Loading...
Uttarakhand-chardham-yatra-2019-heavy-traffic-jam-nainital-rishikesh And Other Places -چاردھام یاترا کا سیلاب آخر کیوں ہو رہا ہے اتراکھنڈ سرکار کے بوتے سے باہر؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چاردھام یاترا کا سیلاب آخر کیوں ہو رہا ہے اتراکھنڈ سرکار کے بوتے سے باہر؟

Jay singh Rawatجے سنگھ راوت Updated Tue, 11 Jun 2019 03:51 PM IST
ہمالیی تیرتھوں کے لئے تیرتھیاتریوں کی باڑھ سی آ گئی ہے۔
ہمالیی تیرتھوں کے لئے تیرتھیاتریوں کی باڑھ سی آ گئی ہے۔ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
دییش کے میدانی علاقوں میں پڑ رہی بھینکر گرمی سے نجات پانے اور اسی بہانے ہمالیی تیرتھوں میں پنیہ لابھ کمانے کے لئے اس ورش اتراکھنڈ کے وکھیات چار دھاموں اور پریٹن ستھلوں پر اتیدھک بھیڑ امڑ رہی ہے جسے سنبھالنا اتراکھنڈ سرکار کے بوتے سے باہر ہو گیا ہے۔ آشا سے ادھک جنسمودائے کے ہمالیہ پر امڑ پڑنے کے کارن چکتسا ایوں سواستھیہ سے لیکر پروہن,آواس ایوں شوچالیہ کی جیسی سودھائیں ناکافی ہو گئیہیں۔
وگیاپن



بدنیناتھ اور کیدارناتھ میں شمتا سے کہیں ادھک تیرتھ یاتریوں کے پہنچنے سے آواسیہ ویوستھا دھوست ہو گئی ہے۔ نینیتال میں تو حالت اتنی خراب ہے که پریٹکوں کے واہنوں کو10کمی پیچھے ہی روک دیا جا رہا ہے۔ چاروں دھاموں میں اس بار ایک ماہ کی اودھی میں ہی ہردیہ گتی رکنے اور ٹھنڈ آدی سے مرنے والے کی سنکھیا41تک پہنچ گئی ہے۔ ان موتوں میں سڑک دگھٹناؤں میں مرنے والے شامل نہیں ہیں۔ سنویدنشیل ہمالیہ پر اتنی بھیڑ نے پریاورن پریمیوں کی پیشانی پر بھی بل ڈال دیئے ہیں۔

لو دھکیل رہی ہے لوگوں کو ہمالیہ پر
جون کا مہینہ شروع ہونا ہی تھا که اتراکھنڈ میں وشو وکھیات ہمالیی تیرتھوں کے لئے تیرتھیاتریوں کی باڑھ سی آ گئی ہے۔ میدانی علاقوں میں آسمان سے آگ برسنے کے کارن بھی لوگ شیتلتا اور شانتی کی چاہ لیکر مدھیہ ہمالیہ کی اور امڑ رہے ہیں۔

پردھان منتری نریندر مودی کی18ایوں19مئی کی بہہ چرچت بدری کیدار یاترا نے تو چاردھام یاترا پر چار چاند لگا دیئے۔ عام شردھالوؤں میں یہ سندیش گیا که جس طرح بدری ناتھ اور کیدارناتھ کے درشن کرنے سے پردھان منتری مودی کی منوکامنا پوری ہوئی اسی طرح انکی منوکامناؤں کو پنکھ لگ جا ئینگے۔ بدری ناتھ کیدارناتھ مندر سمتی کے مکھیہ کاریادھکاری بی.ڈی.سنگھ کے انوسار8جون تک ان دونوں دھاموں میں دیش-ودیش کے9,64,809تیرتھ یاتری درشن لابھ کر چکے تھے۔

کیوں بڑھ رہی ہے پہاڑوں پر بھیڑ
رمضان کا مہینہ نپٹتے ہی روجدار رہے سادھن سمپن لوگ بھی ان دنوں بھاری سنکھیا میں نینیتال اور مصوری جیسے پریٹن ستھلوں کی اور رخ کر رہے ہیں۔ یہی نہیں جب پنجاب جیسے پردیشوں میں سورج آگ اگل رہا ہو تو پھر ہیمکنڈ صاحب جیسا شانت اور شیتل تیرتھ اور کہاں ہو سکتا ہیں۔

سمدرتل سے4,633میٹر کی اونچائی پر ستھت ہیمکنڈ صاحب وشو کا سب سے ادھک اونچائی پر ستھت گردوارہ ہے جو که ہمالیہ کی ستھائی ہمریکھا کی دہلیز پر ہے۔ کل ملاکر دیکھا جائے تو ان دنوں لگ بھگ1350کمی لمبے چار دھام یاترا مارگ ایوں سمدرتل سے لگ بھگ2ہزار میٹر کی اونچائی پر ستھت پہاڑی پریٹن نگروں میں مانو باڑھ جیسی آ گئی ہے۔ چونکہ تیرتھاٹن اور پریٹن راجیہ کی آرتھکی کے پرمکھ آدھاروں میں سے ایک ہونے کے کارن راجیہ سرکار بھی چاہتی ہے که یہاں مانو سیلاب امڑتا رہے مگر سرکار کے پاس ورتمان مے اتنی بھیڑ کو سنبھالنے کی نہ تو شمتا ہے اور نہ ہی کوئی وزن ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

شیلا دیکشت سمرتی شیش ایک شہر کی تصویر بدل دینے والی نیتا کا یوں اچانک چلے جانا

دہلی کی3بار سی ایم رہیںشیلا دیکشتکا جانا کیول ایک جسم کا دنیا سے کم ہو جانا ماتر نہیں ہے۔ راہل گاندھی کے شبدوں میں وہ کانگریس کی بیٹی تھیں۔

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation