Loading...
Lok Sabha Chunav 2019 Bihar Election Nitish Kumar Jdu Tejashwi Rjd Nda Bjp Congress Rahul Gandhi -بہار سے گراؤنڈ رپورٹ بھوجپر,چمپارن,متھلانچل,سیمانچل,کوسی اور مگدھپاٹلپتر کا حال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بہار سے گراؤنڈ رپورٹ بھوجپر,چمپارن,متھلانچل,سیمانچل,کوسی اور مگدھپاٹلپتر کا حال

Rahul Mahajanراہل مہاجن Updated Tue, 14 May 2019 12:45 PM IST
پورا بہار چناوی سنگرام کا سب سے اہم شیتر بن گیا ہے۔�
پورا بہار چناوی سنگرام کا سب سے اہم شیتر بن گیا ہے۔ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
بہار میں اب لوک سبھا چناؤ کا کیول ایک چرن باقی ہے۔ راجیہ میں کئی دگجوں کا بہت ہی اہم سیٹوں پر مقابلہ ہے۔ مدھیہ پورہ میں آرجیڈی کی ٹکٹ پر چناؤ جیڈیو نیتا شرد یادو لڑ رہے ہیں تو وہیں بی جے پی سے ناطہ توڑ کانگریس میں شامل ہوئے شتروگھن سنہا کا بی جے پی کے کیندریہ منتری روی شنکر پرساد کے خلاف مقابلہ ہے۔
وگیاپن
بیگوسرائے سے بیمن سے چناؤ میدان میں اترے کیندریہ منتری گرراج سنگھ کے خلاف راشٹردروہ کے کیس سے سرخیوں میں آئے جے این یو کے پورو چھاتر نیتا کنہیا کمار آمنے سامنے ہیں۔ جبکہ سوان سیٹ پر جدیو بی جے پی گٹھ بندھن سے باہبلی اجے سنگھ کی پتنی کوتا سنگھ اور آرجیڈی کے ٹکٹ پر شہاب الدین کی پتنی حنا شہاب کے بیچ ٹکر سے پورا بہار چناوی سنگرام کا سب سے اہم شیتر بن گیا ہے۔

کیوں اہم بن گیا ہے بہار کا چناوی سنگرام؟
2019میں کیندر سرکار بنانے میں بہار بھی کافی مہتوپورن بھومکا ہوگی۔ بہار میں کل40ودھان سبھا سیٹیں ہیں۔2014کے لوک سبھا چناؤ میں بی جے پی کو22اور اسکے سہیوگی ایلجیپی6اور آرئیلئیسپی کو3سیٹیں ملی تھی۔ حالانکہ,اب آرئیلئیسپی اینڈیئے سے الگ ہو گئی۔ وہیں,جیڈیو ایک بار پھر اینڈیئے کا حصہ بن چکی ہے۔

بی جے پی پچھلے چناؤ کی تلنا میں17سیٹوں پر چناؤ لڑیگی۔ ایسے میں چناؤ سے پہلے ہی اسکی سیٹیں گھٹ گئی ہیں۔ وہیں,کانگریس اور آرجیڈی ایک ساتھ ہے۔ تیجسوی یادو کے نیترتو میں آرجیڈی کا گراف بہتر ہوا ہے۔2015ودھان سبھا چناؤ کے نتیجوں نے آرجیڈی اور کانگریس کے پردرشن سے لگتا ہے که بہار میں مہاگٹھبندھن بی جے پیجیڈیو کو ٹھیک ٹھاک چنوتی دیگا۔

کیوں الگ ہے یہ چناؤ؟
2019کا چناؤ2009اور2014کے چناووں سے بیحد الگ ہے۔2009میں بی جے پی اور جیڈیو نے ملکر چناؤ لڑا تھا اور آرجیڈی اور کانگریس اگل الگ چناوی میدان میں تھے۔ جبکہ2014میں تین پرمکھ پارٹیوں یعنی بی جے پی,جیڈیو اور آرجیڈی اپنے بوتے پر چناؤ میدان میں تھیں۔2019میں بی جے پی,جیڈیو اور رام ولاس پاسوان کی لوک جن شکتی پارٹی(ایلجیپی)کے ساتھ گٹھ بندھن میں چناؤ لڑ رہی ہیں۔

اینڈیئے کو سب سے زیادہ فائدہ جیڈیو کے ساتھ آنے سے ہو رہا ہے,لیکن یہاں یہ بتانا ضروری ہے که2014لوک سبھا چناووں سے پہلے ہی نتیش کمار نے پردھان منتری پد کے لئے نریندر مودی کے نام کا ورودھ کر اینڈیئے سے کنارہ کر لیا تھا اور بی جے پی نے نتیش ورودھ کے نام پر چناؤ لڑا تھا۔ وپکشی دلوں نے بھی مہاگٹھبندھن بناکر لوک سبھا چناؤ میں اینڈیئے کو بہار میں چنوتی دی ہے۔ جسمیں آرجیڈی,کانگریس,اوپیندر پرساد کی راشٹریہ لوک سمتا پارٹی(آرئیلئیسپی),جتن رام ماجھی کی ہندوستان عوام مورچہ(ہم)اور وکاسشیل انسان پارٹی شامل ہیں۔

اگر ان سب پارٹیوں کے ووٹ بینک پر نظر ڈالیں تو یہ صاف دکھائی دیگا که اینڈیئے نے اگڑی جاتیوں(بی جے پی),غیر یادو او بی سی خاص طور سے اتی پچھڑے ورگ اور پاسوان ووٹ کا ایک سمیکرن بنانے کی کوشش کی ہے,وہیں راشٹریہ جنتا دل(آرجیڈی)نے مسلم اور یادو ووٹ کے آدھار کو چھوٹی پارٹیوں کے ساتھ ملکر بڑھانے کی رننیتی تیار کی ہے۔ جسمیں جتن رام ماجھی کے مہادلت ووٹ,اوپیندر پرساد کی آرئیلئیسپی کے کشواہا ووٹ اور وکاسشیل انسان پارٹی کے نشاد ووٹ شامل ہیں۔

اس چناؤ میں آرجیڈی کیول19سیٹوں پر چناؤ لڑ رہی ہے,جو راجیہ کی40لوک سبھا سیٹوں کی آدھی بھی نہیں ہے۔ یہ پہلی بار ہے که آرجیڈی بہار میں کسی گٹھ بندھن کے باوجود25سے کم سیٹوں پر چناؤ لڑنے جا رہی ہےاور لالو پرساد یادو کے جیل میں ہونے کے کارن اور چناؤ میں شامل نہ ہو پانے سے بھی آرجیڈی کے لئے یہ چناؤ اتنا آسان نہیں ہوگا۔ آرجیڈی کو اتی پچھڈی ورگ کے ووٹوں کے لئے دوسرے سہیوگی دلوں پر نربھر ہونا ہوگا۔

کن مدعوں پر چناؤ ہے بہار میں؟
بہار میں راشٹریہ سرکشا,بالا کوٹ میں پاکستان پر بھارتیہ وایوسینا کی کارروائی,پلوامہ جیسے مدعوں پر بات ہو رہی ہے۔ ساتھ ہی وپکش اس مدعے کے سامنے روزگار,لوک سبھا اور ودھان سبھا چناووں میں بی جے پی کے ادھورے وعدوں کو چرچا میں لانے کی کوشش کر رہا ہے۔ جبکہ آرجیڈی نے کیندر کی اگڑی جاتیوں کے لئے10پھسدی آرکشن کا ورودھ کیا تھا,تب بھی وہ چناؤ میں اسے مدعا نہیں بنا پائے ہیں۔

دوسری اور کانگریس کی نیونتم آئے یوجنا یعنی نیائے کو بھی مہاگٹھبندھن بھنانے میں کامیاب نہیں دکھتا۔ نتیش کمار کے سڑک,بجلی اور پانی کے معاملے میں کام کے کارن راجیہ میں ستھانیہ مدعے حاوی نہیں دکھتے۔

راجیہ کو اگر ہم الگ الگ بھاگوں میں بانٹ کر بات کریں تو بہار میں بھوجپر,چمپارن,متھلانچل,سیمانچل,کوسی اور مگدھپاٹلپتر شیتر ہیں۔ آئیے جانتے ہیں شیتر کے آدھار پر کیا ہے سیٹوں کا حال۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

سونبھدر نرسنہار آخر کتنے سرکشت ہیں دیش کے آدیواسی

سونبھدر ضلعے کے امبھا گاؤں کے آدیواسی نرسنہار کو لیکر راجنیتک آروپ پرتیاروپ کا دور جاری ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation