Loading...
Former Indian Cricketer And Ddca Chairperson Amit Bhandari Attacked During Under-23 Teams Trials  -پورو بھارتیہ تیز گیندباز پر جان لیوا حملہ,اسپتال میں بھرتی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پورو بھارتیہ تیز گیندباز پر جان لیوا حملہ,اسپتال میں بھرتی

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 11:52 PM IST
former indian cricketer and DDCA chairperson Amit Bhandari attacked during Under-23 teams trials 
خبر سنیں
بھارت کے پورو تیز گیندباز اور ڈیڈیسیئے کی سینیئر چین سمتی کے ادھیکش امت بھنڈاری پر دہلی سینیئر ٹیم کے سینٹ سٹیپھنس میدان پر چل رہے ابھیاس کے دوران سوموار کو اگیات ویکتیوں نے حملہ کیا۔
وگیاپن
بھنڈاری کے سر اور کان میں چوٹیں لگی ہیں اور انہیں انکے ساتھی سکھوندر سنگھ سول لائنس ستھت سنت پرمانند اسپتال لے گئے۔ حملہ آور پولیس کے پہنچنے سے پہلے ہی فرار ہو گئے۔
 
پولیس اپایکت(اتر)نپر پرساد نے کہا, ‘ہم اس معاملے کو دیکھ رہے ہیں تتھا پیڑت کا بیان درج کرنے پر معاملہ درج کیا جائیگا۔ دہلی اور جلا کرکٹ سنگھ(ڈیڈیسیئے)کے ادھیکش رجت شرما نے پریس ٹرسٹ سے کہا که دوشیوں کو چھوڑا نہیں جائیگا۔'

انہوں نے کہا, 'ہم گھٹنا کا بیورا لے رہے ہیں۔ جہاں تک مجھے پتہ چلا ہے که یہ ایک باہر کیے گئے کھلاڑی کا کام ہے جسے راشٹریہ انڈر23ٹورنامینٹ کے لئے سنبھاوت کھلاڑیوں میں نہیں رکھا گیا۔'

انہوں نے کہا, 'ستھانیہ پولیس تھانے کا ایس ایچ او سینٹ سٹیپھینس میدان پر پہنچ گیا ہے اور میں نے دہلی پولیس آیکت امولیہ پٹنائک سے خود بات کی ہے۔ دوشیوں کو بخشا نہیں جائیگا۔ جو بھی اس گھٹنا میں شامل ہے,اسکے خلاف سخت کارروائی کی جائیگی۔ ہم ایف آئی آر دائر کرینگے۔’
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News Appاپنے موبائل پہ|
Get cricket news in Hindi live update of Sports News, live cricket score and more cricket news etc. Stay updated with us for all breaking hindi news from Sports and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

IPL 2019:ممبئی نے درج کی لگاتار دوسری جیت,دہلی کو40رن سے ہرایا

پانڈیا بردرس (ہاردک32اور کرنال37*)کی شاندار بلے باز اور گیندبازوں کے بہترین پردرشن کے دم پر ممبئی نے گرووار کو انڈین ٹی 20لیگ کے34ویں مقابلے میں دہلی کو40رن سے ہرایا۔

18اپریل2019

وگیاپن

بھارتیہ کرکٹ ٹیم نے دی کنگارؤں کو مات, 6وکیٹ سے حاصل کی جیت

شنیوار کو بھارتیہ کرکٹ ٹیم نے آسٹریلیائی ٹیم کو پہلے ون ڈے میچ میں کو6وکیٹ سے مات دی ہے۔ اس جیت میں کیدار جادھو(81*)اور ایم ایس دھونی(59*)کا وشیش یوگدان رہا۔ اس جیت کے ساتھ ٹیم انڈیا نے پانچ میچوں کی ون ڈے سیریز میں1-0کی بڑھت بنا لی ہے۔

2مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation