Loading...
139 Black Spot And 1500 Danger Zone Marked
وگیاپن
وگیاپن

اتراکھنڈ میں حادثوں کا کارن بن رہے139بلیک سپاٹ اور1500ڈینجر جون

نیوز ڈیسک,امر اجالا,دیہرادون Updated Fri, 12 Jul 2019 10:50 AM IST
139 Black Spot and 1500 Danger Zone Marked
-فوٹو:پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
مانسون کے دوران راجیہ کے راشٹریہ و راجمارگوں کے علاوہ سمپرک مارگوں پر ہونے والے حادثوں کو روکنے کے لئے گٹھت ایجینسی نے قوائد شروع کر دی ہے۔ ایجینسی راجیبھر میں چہنت کئے گئے139بلیک سپاٹ و1500ڈینجر جون کے مرمت کاریوں کا جایجا لیگی۔ اپر آیکت پروہن سنیتا سنگھ کا کہنا ہے که ایجینسی کی رپورٹ کے آدھار پر آگے کی کارروائی کی جائیگی۔
وگیاپن
راجیہ میں راشٹریہ راجمارگوں,راجمارگوں و سمپرک مارگوں پر مانسون کے دوران ہونے والے سڑک حادثوں کی روک تھام کے لئے شاسن کے نردیش پر پروہن,پولیس,پی ڈبلیو ڈی سمیت کئی وبھاگوں کے ادھیکاریوں کی ایک سنیکت جانچ ایجینسی کا گٹھن کیا گیا ہے۔ یہ ایجینسی حادثوں کے لحاظ سے راجیہ کے بیحد سنویدنشیل ستھانوں کا جایجا لیگی۔ اپر پروہن آیکت سنیتا سنگھ نے بتایا که ایجینسی139بلیک سپاٹ و1500ڈینجر جون کی جانچ کر رہی ہے جو حادثوں کے لحاظ سے بیحد سنویدنشیل ہیں۔

اسکے علاوہ مانسون سے پہلے ان ستھانوں پر پی ڈبلیو ڈی کی اور سے کرائے گئے ضروری نرمان کاریوں کا بھی جایجا لیا جا رہا ہے۔ کاریہ نہ ہونے کی ستھتی میں رپورٹ شاسن اور پی ڈبلیو ڈی کو بھیجی جائیگی۔ اسکے علاوہ پروتیہ علاقوں میں چلنے والے واہنوں کی فٹنیس کے ساتھ ہی چالکوں کے لائسینس کی جانچ کی جا رہی ہے۔

درگھٹناؤں کی سنکھیا گھٹا,موتوں کا آنکڑا بھی ہوا کم
اپر پروہن آیکت سنیتا سنگھ نے بتایا که غط ورش کی تلنا میں اس ورش سڑک حادثوں کی سنکھیا میں کمی آئی ہے۔ اسکے علاوہ حادثوں میں موتویں کا آنکڑا بھی کم ہوا ہے۔ پچھلے سال چھہ ماہ میں746حادثے ہوئے۔ اس سال یہ آنکڑا705رہا۔ پچھلے سال حادثوں میں480لوگوں کی جان گئی۔ وہیں اس سال اب تک445لوگوں کی موت ہو چکی ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

دیہرادون میں موت کے47مہانے, 10شملہ بائی پاس پر

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

دوستوں نے رات بھر جم کر پی شراب اور کیا ہڑدنگ,اگلی صبح آگ سے جھلسے برآمد ہوئے شو

تحصیل پوڑی کے چورکنڈی گاؤں میں دو دوستوں کی ہتیا کا سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation