Loading...
Suspended Hardik Pandya And Kl Rahul Being Sent Back From Australia Mid-tour: Report -ہاردک پانڈیا اور راہل جانچ لمبت ہونے تک نلمبت,کوہلی نے بھی ہاتھ کھینچا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہاردک پانڈیا اور راہل جانچ لمبت ہونے تک نلمبت,کوہلی نے بھی ہاتھ کھینچا

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 11 Jan 2019 08:42 PM IST
Suspended Hardik Pandya and KL Rahul Being Sent Back From Australia Mid-Tour: Report
خبر سنیں
بھارتیہ کرکٹر ہاردک پنڈیا اور کیئیل راہل کو ایک ٹی وی کاریہ کرم کے دوران مہلاؤں پر گئی ٹپنیوں کے لئے شکروار کو جانچ لمبت ہونے تک نلمبت کر دیا گیا۔آلوچکوں کے نشانے پر چل رہے ان دونوں کھلاڑیوں نے ٹی وی کاریہ کرم کے دوران آپتیجنک ٹپنیاں کی تھی۔
وگیاپن
وگیاپن
جانچ لمبت ہونے تک نلمبت ہونے کے کارن یہ دونوں شنیوار سے آسٹریلیا کے خلاف ایکدوسیہ شرنکھلا میں نہیں کھیل پائیں گے۔پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کے ادھیکش ونود رائے نے پی ٹی آئی سے کہا, ‘پانڈیا اور راہل دونوں کو جانچ لمبت ہونے تک نلمبت کر دیا گیا ہے۔’ 

ان دونوں کرکیٹرس کی‘کافی ود کرن’کاریہ کرم میں کی گئی ٹپنیوں کے کارن بوال مچ گیا تھا۔ پانڈیا نے کاریہ کرم کے دوران کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہونے کا دعویٰ کیا اور یہ بھی بتایا که وہ اس معاملے میں اپنے پرجنوں کے ساتھ بھی کھل کر بات کرتا ہے۔ راہل اپنے سمبندھوں کے بارے میں جواب دینے میں حالانکہ ادھک سنیمت دکھے۔

بی بی سی آئی سوتروں نے کہا که ان دونوں کو اپچارک جانچ شروع ہونے سے پہلے نئے سرے سے کارن بتاؤ نوٹس جاری کیا جائیگا۔بورڈ کے ایک ادھیکاری نے کہا, ‘جانچ بی بی سی آئی کی انترم سمتی کریگی یا تدرتھ لوکپال,اسکا فیصلہ ابھی نہیں کیا گیا ہے۔’ 

پانڈیارویوار کو کاریہ کرم کے پرسارن کے بعد دو بار اپنی ٹپنیوں پر کھید ویکت کر چکے ہیں۔ پہلے انہوں نے اپنے ٹوٹّر پیج پر اور پھر بدھوار کو بی بی سی آئی کے کارن بتاؤ کے جواب میں معافی مانگی تھی۔دوسری طرف راہل نے ابھی تک اس وواد پر کوئی پرتکریا نہیں دی ہے۔

ادھیکاری نے کہا, ‘بھارتیہ ٹیم پربندھن یہ فیصلہ کریگا که وہ ان دونوں کو ٹیم میں بنائے رکھنا چاہتا ہے یا انہیں سودیش بھیجنا چاہتا ہے۔ کچھ کا ماننا ہے که انہیں ٹیم کے ساتھ رکھنا چاہئیے کیونکہ سودیش میں انکے خلاف لوگوں کا رویہ کڑا ہو سکتا ہے جبکہ بی بی سی آئی کے ادھکتر ادھیکاری اسکے خلاف ہیں۔’

یہ فیصلہ تب آیا جبکہ سیؤئے میں رائے کی ساتھی ڈائنا ایڈلجی نے ان دونوں پر‘آگے کی کارروائی تک نلمبن’کی سفارش کی تھی کیونکہ بی بی سی آئی کی ودھی ٹیم نے مہلاؤں پر انکی وواداسپد ٹپنی کو آچار سنہتا کا النگھن گھوشت کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

ایڈلجی نے شروعات میں ان دونوں کو دو میچوں کے لئے نلمبت کرنے کا سجھاؤ دیا تھا لیکن بعد میں اس معاملے کو ودھی وبھاگ کے پاس بھیج دیا جبکہ رائے ان سے سہمت ہو گئے تھے اور نلمبن کی سفارش کر دی تھی۔

قانونی ٹیم سے رائے لینے کے بعد ایڈلجی نے اپنی پرتکریا میں کہا, ‘یہ ضروری ہے که درویوہار پر کارروائی کا فیصلہ لئے جانے تک دونوں کھلاڑیوں کو نلمبت رکھا جائے جیسا که(بی بی سی آئی)سی ای او(راہل جوہری)کے معاملے میں کیا گیا تھا جب یون اتپیڑن کے معاملے میں انہیں چھٹی پر بھیجا گیا تھا۔’

کاریہ کرم میں کی گئی ان دونوں کی ٹپنیوں کی کوہلی نے بھی نندا کی۔ انہوں نے اسے انچت بتایا لیکن انہوں نے ساتھ ہی کہا که وہ اس آل راؤنڈر پر پرتیبندھ لگنے کی سنبھاونا سے چنتت نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا, '...ہمارے لئے یہ اچھا ہے که ہمارے پاس(روندر)جڈیجہ کی طرح کا کھلاڑی موجود ہے جو ایسی ستھتی میں ہرفن مولہٰ کی بھومکا نبھا سکتا ہے۔’ 

آسٹریلیا میں ٹیسٹ شرنکھلا میں اتہاسک جیت کے کچھ دن بعد کوہلی نے کہا انکی ٹیم اس طرح کے‘ویکتیگت نظریے’کا سمرتھن نہیں کرتی ہے۔ پانڈیااور راہل کی ٹپنیوں کی سوشل میڈیا میں کڑی آلوچنا ہوئی ہے۔

اگر ان دونوں کو آسٹریلیا سے سودیش بلایا جاتا ہے تو انکی جگہ رشبھ پنت اور منیش پانڈے کو ٹیم میں شامل کیا جا سکتا ہے۔ پانڈیاکی انتم ایکادش میں جگہ پکی تھی لیکن خراب پھارم میں چل رہے راہل شنیوار کے میچ کے لئے ٹیم میں جگہ بنانے کے دعویدار نہیں تھے۔

قیاس لگائے جا رہے ہیں که بی بی سی آئی اس وواد کے بعد کھلاڑیوں کو منورنجن سے جڑے کاریہ کرموں میں بھاگ لینے سے روک سکتا ہے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

کوہلی کو ٹرول کرنے چلے تھے بریڈ ہاج,لوگوں نے بیئجتی کرتے ہوئے بولا آؤ کبھی حویلی پہ

آسٹریلیا کے پورو بلے باز براڈ ہاج کو بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی اور رشبھ پنت کی ایک ویاوسایک وگیاپن کو لیکر چٹکی لینے پر سوشل میڈیا میں آلوچنا کا سامنا کرنا پڑا...

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation