Loading...
Us Barrier In Relations With Iran -ایران سے بھارت کے رشتے میں امریکہ کا روڑا,تیل خریدنے کا چناؤ بعد ہوگا فیصلہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ایران سے بھارت کے رشتے میں امریکہ کا روڑا,تیل خریدنے کا چناؤ بعد ہوگا فیصلہ

معروف رجہ Updated Thu, 16 May 2019 06:01 AM IST
محمد جاواد جارپھ سشما سوراج
محمد جاواد جارپھ سشما سوراج
خبر سنیں
چار تیل ٹینکروں پر حملے کے بعد کھاڑی شیتر میں تناؤ بڑھ گیا ہے۔ امریکہ اور اسکے قریبی سہیوگی سعودی عرب نے ان حملوں کے لئے ایران کو ذمیدار ٹھہرایا ہے۔ انکا آروپ ہے که یہ حملے کھاڑی شیتر میں کچے تیل کی آپورتی سرکشا کو کمزور کرتے ہیں۔ دوسری اور بھارت کا سمرتھن پراپت کرنے کے لئے ایران کے ودیش منتری جاواد جریپھ نئی دہلی کے دور پر ہیں,کیونکہ امریکیراشٹرپتی ٹرمپ نے ایران پر پرتیبندھ اور کڑے کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس گھٹناکرم نے بھارت کے لئے ایک مہتوپورن رننیتک چنوتی پیش کر دی ہے,جس کا ایک طرف امریکہ,سعودی عرب اور سنیکت عرب امیرات کے ساتھ بہتر سمبندھ ہے,تو دوسری طرف ایران سے بھی۔ اس پرکار کھاڑی میں تناؤ کے اس نوینتم دور میں بھارت کا بہت کچھ دانو پر ہے,جو کچے تیل کی آپورتی سے پرے ہے۔ اسکا سمبندھ بھارت کی رننیتک سوایتتا اور ودیش نیتی کے وکلپوں سے بھی ہے۔ بھارت کی طرف سے ایران کے ودیش منتری کو فی الحال بھروسہ دلایا گیا ہے که تیل خریدنے کا فیصلہ چناؤ کے بعد لیا جائیگا۔
وگیاپن
وگیاپن
ایران کے ساتھ بھارت کا رشتہ صدیوں پرانا ہے,لیکن امریکہ کے لئے وہ کوئی معنی نہیں رکھتا ہے۔ سب سے مہتوپورن بات ہے که چین کے بعد بھارت ایران کے کچے تیل کا دوسرا سب سے بڑا خریدار ہے۔ اس پرکار بھارت سمیت آٹھ دیشوں کو تیل آیات کی چھوٹ ختم کرنے کے ٹرمپ کے فیصلے سے بھارت کے تیل آیات اور گھریلو بازار میں تیل کی قیمتوں پر اثر پڑنا نشچت ہے۔ بھلے ہی ادھیکاریوں نے پشٹی کر دی ہے که بھارت اب ایران سے کچے تیل کا آیات بند کر دیگا اور نئی دہلی کو امید ہے که سعودی عرب اور انیہ اوپیک دیش ایران سے ہونے والے آیات کی بھرپائی کر دینگے,لیکن زمینی سطر پر کٹھور واستوکتا الگ ہو سکتی ہے۔

پچھلے ورش22اکتوبر کو سعودی عرب کے اور جا منتری خالد الپھلہ نے کہا تھا که انکا دیش اترکت اتپادن کرکے ایران سے نریات ہونے والے تیس لاکھ بیرل تیل کی کشتپورتی نہیں کر پائیگا۔ اس طرح کچے تیل کی قیمت میں بڑا اچھال آنے کی آشنکا ہے,جسکی موجودہ قیمت75ڈالر پرتی بیرل ہے۔ اس سے پہلے2014میں کچے تیل کی قیمت سو ڈالر پرتی بیرل کے اچ سطر پر تھی۔ اس سے نشچت روپ سے امریکی تیل کمپنیاں خوش ہونگی,جنہوں نے ورش2016میں27ڈالر پرتی بیرل کچے تیل کی قیمت کو بڑھانے کے لئے ٹرمپ پرشاسن کے ساتھ تگڑی پیروی کی تھی,کیونکہ انہیں قریب3,35,000نوکریوں کا نقصان اٹھانا پڑا تھا۔

امریکی تیل کمپنیوں کو فائدہ کرانے کے علاوہ ٹرمپ کا ادیشیہ ایران کی ارتھویوستھا کو الگ تھلگ اور دھوست کرنا بھی ہے,تاکہ وہ اپنے کٹرپنتھی گھریلو متداتاؤں کو خوش کر سکیں,کیونکہ امریکہ میں ایران کو ایک ایسے دشمن کے روپ میں دیکھا جاتا ہے,جسے1979میں تہران میں امریکی دوتاواس پر حملہ کرنے کے لئے اوشیہ دنڈت کیا جانا چاہئیے,جب امریکہ کے مکھیہ سہیوگی ایران کے شاہ کو ہٹا دیا گیا تھا,کیونکہ کرانتی کے بعد کٹرپنتھی ایاتلاہ ستا میں آئے تھے۔ تب سے ایرانیوں نے اسلامی دنیا میں سعودی شاسن کے پربھتو کو ایک چنوتی پیش کی ہے اور امریکہ تتھا اسکے مکھیہ شیتریہ سہیوگی اسرائیل کے لئے رننیتک چنوتی بڑھا دی ہے۔ راشٹرپتی ٹرمپ اپنے سنکیرن ایجنڈے پر کام کر رہے ہیں,جسے کہیں بھی سمرتھن نہیں مل رہا ہے۔

یوروپیہ سنگھ,خاص کر برٹین,فرانس اور جرمنی سپشٹ روپ سے ٹرمپ پرشاسن کے کام کاج کے طریقوں سے چنتت ہے,جو کٹرپنتھیوں کے ساتھ کام کر رہا ہے۔ ان دیشوں نے امریکہ سے کسی بھی طرح کے تناؤ کو اور نہیں بڑھانے کی اپیل کی ہے۔ واستو میں برٹین نے یہاں تک چیتاونی دی ہے که اگر ایران کو اور الگ تھلگ کیا گیا اور اسنے ہورمج جلڈمرومدھیہ کو اوردھ کرنے کا فیصلہ کیا,تو کھاڑی شیتر میں سنگھرش کا خطرہ ہے,جہاں سے ویشوک تیل کی ضرورت کا پانچواں حصہ گزرتا ہے۔ امریکہ نے پہلے ہی کھاڑی شیتر میں ایک ومان واہک سموہ(زمین پر حملوں کے لئے سمندر میں سچل نوسینا بیس)تعینات کر دیا ہے۔ امریکہ کی گمبھیرتا کو دکھانے کے لئے اسکے ایپھ 15,ایپھ 35لڑاکو جیٹ اور بی 52بامبرس نے ہوائی گشت شروع کر دی ہے۔

لیکن ایرانیوں کے آسانی سے جھکنے کی سنبھاونا نہیں ہے۔ وہ بیتے چار دشکوں سے لگاتار امریکی دباوٴ میں ہیں اور انکی پیڑھیاں اگلاو اور پرتیبندھوں کے ساتھ جی رہی ہیں۔ اور اب یوروپیہ سنگھ کے دیشوں,جنہوں نے ساتھ ملکر ایران کے ساتھ بہراشٹریہ پرمانو سمجھوتہ تیار کیا تھا اور جسے اب امریکہ نے واپس لے لیا ہے,اور روس و چین نے ان دیشوں اور انکی سنستھاؤں کے خلاف امریکی پرتیبندھوں کی ان دیکھی شروع کر دی ہے,جو ایران کے ساتھ ویوسائے جاری رکھینگے۔

اسکا ایک کارن یہ ہے که امریکہ کو بھروسہ ہے که ایران کو آرتھک روپ سے دنڈت کرنے کے اسکے پریاس سپھل ہو نگے(بھلے ہی تہران نے پرمانو سمجھوتے(جیسیپیؤئے)کی آوشیکتاؤں کا انوپالن کیا ہو)کیونکہ امریکہ بینکوں اور کارپوریٹ سنستھاؤں دوارہ اپیوگ کئے جانے والے ویشوک وتیہ سندیش پرنالی(ایسڈبلیوآئییپھٹی)کو نینترت کرتا ہے۔

حالانکہ,جیسیپیؤئے پر ہستاکشر کرنے والے یوروپیہ دیشوں(برٹین,فرانس اور جرمنی)نے اب اپنی کمپنیوں کو امریکی ڈالر آدھارت بینکنگ پرنالی سے باہر ایران کے ساتھ ویوپار کرنے میں سکشم بنانے کے لئے ایک وکلپ(آئیینئیسٹیئییکس)بنایا ہے۔

اسلئے بھارت کے پاس ایران کے ساتھ اپنے غیر ڈالر آدھارت ویوپار کو جاری رکھنے یا انیہ ثروتوں سے'بھارتیہ رپھائنریوں کو کچے تیل کی پریاپت آپورتی کرنے کے لئے ایک مضبوط یوجنا'چننے کا وکلپ ہے,جیسا که مودی سرکار کے تیل منتری دھرمیندر پردھان نے آشوست کیا۔ اس بات کی سنبھاونا ہے که بھارت اس بعد کے وکلپ کو چنیگا,کیونکہ نئی دہلی افریقہ اور لیٹن امریکہ میں انیہ دیشوں سے کچے تیل پراپت کرنے کی یوجنا بنا رہی ہے,حالانکہ یہ ایران سے آیاتت تیل سے مہنگا ہوگا,جو بھارت کا سب سے نکٹتم آپورتیکرتا ہے اور بھارت کو60دن کی کریڈٹ لائن دیتا ہے۔ لیکن یہ وہ قیمت ہے,جو ہمیں چکانی ہے,کیونکہ بھارت امریکہ کے کوٹنیتک پھانس کے اور قریب ہوتا جا رہا ہے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Opinion

کیا ایران سے امریکہ کا بڑھتا تناؤ یدھ میں بدلیگا,اکسانے کی ہو رہی کوشش

امریکہ جب پہلے ہی یمن کے نررتھک یدھ میں پھنسا ہوا ہے,تب سعودی عرب کے اکساوے پر ایران پر اسکے حملہ کرنے کے بھیشن نتیجے ہو نگے۔

21مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation