Loading...
Lok Sabha Chunav Results Rahul Gandhi Wayanad Amethi Congress Sonia Gandhi Rajiv Gandhi -چناؤ ہارنے کے بعد بھی ایک رننیتک غلطی کر بیٹھے راہل,پی ایم مودی سے سیکھ سکتے تھے راجنیتی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چناؤ ہارنے کے بعد بھی ایک رننیتک غلطی کر بیٹھے راہل,پی ایم مودی سے سیکھ سکتے تھے راجنیتی

Ajay Khemariyaاجے کھیمریا Updated Wed, 12 Jun 2019 06:07 PM IST
راہل گاندھی او پردھان منتری نریندر مودی دونو ایک ہی دن کیرل میں تھے۔
راہل گاندھی او پردھان منتری نریندر مودی دونو ایک ہی دن کیرل میں تھے۔ -فوٹو:پی ٹی آئی
خبر سنیں
راہل گاندھی او پردھان منتری نریندر مودی دونو ایک ہی دن کیرل میں تھے۔دونوں23مئی کے بعد پہلی بار ساروجنک سماروہوں میں سملت ہوئے۔راہل گاندھی اپنے سنسدیہ شیتر وایناڈ کے دورے پر تھے اور متداتاؤں کا آبھار ویکت کرنے گئے تھے جنہوں نے انہیں مودی کی پرچنڈ آندھی میں بھی جتانے کا کام کیا۔ پردھان منتری بھی چناؤ بعد کیرل میں اپنی پہلی جنسبھا میں متداتاؤں کو دھنیواد دے رہے تھے باوجود اسکے کی دیش ویاپی مودی لہر میں کیرل کے لوگوں نے انہیں ایک بھی سیٹ نہیں دی۔
وگیاپن
دراصل,پہلی نظر میں دونو کے دورے میں کوئی تلنا نہیں ہے,لیکن راہل گاندھی کے بنسبت مودی کا یہ دورہ ایک بار پھر انہیں بھارت کی سمکالین راجنیتی کا اچوک یودھا ثابت کرنے والا ہی رہا۔ویسے راہل گاندھی کو دھنیواد دینے کے لئے جانا تو امیٹھی چاہئیے تھا وایناڈ سے پہلے۔ جہاں سے وہ تین بار سے سانسد تھے جبکہ انکے پتا سو راجیو گاندھی,چاچا سو سنجے گاندھی اور دادی اندرا گاندھی سانسد رہے۔

ایک طرح سےجس امیٹھی نے گاندھی پریوار سے راجنیتی کی جگہ بھاوناتمک رشتہ تین پیڑھیوں تک قائم رکھا اسکے پرتی راہل کی جوابدہی پہلے ہے,بھلے ہی وہ اس چناؤ میں امیٹھی سے ہار گئے ہوں پر یہ معرکے والی بات ہی ہے که وکاسؤ کلیان کے پیرا میٹر سے پرے جاکر جس امیٹھی کی جنتا نے تین پیڑھیوں کے ساتھ ایک رشتے کو قائم کرکے رکھا اسے راہل گاندھی نے وایناڈ کی پرستھتی جنیہ جیت کے اوپر پراتھمکتا نہیں دی۔

اس رشتے کی ڈور کو کمزور کرنے کا ذمہ اگر کسی کے پاس ہے تو وہ صرف راہل گاندھی ہی ہیں کیونکہ سمرتی ایرانی تو ایک تو وپکشی کے طور پراپنا کرتویہ نبھا رہی تھی وہ بھی پوریایمانداری سے۔ ایمانداری میں نیونتا تو سانسد کے روپ میں راہل کی ہی ہے اس میں دوش امیٹھی کے رشتے کا نہیں ہے۔

سمرتی ایرانی کی رننیتی سے سیکھنا ہوگا راہل کو
سمرتی ایرانی اگر جیتنے کے بعد اپنے ایک کاریہ کرتا کی ہتیا کے چار گھنٹے کے درمیان امیٹھی جاکر انتم یاترا میں کندھا دینے پہنچ جاتی ہے تو راہل تو وہاں ان سے پہلے کے وجیتا تھے انکا کوئی اداہرن آج تک سامنے کیوں نہی آیا؟ یہی بنیادی انتر بھارت کی موجودہ راجنیتیمیں راہل گاندھی شائد سمجھ نہی پا رہے ہیں۔

ادھر پرتیکوں کی راجنیتی کے مہتو کو جس طرح سے پردھان منتری مودی نے متھا ہے اسکا کوئی وکلپ آج سموچے وپکشی جماعت کو سمجھ نہیںآ رہا ہے۔ راہل جس سمیہ وایناڈ میں مسلم او عیسائی برادری کے ساتھ بیٹھ کر انہیں دھنیواد دے رہے تھے ٹھیک اسی سمیہ پردھان منتری کیرل کے کرشن مندر میں کھانٹی ہندو کی ویشبھوشا میں انوشٹھان میں دھیان لگا رہے تھے۔ یہی نہیں وہ با قائدہ اپنے کریڈٹ کارڈ سے انوشٹھان کا شلک بھی آن لائن ٹرانسفر کرتے ہیں۔ دونوں نیتاؤں کی تصویریں,ویڈیو دیش بھر نے کھبریا چینلوں پر دیکھی۔ یہ پرتیکاتمک مہتو صرف چناوی نہیں ہے بلکہ اسے مودی اور بھاجپا نے کانگریس کو ستھائی روپ سے آئسولیٹیڈ کرنے کا اپکرن بنا لیا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation