Loading...
Cricket News: Ravindra Jadeja Shares Inspirational Message After India Crash Out Of Wc Semi Final -سیمی فائنل میں ملی ہار کے صدمے سے نہیں ابر پا رہے جڈیجہ,اب لکھا بھاوک سندیش- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سیمی فائنل میں ملی ہار کے صدمے سے نہیں ابر پا رہے جڈیجہ,اب لکھا بھاوک سندیش

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 12 Jul 2019 12:54 PM IST
رویندر جڈیجہ
رویندر جڈیجہ -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
نیوزی لینڈ کے خلاف ورلڈ کپ2019کے پہلے سیمی فائنل مقابلے میں59گیندوں پر چار چوکے اور چار چھکوں کی مدد سے77رن کی بہترین پاری کھیلنے والے ٹیم انڈیا کے سٹار آل راؤنڈر روندر جڈیجہ کی چارو اور جم کر تعریف ہو رہی ہے۔
وگیاپن
حالانکہ وہ ٹیم کو جیت نہیں دلا سکے,مگر انکی یہ پاری انکے کرکٹ کریر کی ابھوتپورو پاریوں میں شمار کی جائیگی۔ چوطرفہ تعریف سے خوش جڈیجہ نے ایک ٹویٹ کے ذریعے اپنی پرتکریا دی ہے۔

انہوں نے اپنے ٹویٹ میں لکھا, 'کھیل نے مجھے ہر مشکل کے بعد سمبھلنا اور ہمت نہ ہارنا سکھایا ہے۔ آپ سبھی کے سمرتھن کے لئے آپ کا دھنیواد۔ پریرت کرتے رہیے اور میں انت تک لڑونگا۔ آپ سبھی کو پیار۔' 
 

جڈیجہ نے مہیندر سنگھ دھونی کے ساتھ ملکر ساتویں وکیٹ کے لئے116رن کی سب سے بڑی ساجھیداری کی تھی۔ حالانکہ,یہ ساجھیداری بھارت کو کام نہیں آئی اور نیوزی لینڈ نے یہ مقابلہ18رنوں سے جیت کر لگاتار دوسری بار ورلڈ کپ کے فائنل میں پہنچ گئی۔

جڈیجہ نے بلے باز کے علاوہ گیندبازی میں بھی جڈیجہ نے کمال کا پردرشن کیا کا۔ انہوں نے ہینری نکولس کو28رن پر سیدھے بولڈ کر دیا تھا۔ راس ٹیلر کو اپنے ڈائریکٹ تھرو سے رن آؤٹ کیا۔ اتنا ہی نہیں انہوں نے فیلڈنگ سے بھی سب کا دل جیتا اور دو شاندار کیچ بھی لپکے۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

ایشیج2019:آسٹریلیا کے خلاف تیسرے ٹیسٹ کے لئے انگلینڈ ٹیم کا اعلان,اینڈرسن کو نہیں ملا موقع

انگلینڈ نے سوموار کو آسٹریلیا کے خلاف شروع ہو رہے ایشیج سیریز کے تیسرے ٹیسٹ میچ کے لئے اپنی ٹیم کا اعلان کر دیا ہے۔

19اگست2019

وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation