Loading...
Ausvind 1st Odi Preview:game Plan And Strategy Of India And Australia In Sydney Odi - Ausvind 1st Odi Preview:ٹیم انڈیا جیت کی دعویدار لیکن آسٹریلیا پلٹوار کو بےقرار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

AUSvIND 1st ODI Preview:ٹیم انڈیا جیت کی دعویدار لیکن آسٹریلیا پلٹوار کو بےقرار

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 11 Jan 2019 10:08 PM IST
AUSvIND 1st ODI Preview:Game plan and strategy of India and Australia in Sydney ODI
خبر سنیں
ٹیم انڈیا نے آسٹریلیا کی سرجمیں پر ٹیسٹ سیریز71سالوں کے بعد پہلی بار جیتتے ہوئے اتہاس رچ دیا۔ اب تین میچوں کی ون ڈے سیریز12جنوری سے شروع ہو رہی ہے۔ ایسے میں مہمان ٹیم کے پاس ایک بار پھر سے اتہاس رچنے کا موقع ہوگا۔
وگیاپن
ٹیم انڈیا آج تک آسٹریلیا کی سرجمیں پر دو دیشوں کے بیچ کھیلی جانے والی ون ڈے سیریز نہیں جیت پائی ہے۔ ہاں,یہ بات اور ہے که یہاں وہ ویبی سیریز2008 (تین دیشوں کے بیچ کھیلی جانے والی سیریز)اور چیمپئنز آف چیمپئنز1985میں جیت حاصل کر چکی ہے۔ اسکے علاوہ ٹی20سیریز بھی ٹیم انڈیا یہاں اپنے نام کر چکی ہے.ایسے میں وراٹ کی ٹیم کے پاس اتہاس رچنے کا موقع ہوگا۔

ٹیسٹ سیریز میں اتہاس رچنے والی بھارتیہ کرکٹ ٹیم شنیوار سے آسٹریلیا کے خلاف شروع ہو رہی تین میچوں کی ون ڈے سیریز میں اپنے اسی فارم کو جاری رکھنے کے ارادے سے اتریگی۔ سیریز کا پہلا میچ سڈنی کرکٹ گراؤنڈ(ایسسیجی)پر کھیلا جائیگا۔

ٹیسٹ سیریز میں جیت کی خوشی سے لبریج بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی ون ڈے سیریز کی شروعات بھی جیت کے ساتھ کرنا چاہینگے اور اس میں وہ کسی بھی طرح کی کسر چھوڑنے کے موڈ میں نہیں ہو نگے۔ مہمانوں کو حالانکہ اپنے اتیوتساہ سے بچنا ہوگا۔

جیت کے بعد بھارتیہ کپتان اور کوچ روی شاستری نے جو بیان دیئے ہیں ان سے وہ کئی دگجوں کے نشانے پر ہیں۔ اتہاسک جیت کے بعد اگر بھارتیہ ٹیم میدان پر اتیوتساہ دکھاتی ہے تو نقصان اسے اٹھانا پڑ سکتا ہے۔

کوہلی کی کپتانی میں بھارت نے71سال بعد آسٹریلیا میں سیریز جیتی ہے,لیکن جو آسٹریلیائی ٹیم ٹیسٹ میں تھی اسکے مقابلے میزبان سیمت اووروں میں زیادہ بہتر ہیں۔ ایسے میں بھارت کو سترک رہ کر میدان پر اترنا ہوگا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

یہ ہوگی بھارت کی رننیتی

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News Appاپنے موبائل پہ|
Get cricket news in Hindi live update of Sports News, live cricket score and more cricket news etc. Stay updated with us for all breaking hindi news from Sports and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

بھارت نے آسٹریلیا میں رچا اتہاس, 7وکیٹ سے میلبرن ون ڈے جیت سیریز کی اپنے نام

ٹیم انڈیا اور آسٹریلیا کے بیچ شکروار کو میلبرن میں ہونے والے تیسرے ون ڈے میں بارش کے کارن ٹاس میں دیری ہوئی ہے۔

19جنوری2019

وگیاپن

کرکٹ میں اسے مانا گیا بےایمانی,کیا آپ کو ہے یاد؟

کرکٹ میں کسی طرح کی بےایمانی نہ ہو اسلئے امپایر ہوتے ہیں۔ اگر امپایر کی نظر سے کچھ چوکے تو کھلاڑیوں کی ذمیداری ہوتی ہے که وہ نیتکتا کا پرچیہ دیں۔ لیکن کبھی کبھی یہ کھلاڑی بھی نیتکتا کے معاملے میں چوک جاتے ہیں...

16جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation