Loading...
Inequality With Poverty Must Be Decreased -غریبی کے ساتھ اسمانتا بھی گھٹے:10سال میں دیش کے27.1کروڑ لوگ غریبی ریکھا سے باہر آئے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

غریبی کے ساتھ اسمانتا بھی گھٹے:10سال میں دیش کے27.1کروڑ لوگ غریبی ریکھا سے باہر آئے

جینتیلال بھنڈاری Updated Wed, 17 Jul 2019 07:18 AM IST
Inequality with poverty must be decreased
خبر سنیں
اس سمیہ دیش اور پوری دنیا میں بھارت میں تیزی سے گھٹتی ہوئی غریبی اور تیزی سے بڑھتی ہوئی آرتھک اسمانتا سے سمبندھت دو رپورٹ گمبھیرتاپوروک پڑھی جا رہی ہیں۔ وگت12جولائی کو سنیکت راشٹر(یوئین)نے پاورٹی انڈیکس رپورٹ2019جاری کی ہے۔ اسکے مطابق ان101دیشوں میں130کروڑ غریب رہتے ہیں۔ بھارت نے2006-2016کے بیچ دس وکاسشیل دیشوں کے سموہ میں سب سے تیزی سے غریبی کم کی ہے۔ ان دس سالوں میں دیش کے27.1کروڑ لوگ غریبی ریکھا سے باہر آئے ہیں۔
وگیاپن
انڈیکس کے آٹھ پیمانوں کے آدھار پر غریبی کی ریٹنگ کی گئی ہے,جن میں پوشن کی کمی,ششو مرتیو در میں کمی,رسوئی گیس میں کمی,سوچھتا میں کمی,پینے کا پانی کم ہونا,بجلی کی کمی,گھروں کی کمی تتھا سمپتیوں کا ابھاؤ شامل ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے که بھارت کے کل غریبوں میں سے قریب آدھے غریب یعنی19.6کروڑ غریب لوگ دیش کے چار راجیوں بہار,جھارکھنڈ,اتر پردیش اور مدھیہ پردیش میں رہتے ہیں۔

دوسری اور آکسپھیم انڈیا کی آرتھک اسمانتا رپورٹ2018میں کہا گیا ہے که بھارت میں1991کے بعد شروع ہوئے اداریکرن کے بعد آرتھک اسمانتا اور ادھک بھیاوہ ہوتی جا رہی ہے۔ ورش2017میں بھارت میں ارب پتیوں کی کل سمپتی دیش کی جی ڈی پی کی15فیصدی کے برابر ہو گئی۔ جبکہ پانچ ورش پہلے یہ دس فیصدی تھی۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے که بھارت وشو کے سب سے ادھک آرتھک اسمانتا والے دیشوں میں سے ایک ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست
Astrology Services

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Opinion

ہندی ورودھ کی سکڑتی جگہ:راجیہ کے شیرش نیتا بھی اس آندولن میں شامل ہو گئے

کرناٹک میں حال میں ہندی ورودھ کی راجنیتی زور نہیں پکڑ پائی,تو اسکی وجہ ہے۔ اتیت کے وپریت اب لوگ ہندی ورودھی آندولنکاریوں کے ارادوں اور راجیہ کی بھاشا کی سرکشا کے نام پر کی جا رہی راجنیتی کو سمجھتے ہیں۔

24اگست2019

وگیاپن

بمراہ کا کمال,بھارتیہ ٹیسٹ اتہاس میں سب سے تیز50وکیٹ لینے والے بنیں پہلے گیندباز

تیز گیندباز بمراہ نے بھارتیہ کرکٹ کے اتہاس میں کامیابی کی ایک نئی داستان لکھی ہے۔ بمراہ بھارتیہ ٹیسٹ اتہاس میں سب سے تیز50وکیٹ لینے والے کھلاڑی بن گئے ہیں۔ دیکھیئے پوری خبر

24اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation