Loading...
Traffic Problem In India Delhi Gurugram Increasing Vehicles And Pollution -بھارت کی سڑکوں پر تیزی سے بڑھ رہی ہے گاڑیاں؟ کیسے حل ہوگی ٹریفک کی سمسیا؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بھارت کی سڑکوں پر تیزی سے بڑھ رہی ہے گاڑیاں؟ کیسے حل ہوگی ٹریفک کی سمسیا؟

Arvind Kumarاروند کمار Updated Wed, 10 Jul 2019 12:41 PM IST
بھارت میں ٹریفک جام کی سمسیا لگاتار پیچیدہ ہو رہی ہے۔
بھارت میں ٹریفک جام کی سمسیا لگاتار پیچیدہ ہو رہی ہے۔ -فوٹو: PTI
خبر سنیں

کوس کوس پر بدلے پانی اور چار کوس پر وانی ارتھات بھارت میں ہر ایک کوس دور جانے پر پانی کا سواد بدل جاتا ہے اور4کوس پر بھاشا یعنی وانی بھی بدل جاتی ہے,اسی لئے ہمارے دیش کو بھنتاؤں کا دیش کہتے ہیں,لیکن اتنی بھنتاؤں کے باوجود ایک سامانیتا ایسی ہے جو آپ کو اکثر تمام شہروں میں ایک جیسی دکھائیدیگی اور وہ ہے بڑھتی ہوئی گاڑیاں اورانکا کولاہل اور ٹریفک جام جھیلتی سڑکیں۔

وگیاپن
گرگرام کے ٹریفک کو کون بھول سکتا ہے؟
کون بھول سکتا ہے گڈگانو کوجو اب گرگرام کے نام سے جانا جاتا ہے,جو حال میں ایک بارش کے بعد ہی اس قدر بدحال ہو گیا تھا که لوگوں کو ٹریفک جام کی وجہ سے پوری رات سڑک پر گجارنی پڑی تھی۔پولیس کو ٹریفک ہٹانے کے لئے لوگوں سے ان سڑکوں سے نہ گجر نے کی اپیل کرنی پڑی تھی اور تب بھی کام نہیں چلا تو دھارا144تک لگانے کی نوبت آن پڑی تھی۔

یہ صرف گرگرام کی ہی بات نہیں ہے بلکہاگر آپ وشو کے ان10 شہروں کو دیکھیں جہاںٹریفک کی سمسیا سب سے زیادہ ہے تو اس سوچی میں آپ کو دہلی اور ممبئی کا نام بھی دکھ جائیگا۔ پچھلے مہینے ایک رپورٹ آئیتھی اور اس میں بھی ٹریفک جام کے معاملے میں ممبئی تتھا دہلی شیرش10شہروں میں شامل تھے۔

ٹریفک کنجیشن کے معاملے میں ممبئی وشو میں پہلے نمبر پر تھی تو دہلی بھی کہاں پیچھے رہنے والی تھی۔اس سوچی میں راجدھانی دہلی چوتھے پائدان پر تھی۔ یہ حالت صرف دہلی اور ممبئی کی ٹریفک ویوستھا کا نہیں ہے اپتوبھارت کے کم وبیش ہر مہانگر کی یہی ستھتی ہے۔آپ بینگلرو کو دیکھ لو,چینئی یا گواہاٹی پر نظر ڈالیں,ہر جگہ آپ کو ایسے ہی حالات دکھینگے۔

بڑھتی ہوئی گاڑیاں اور پردوشن
بھارت کی سڑکوں پر چلنے والے واہنوں کی سنکھیا دیکھیں تو انمے حال کے دشک میں کئی گنا وردھی ہوئی ہے|منسٹری آف سٹیٹسٹکس اینڈ پروگرام امپلیمینٹیشن کی2018کی رپورٹ کے مطابق, 2001سے2016کے دوران رجسٹرڈ گاڑیوں کی سنکھیا میں قریب400%بڑھوتری ہوئی ہے۔2001میں لگ بھگ5.5کروڑ رجسٹرڈ گاڑیا تھیں,لیکن2016آتے آتے یہ آنکڑا17.5کروڑ پہنچ گیا۔

یہ وردھی کاروں اور دپہیا واہنوں میں سب سے زیادہ ہوئی۔ جیون شیلی میں آتے سدھاروں اور آٹو لون کی اپلبدھتا نے واہن خرید کو کافی آسان بنا دیا ہے۔ پہلے گاڑیوں کا سپنا صرف اچ ورگ کے پہنچ میں ہوتا تھا,لیکن اب مدھیمورگ بھی گاڑیوں کا مکھیہ اپبھوکتا بن چکا ہے۔

سڑکوں کا نرمان اور رکھ رکھاؤ
ایک طرف ہر سال لاکھوں نئی گاڑیاں سڑکوں پر آ رہی ہیں تو اسی کے مطابق سڑکوں کا نرمان کرنا بھی ضروری ہے اور اس بات کا دھیان بھی رکھنا ہوگا که سڑکیں بنیں وہ ٹکاؤ بھی ہوں۔ حالانکہ سڑکوں کی طرف پچھلے کچھ ورشو میں سرکاروں کا دھیان گیا ہے اور اب ایک نشچت لکشیہ بناکر ہر روز سڑکوں کا نرمان کیا جا رہا ہے۔اس کام کے لئے بجٹ بھی آبنٹت کیا جا رہا ہے۔

سڑکوں کی گنوتا کا بھی اب دھیان رکھا جا رہا ہے۔ ٹوٹی پھوٹی اور گڈھوں سے بھری سڑکیں نہ صرف ٹریفک جام کو بڑھاتی ہیں بلکہ ہر سال نہ جانے کتنے لوگوں کی موت کی وجہ بھی بنتی ہیں۔ پچھلے کچھ ورشوں سے جس طرح سے اس دشا میں کام ہو رہا ہے,اس سے امید بندھی ہے که سمبھوت: آنے والے سمیہ میں اس سمسیا سے ندان مل جائے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

پردے کے پیچھے ارن جیٹلی کے ہونے کا مطلب

ارن جیٹلی چلے گئے۔ شنیوار کو دن بھر سماچار مادھیموں اور راجنیتک جگت میں انکے ویکتتو کے انیک پہلو اور کرتتو کے انیک انچھوئے ادھیائے سامنے آئے۔

25اگست2019

وگیاپن

لیکمے فیشن ویک2019:آیشمان خرانہ,دشا پاٹنی اور اننیا پانڈے نے ریمپ پر بکھیرا جلوہ

لیکمے فیشن ویک2019کے چوتھے دن کئی فلمی ستاروں نے ریمپ پر بکھیرا اپنا جلوہ۔

25اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation