Loading...
Live Australia Vs Pakistan 17th Match Icc Cricket World Cup 2019 -عامر کے پانچ وکیٹ پر بھاری پڑا وارنر کا شتک,آسٹریلیا نے پاکستان کو41رن سے ہرایا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

عامر کے پانچ وکیٹ پر بھاری پڑا وارنر کا شتک,آسٹریلیا نے پاکستان کو41رن سے ہرایا

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 13 Jun 2019 12:26 PM IST
آسٹریلیا بنام پاکستان
آسٹریلیا بنام پاکستان -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
ڈیوڈ وارنر(107)اور آرون پھنچ(82)کی شاندار پاریوں کی بدولت آسٹریلیا نے بدھوار کو ورلڈکپ کے17ویں مقابلے میں پاکستان کو41رن سے ہرا دیا۔ٹانٹن میں کھیلے گئے اس مقابلے میںٹاس ہارکر پہلے بلے باز کرتے ہوئے آسٹریلیائی ٹیم نےنردھارت50اوور میں307رن بناکر آلاؤٹ ہوگئی تھی۔ جواب میں پاکستان کی ٹیم266رن پر ہی سمٹ گئی اور میچ ہار گئی۔
وگیاپن
مقابلے میں شاندار پردرشن کرنے کے لئے سلامی بلے باز ڈیوڈ وارنر کو مین آف د میچ چنا گیا۔ وہیں,پاکستان کی طرف سے محمدعامر نے بہترین گیندبازی کی۔ انہوں نے10اوور میں30رن دیکر پانچ وکیٹ جھٹکے۔

لکشیہ کا پیچھا کرنے اتری پاکستانی ٹیم کی شروعات نراشاجنک رہی۔ محض دو رن کے سکور پر ٹیم کو سلامی بلے باز فخر جمان کے روپ میں پہلا جھٹکا لگا۔ انہیں پیٹ کمنس نے کین رچرڈسن کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کراکر چلتا کیا۔ وہ بنا کھاتا کھولے پیویلین لوٹ گئے۔

فخر جمان کے آؤٹ ہونے کے بعد بلے باز کرنے آئے دھاکڑ بلے باز بابر اعظم نے امام کے ساتھ ملکر پاری کو سنبھالنے کی کوشش کی,لیکن10.5اوور میں ناتھ کولٹر نائل نے بابر اعظم کو کین رچرڈسن کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کراکر چلتا کیا۔ وہ کیول30رن بناکر چلتے بنے۔ دوسرے وکیٹ کے لئے بابر اور امام کے بیچ54رن کی اردھ شتکیہ پاری کھیلی۔

25.1اوور میں آسٹریلیا کو امام ال حق کے روپ میں بڑی سپھلتا ملی۔ پیٹ کمنس نے امام کو وکٹ کیپر ایلیکس کیری کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کراکر پاکستان کو تیسرا جھٹکا دیا۔ امام نے75گیندوں میں سات چوکے کی مدد سے53رن کی اردھ شتکیہ پاری کھیلی۔ تیسرے وکیٹ کے لئے ہپھیج اور امام کے بیچ80رن کی ساجھیداری ہوئی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

پیٹ کمنس نے جھٹکے تین وکیٹ

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

انگلینڈ کو ہراکر ورلڈ کپ2019کے سیمی فائنل میں پہنچنے والی پہلی ٹیم بنی آسٹریلیا

وشو کپ2019کا32واں مقابلہ منگلوار کو میزبان انگلینڈ اور پانچ بار کی وشو چیمپئن آسٹریلیا کے بیچ لارڈس کے اتہاسک میدان پر کھیلا جا رہا ہے۔

25جون2019

وگیاپن

ادھیر رنجن کے'نالی'پر پی ایم نے یاد دلایا کانگریس کا'گٹر'والا بیان

لوک سبھا میں دھنیواد پرستاؤ کے دوران ادھیر رنجن کے'نالی'والے بیان پر پی ایم نے یاد دلایا کانگریس کا'گٹر'والا بیان۔

25جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation