Loading...
Kamal Haasan On Nathuram Godse First Hindu Extremist Bjp Rss Mahtma Gandhi Sadhvi Pragya -کمل ہاسن کا بیان اور ناتھورام گوڈسی کیا ہتیارے اور آتنکوادی میں انتر نہیں ہے؟�- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کمل ہاسن کا بیان اور ناتھورام گوڈسی کیا ہتیارے اور آتنکوادی میں انتر نہیں ہے؟

Gautam Chaudharyگوتم چودھری Updated Mon, 13 May 2019 07:48 PM IST
کمل ہاسن کے ووادت بیان سے ناتھورام گوڈسے پھر چرچا میں ہے۔
کمل ہاسن کے ووادت بیان سے ناتھورام گوڈسے پھر چرچا میں ہے۔ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
فلم کلاکار اور مکل ندھی میم پارٹی کے ادھیکش کمل ہاسن کے ایک ووادت بیان کے کارنایک بار پھر ناتھونام گوڈسے چرچا میں ہے۔ تمل ناڈو کے ارواکرچی ودھان سبھا شیتر میں ایک پرتیاشی کے لئے چناؤ پرچار کرتے ہوئے کمل ہاسن نے کہا که گاندھی جی کی ہتیا کرنے والا ناتھورام گوڈسے آزاد بھارت میں پہلا ہندو آتنکوادی تھا۔ کمل ہاسن کے اس بیان نے بوال مچا دیا ہے۔
وگیاپن
بہرحال,کمل ہاسن کے اس ووادت بیان کے سندربھ اور اسکی پڑتال کرنے سے پہلے یہ جاننا ضروری ہے که فروری2018میں ہاسن نے مکل ندھی میم پارٹی نامک راجنیتک دل کا گٹھن کیا تھا۔ وگت دنوں عام چناؤ سے پہلے انہوں نےکانگریس کے راشٹریہ ادھیکش راہل گاندھی سے بھی ملاقات کی تھی اور کانگریس کے پرتی نرمی دکھائی تھی۔ یہاں کانگریس اور راہل گاندھی کی چرچا کرنا اسلئے ضروری ہے کیونکہ راہل گاندھی بھی جب تب گاندھی جی کی ہتیا کو لیکر مکھر ہو جاتے ہیں اور وہ یہاں تک بول جاتے ہیں که راشٹریہ سوینسیوک سنگھ نے گاندھی جی کی ہتیا کروائی تھی۔

خاص بات یہ ہے که کانگریس ادھیکش راہل گاندھی خود بھی نیایالیہ میں اس سندربھ کے ایک پرتواد کا سامنا کر رہے ہیں۔ حالانکہ راہل گاندھی نے کبھی صاف صاف ہندو آتنکواد یا بھگوا آتنکواد شبد کا پر یوگ نہیں کیا ہے,لیکن وہ آر ایس ایس پر حملہ بولتے رہے ہیں۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

ایگجٹ پول2019 اینڈیئے کو بہہ مت لیکن ان راجیوں میں فیل ہو سکتا ہے انومان

exit poll 2019لوک سبھا چناؤ میں ساتویں اور انتم چرن کی ووٹنگ ختم ہونے کا ساتھ ہی ایگجٹ پول کے نتیجے آ گئے ہیں۔ ٹائمس ناؤویئیمار کے ایگجٹ پول کے انوسار پی ایم نریندر مودی کے نیترتو

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation