Loading...
West Bengal Violence Vidyasagar Statue Broken In Trinamool-bjp Violence Amit Shah Mamata Banerjee -چناوی ہنسا میں بہار کی'شرمناک'پرمپرا سے کہیں آگے نکلا ممتا کا بنگال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چناوی ہنسا میں بہار کی'شرمناک'پرمپرا سے کہیں آگے نکلا ممتا کا بنگال

Sanjiv Pandeyسنجیو پانڈییہ Updated Wed, 15 May 2019 01:19 PM IST
2019کے لوک سبھا چناؤ میں متدان کے ہر چرن کے دوران پچھم بنگال میں ہنسا ہو رہی ہے۔
2019کے لوک سبھا چناؤ میں متدان کے ہر چرن کے دوران پچھم بنگال میں ہنسا ہو رہی ہے۔ -فوٹو: Social media
خبر سنیں

بنگال1990کے دشک کا بہار بنتا نظر آ رہا ہے۔2019کے لوک سبھا چناؤ میں متدان کے ہر چرن کے دوران پچھم بنگال میں ہنسا ہو رہی ہے۔ اب کولکاتہ میں بھاجپا کے ادھیکش امت شاہ کے چناوی روڈ شو کے دوران ہنسا ہوئی ہے۔ بھاجپا اور ٹیئیمسی کے کاریہ کرتاؤں نے ایک دوسرے پر حملہ کیا ہے۔ بنگال میں دکھد ہنسا کو اب چناوی لابھ میں تبدیل کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔ ایشور چندر ودیاساگر کی مورتی توڑی گئی ہے۔ پورے دیش میںسماج سدھارک کے طور پر ودیاساگر کی پہچان ہے۔ ٹیئیمسی نے اسی کو مدعا بنایا ہے۔ بھاجپا پر مورتیتوڑنے کا آروپ لگایا ہے۔ وہیں بی جے پی ڈپھینسو ہے اورٹیئیمسی پر مورتیتوڑنے کا آروپ لگا رہی ہے۔

وگیاپن
یہ ہنسا چھٹھے چرن کی ہنسا کے بعد کی ہنسا ہے۔ چھٹھے چرن کے دوران بھی جھارگرام میں ایک بھاجپا کاریہ کرتا رمن سنگھ کی ہتیا ہو گئی تھی۔ پچھم بنگال میں بھاری متدان کے بیچ لگاتار ہنسا نے یہ ثابت کر دیا ہے که بنگال بھاجپا اور ٹیئیمسی کے لئے پرتشٹھا کا پرشن بن گیا ہے,کیونکہ دونوں دلوں کا راجنیتک بھوش بنگال سے تے ہوتا دکھ رہا ہے۔

بھاجپا کو لگ رہا ہے که باقی راجیوں میں لوک سبھا سیٹوں کے نقصان کی بھرپائی پچھم بنگال سے پوری کی جا سکتی ہے۔ جبکہ ترنمول کانگریس کو لگ رہا ہے که زیادہ سے زیادہ سیٹیں حاصل کر اس بار کیندر میں ممتا بنرجی نرنائک بھومکا میں آئینگی۔

بنگال میں کیوں ہنسا کے سائے میں ہو رہا ہے چناؤ؟
ابھی تک ہوئے چھ چنوں کے چناؤمیں پچھم بنگال مے ہنسا ہوئی ہے۔ پانچوے چرن کے متدان کے دوران بیرکپر میں بھاجپا اور ٹیئیمسی سمرتھکوں کے بیچ سنگھرش ہو گیا۔ بی جے پی نے ٹیئیمسی پر بھاجپا پرتاشی ارجن سنگھ پر حملے کی کوشش کا آوپ لگایا۔ چوتھے چرن میں آسنسول میں بھاجپا پرتیاشی بابل سپریوںکی کار پر حملہ کیا۔ تیسرے چرن میں سی پی ایم اور کانگریس سمرتھکوں پر حملہ کیا گیا۔ مرشداباد میں کانگریس سمرتھک کی ہتیا کر دی گئی۔

دوسرے چرن میں رایگنج کے اسلام پور میں سیپیائی ایم کے سانسد محمد سلیم کی گاڑی پر حملہ کیا گیا۔ پہلے چرن میں بھی الیپردوار اور کوچ بہار میں ٹیئیمسی اور بھاجپا سمرتھکوں کے بیچ سنگھرش ہو گیا۔ ٹیئیمسی نے لیفٹ پرتیاشی پر بھی حملہ کیا,انکی گاڑی توڑی۔

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

جب راجیو گاندھی کی مرتیو کو لیکر سچ ہو گئی اس جیوتشی کی بھوشیہ وانی

Assassination of Rajiv Gandhiصبح کے قریب چھہ ساڑھے چھہ بجے کا وقت ہوگا۔ میرے ایک چاچا جو فریدآباد میں رہتے ہیں,وہ بھی گاؤں میں تھے۔ وہ بی بی سی ریڈیو سن رہے تھے تبھی راجیو گاندھی کی ہتیا کا سماچار ملا۔

21مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation