Loading...
World Cup 2019: Rishabh Pant To Fly In As Cover For Shikhar Dhawan - World Cup 2019:رشبھ پنت ہو نگے انگلینڈ روانہ,چوٹل شکھر دھون کی لیں گے جگہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

World Cup 2019:رشبھ پنت ہو نگے انگلینڈ روانہ,چوٹل شکھر دھون کی لیں گے جگہ

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 12 Jun 2019 01:27 PM IST
رشبھ پنت
رشبھ پنت -فوٹو: social Media
خبر سنیں
یووا وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت کو چوٹل شکھر دھون کے کور کے روپ میں بھارت کی وشو کپ ٹیم سے جوڑا گیا ہے۔ پنت کا وشو کپ ٹیم میں نہیں چنا جانا چرچا کا وشیہ رہا تھا,کیونکہ وہ پچھلے ایک سال سے شاندار پھارم میں تھے۔ وہ بدھوار کو انگلینڈ پہنچے جا ئینگے۔
وگیاپن
وگیاپن


پنت نیوزی لینڈ کے خلاف میچ سے ایک دن پہلے یہاں پہنچ رہے ہیں,لیکن جب تک ٹیم پربندھن دھون کی باقی ٹورنامینٹ میں اپلبدھتا کو لیکر انتم فیصلہ نہیں کرتا تب تک پنت کو انکے بدلے15سدسیہ ٹیم میں شامل نہیں کیا جا سکتا ہے۔

انگلینڈ دورے پر آئی سی سی کے ایک ادھیکاری کے مطابق ٹیم پربندھن کے آگرہ پر رشبھ پنت کو کور کے طور پر بھارت سے بلایا گیا ہے۔ پنت نے پچھلے ایک سال میں پربھاوشالی پردرشن کیا۔ انہوں نے انگلینڈ اور آسٹریلیا میں ٹیسٹ میچوں میں شتک بھی لگائے تھے۔

سنیل گاوسکر سہت کئی پورو کھلاڑیوں نے دھون کے فٹ نہیں ہو پانے پر انکی جگہ پنت کو ٹیم میں شامل کرنے کی وکالت کی تھی۔ دھون بائیں ہاتھ کے انگوٹھے میں چوٹ کے کارن تین میچوں سے باہر ہو چکے ہیں۔ وہ آسٹریلیا کے خلاف شتکیہ پاری کے دوران چوٹل ہو گئے تھے۔

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکرکٹ سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کرکٹ جگت کی انیہ خبریں جیسے کرکٹ میچلائیو سکور کارڈ,ٹیم اور پلییرس کیآئی سی سی رینکنگآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Cricket News

پتنی کے لئے ٹیم انڈیا کے اس انوبھوی کھلاڑی نے ورلڈ کپ کے دوران توڑاBCCIکا قانون

رویوار کو ویسٹئنڈیج دورے کے لئے بھارتیہ ٹیم کا چین ہونا ہے تب اس سے پہلے ایک بڑی بات سامنے آ رہی ہے,جو بڑے وواد کا روپ لے سکتا ہے۔

21جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation