Loading...
Vvs Laxman Intimates Bcci Official Says Dont Require Further Hearing -لکشمن نے بی بی سی آئی لوکپال سے کہا,آگے سنوائی کی ضرورت نہیں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

لکشمن نے بی بی سی آئی لوکپال سے کہا,آگے سنوائی کی ضرورت نہیں

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 16 May 2019 08:29 AM IST
وی وی ایس لکشمن
وی وی ایس لکشمن
خبر سنیں
پورو بھارتیہ کرکٹر وی وی ایس لکشمن نے بی بی سی آئی کے نیتکتا ادھیکاری کو سوچت کیا ہے که انہیں حیدرآباد کے مینٹور اور بورڈ کی کرکٹ صلاحکار سمتی(سیئیسی)کا سدسیہ ہونے کی دوہری بھومکا کے کارن ہتوں کے ٹکراووں کے کتھت آروپوں کے سمبندھ میں آگے سنوائی کی ضرورت نہیں ہے۔
وگیاپن
نیائےمورتی جین نے اب اپنا فیصلہ سرکشت رکھا ہے۔ بی بی سی آئی اور شکایت کرتا سنجیو گپتا نے بھی کہا ہے که آگے سنوائی کی ضرورت نہیں ہے۔

لکشمن کے علاوہ دگج سچن تیندولکر نے جین کے سامنے لمبی گواہی دی اور سنوائی کی اگلی تتھی20جون تے کی گئی تھی,جب وکیل انکی طرف سے اپستھت ہوتے۔

پتہ چلا ہے که لکشمن نے سپشٹ کیا ہے که انہیں اپنے بیان میں اور کچھ نہیں جوڑنا ہے۔ اس میں لکھت بیان بھی شامل ہے۔ لکشمن نے اپنے حلف مامے میں صاف کیا تھا که ہتوں کا ٹکراو نہیں ہے۔ انہوں نے سپشٹ کیا که اگر آروپ ثابت ہو جاتے ہیں تو وہ سیئیسی سدسیہ پد سے ہٹ جا ئینگے۔

بی بی سی آئی ویب سائٹ نے نیتکتا ادھیکاری جو که بورڈ کے لوکپال بھی ہیں,کا بیان اپنی ویب سائٹ پر دیا ہے۔ انہوں نے کہا, ‘وی وی ایس لکشمن نے اپنا لکھت بیان سونپ دیا ہے اور کہا ہے که معاملے کا فیصلہ ریکارڈ میں موجود سامگری اور دائر کئے لکھت بیان کے آدھار پر کیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا ہے که انہیں اس معاملے میں آگے سنوائی کی ضرورت نہیں ہے۔’
وگیاپن

Recommended

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا
Dolphin PG

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا

سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو
Astrology Services

سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

باؤنسر کا جواب باؤنسر سے نہیں اپنے کھیل سے دینگے,تیسرے ٹیسٹ سے پہلے آسٹریلیائی دگج کا بیان

چوٹ کے چلتے سٹیو سمتھ کے تیسرے ایشیج ٹیسٹ سے باہر ہونے کے بعد آسٹریلیائی کوچ جسٹن لینگر نے ٹیم کو انگلینڈ کے خلاف برہسپت وار سے شروع ہو رہے میچ میں باؤنسرس کے مقابلے سے بچنے کی تاکید کی ہے۔

21اگست2019

وگیاپن

27گھنٹے بعد پرگٹ ہوئے پی چدمبرم,پریس کانپھرینس کر بتایا خود کو بےگناہ

قریب27گھنٹے بعد کانگریس کے ورشٹھ نیتا پی چدمبرم کانگریس دفتر پہنچ کر پریس کانپھرینس کی۔ جہاں انہوں نے کہا کیINXمیڈیا کیس میں وہ آروپی نہیں ہیں۔

21اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation