Loading...
World Cup 2019 India Worst Defeat In Semi Final - World Cup 2019 تو کیا یہ تھی ٹیم انڈیا کی ہار کی اصلی وجہ؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

World cup 2019 تو کیا یہ تھی ٹیم انڈیا کی ہار کی اصلی وجہ؟

Dayashankar shuklaدیا شنکر شکل ساگر Updated Thu, 11 Jul 2019 06:57 PM IST
ایم ایس دھونی کو کیا سننیاس لے لینا چاہئیے؟
ایم ایس دھونی کو کیا سننیاس لے لینا چاہئیے؟ -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
کرکٹ میںمیری دلچسپی ورلڈکپ تک ہے,کیونکہ ورلڈکپ چار سال میں ایک بار آتا ہے۔ میں بھی ان لوگوں میں سے ہوں جو ایک زمانے سے مانتے ہیں که کرکٹ وقت کو برباد کرنے والا کھیلہے۔ ٹیسٹ میچ میں تو یہ بات سو فیصدی صحیح تھی۔ لیکن ون ڈے اور پھر20-20نے کھیل کو تھوڑا دلچسپ بنا دیا,اسی لئے وشوکپ 19کے بھارت کے تقریباً سارے میچ دیکھ ڈالے۔
وگیاپن
ٹیم انڈیا سروادھک سات میچ جیت کر ٹیلی کے ٹاپ پر پہنچ گئی تھی۔ یہ واقعی سمانجنک ستھتی تھی۔ پورے دیش میں اتساہ کی لہر تھی۔ سب کو امید تھی که اس بار ٹیم سنتلت ہے۔ہم لگاتار میچ جیت رہے ہیں,اسلئے انت میں وشو کپ ہمارا ہے۔ لیکن سیمی فائنل کا تقریباً جیتا ہوا میچ ہم جس طرح ہارے اس سے سوال اٹھا که کیا واقعی وراٹ ٹیموشوکپ کی ٹرافی کو جیتنے کے لئے تیار تھی؟ کیا ہمارا کھیل واقعی چیمپیئن والا تھا؟

میچ بھاونا سے نہیں بلکہ رننیتی سے جیتے جاتے ہیں
آپ بھاوک ہوکر نہیں بلکہ بالکل تتھیوں اور ترکوں کے آدھار پر نتیجہ نکالئے۔ کیئیل راہل,روہت شرما اور کوہلی کے علاوہ تیسرا کون سا بلے باز تھا جس پر ہم ہمیشہیقین کر سکتے تھے؟ اسی طرح بمراہ کے علاوہ اور کون سا گیندباز تھا جسے بلے باز کے ٹھیک قدموں پر گیند پھینکنے کا جادو آتا ہو۔

دراصل,آپ کہہ سکتے ہیں که ہر گیندباز بمراہ نہیں ہو سکتا جیسے ہر بلے باز سچن نہیں ہو سکتا۔ بیشک بھوونیشور کمار,چہل,یا بعد میں آئے شمّی یا جڑیجا کی گیندبازی بمراہ کے سائے تلے آتموشواس سے لبریج رہی,اسلئے اسشرنکھلا میں گیندبازوں سے کسی کو کوئی شکایت نہیں ہو سکتی۔ یہ اچھے سنکیت ہیں کیونکہ اس وشوکپ میں بھارت کے پاس پہلی بار اچھے گیندبازوں کی ایک فوج تیار تھی۔ ورنہ ہمیشہبھارتیہ ٹیم اپنے بلیبازوں کے دم پر ہی میدان میں اترتی تھی۔ بمراہ کے روپ میں ہمیں گیندبازی کا بادشاہ مل گیا ہے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Blog

سونبھدر نرسنہار آخر کتنے سرکشت ہیں دیش کے آدیواسی

سونبھدر ضلعے کے امبھا گاؤں کے آدیواسی نرسنہار کو لیکر راجنیتک آروپ پرتیاروپ کا دور جاری ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation