Loading...
Virendra Sehwag And Gautam Gambhir Strongly Condemn To Attacked On Ddca Chief Selector Amit Bhandari - ...تو اس وجہ سے ہوا پورو بھارتیہ تیز گیندباز پر حملہ,سہواگ گمبھیر نے کی کڑی نندا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

...تو اس وجہ سے ہوا پورو بھارتیہ تیز گیندباز پر حملہ,سہواگ گمبھیر نے کی کڑی نندا

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Tue, 12 Feb 2019 09:02 AM IST
امت بھنڈاری
امت بھنڈاری
خبر سنیں
بھارت کے پورو تیز گیندباز اور ڈیڈیسیئے کی سینیئر چین سمتی کے ادھیکش امت بھنڈاری پر سوموار کو دہلی سینیئر ٹیم کے سینٹ سٹیپھنس میدان پر چل رہے ابھیاس میچ کے دوران انڈر 23ٹیم میں نہیں چنے گئے کھلاڑی کی اگوائی میں اگیات ویکتیوں نے حملہ کیا۔
وگیاپن
سینیئر ٹیم21فروری سے شروع ہونے والے سید مشتاق علی راشٹریہ ٹی 20ٹورنامینٹ کی تیاریاں کر رہی تھی۔ دہلی کی ٹیم میں چین نہیں ہونے پر انج ڈیڑھا نے بھنڈاری پر حملہ کیا جن کے سر اور کان میں چوٹیں آئی ہیں۔ بھنڈاری کو انکے ساتھی سکھوندر سنگھ سول لائنس ستھت سنت پرمانند اسپتال لے گئے۔

اس حملے میں شامل کھلاڑی اور انیہ حملہ آور پولیس کے پہنچنے سے پہلے ہی فرار ہو گئے,لیکن بعد میں انہیں گرفتار کر لیا گیا۔ پولیس اپایکت(اتر)نپر پرساد نے کہا, 'آج دوپہر بعد لگ بھگ ایک بجکر15منٹ پر سینٹ سٹیپھنس میدان پر چل رہے ٹرایلس کے دوران ایک ویکتی انج ڈیڑھا وہاں پہنچا اور ٹیم میں چین نہیں ہونے کے بارے میں پوچھا۔ اسکے بعد10-15اور لڑکے آئے اور انہوں نے بھنڈاری پر حملہ کیا۔'انہوں نے کہا, 'شکایت کے آدھار پر معاملہ درج کر لیا گیا ہے تتھا آروپی اور اسکے بھائی نوین کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔' 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

IPL 2019:چینئی نے حیدرآباد کو6وکیٹ سے روندا,واٹسن نے کھیلی96رن کی آکرامک پاری

چینئی اور حیدرآباد کے بیچ منگلوار کو انڈین ٹی 20لیگ کا41واں مقابلہ کھیلا جا رہا ہے۔

24اپریل2019

وگیاپن

بھارتیہ کرکٹ ٹیم نے دی کنگارؤں کو مات, 6وکیٹ سے حاصل کی جیت

شنیوار کو بھارتیہ کرکٹ ٹیم نے آسٹریلیائی ٹیم کو پہلے ون ڈے میچ میں کو6وکیٹ سے مات دی ہے۔ اس جیت میں کیدار جادھو(81*)اور ایم ایس دھونی(59*)کا وشیش یوگدان رہا۔ اس جیت کے ساتھ ٹیم انڈیا نے پانچ میچوں کی ون ڈے سیریز میں1-0کی بڑھت بنا لی ہے۔

2مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation