Loading...
Prayag Shukla Article On Water Niramal Behta Paani Hindi Sahitya -نرمل جل کی دھار اور سمرتیوں میں بہتا پانی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

نرمل جل کی دھار اور سمرتیوں میں بہتا پانی

Prayag Shuklaپریاگ شکل Updated Tue, 14 May 2019 05:53 PM IST
نرمل جل کا سوندریہ بڑی چیز ہے۔
نرمل جل کا سوندریہ بڑی چیز ہے۔ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
نرمل جل کا سوندریہ بڑی چیز ہے۔ جل کی ضرورت ہمیں گلے کی پیاس بجھانے کے لئے تو ہوتی ہی ہے,آنکھوں کو ترپت کرنے کے لئے بھی ہوتی ہے۔ ساگر کا جل ہم پیتے نہیں ہیں,پر کب ہم اسکے کنارے اسلئے نہیں گئے که اسکا جل درشیہ ہمیں تازہ کر دیگا۔ اسکی امڑتی,اٹھتی لہریں ہوں,تٹ پر پچھاڑ کھاتیں,فین چھوڑتی,لوٹ جاتیں,پھر آتی یا منتھر گتی والی سب موہت کرتی ہے۔ ہاں,جل اور آکاش ہی ہیں,جو سوندریہ کے انوپم بھنڈار ہیں۔
وگیاپن
ضروری نہیں که آنکھوں کو ترپتی دینے کے لئے ہمیں ایک بڑی جل راشی ہی چاہئیے۔ گرمیوں کے دنوں میں جب پیڑ پودھوں کو پانی سے سنچائی کرنے کے بعد ان پر کوئی جل بھی چھڑک دیتا ہے,تو پتوں پر بیٹھی وہ جل بوندیں موتی سریکھی ہی تو لگتی ہیں۔ فصل کی سنچائی کا پانی بھی کتنا موہت کرتا ہے,اور کتنے ہی سوندریہ چتر بمب اس میں سے نکلتے چلے جاتے ہیں: ترلوچن جی کی یہ کوتا پنکتیاں,اچارت کرتے ہی کیوں ہم ایک شیتل سوندریہ سے بھر اٹھتے ہیں, 

“دونوں ملکر دو پرانی/دے رہے کھیت میں پانی۔”

ہاں,اپورو لگتی ہیں۔ جل سے جڑی ہوئی چھویاں—چڑیا جب کسی جل پاتر سے اپنے کو بھگو کر پھر کرتے ہوئے اڑتی ہے۔ جب کسی جل راشی پر جھکی ہوئی کوئی ڈال,ہوا سے لہرا لہرا کر جل کا سپرش کرتی ہے,یا جب اسکے‘ٹھہرے’ہوئے روپ کا پرتبمب جل پر پڑتا ہے,یا جب پانی پر چندرما اتر آتا ہے—ہم کتنا پرپھلت ہو اٹھتے ہیں۔‘سدیسناتا’کے گن کویوں نے یوں ہی نہیں گائے ہیں۔

کالیداس نے لکھا ہے:“شیرودویلیو سپھین پنجا پریاپت چندریو شرتتریاما۔/نوں نو شوم نواسنی سا بھومو وبھو درپنماددھانا۔۔”

[پاروتی نے,ایک تو گوری,دوسرے نہا کر خور کر آئی,پھر دھول ریشمی وستر پہنے اور پھر نیا(کسی نے جسمیں اپ کا منھ نہ دیکھا ہو ایسا)درپن ہاتھ میں لیا,لگا که شیر سمندر میں جوار آ گیا ہے,فین دھولتر ہو گیا ہے,جیسے شرد کی نکھرتی ہوئی پونو میں چندرما سما نہیں پا رہا ہے۔]اور سمترانندن پنت کی‘نوکا وہار’کوتا کی یہ پنکتیاں بھی دیکھیئے:

“شانت,سنگدھ,جیوتسنا اجول!/
اپلک اننت,نیرو بھوتل!/
سیکت شیا پر ڈھگدھ دھول,تنونگی گنگا گریشم ورل,/
لیٹی ہے شرانت,کلانت,نشچل!/
تاپس بالا گنگا نرمل,ششی مکھ سے دیپت مردو کرتل,/
لہرے الر پر کومل کنتل!”
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

سونبھدر نرسنہار آخر کتنے سرکشت ہیں دیش کے آدیواسی

سونبھدر ضلعے کے امبھا گاؤں کے آدیواسی نرسنہار کو لیکر راجنیتک آروپ پرتیاروپ کا دور جاری ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation