سے اپنے دیش میں اپناتے ہیں اسکی امید رکھنا یا ویسا کہنا دوسرے دیشوں میں آپ کو نراش کر سکتا ہے۔ سمبھو ہے که سمان و آدر بھاوٴ کے پرمپراگت بھارتیہ طریقوں کو باہر میں اپناکر آپ چونک بھی جائیں۔ کیونکہ جسے آپ اور ہم سمان دینا سمجھ رہے ہیں,ضروری نہیں که اسے سمان کے روپ میں ہی دیکھا جائیگا۔ ایسے شبد ودیشیوں کو چونکاتے ہیں۔ تو زیادہ تر اسے بیوجہ کی چاٹکارتا بھی سمجھتے ہیں۔
وگیاپن
جی ہاں,سویڈن یا فنلینڈ میں اگر آپنے ڈاکٹر,وکیل,ماسٹر,جج,منتری یا پردھان منتری کو انکے پیشے میں صاحب لگاکر بلایا تو سمجھ لیجیے یہ انکا نرادر ہوگا۔ یہ سمجھا جا سکتا ہے که آپ کو انکے پیشے پر کچھ سندیہ ہے یا انہیں بیوجہ انکا کام یاد دلا رہے ہیں تبھی بار بار وشیشن کے روپ میں انکے پیشے سے سمبودھت کر رہے ہیں۔ یا پھر سر یا صاحب لگاکر بات کر رہے ہیں۔ جبکہ انکا ایک نام ہے جن سے انہیں پکارا جا سکتا ہے۔ نام کی جگہ پیشے سے پکارنا غلط ہوگا۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation