Loading...
Affordable Heli Services For Kedarnath Start Today -کیدارناتھ دھام کے لئے ہوائی سیوا دینے کو ہیلی کمپنیاں تیار,ہیلی کاپٹروں نے آج بھری اڑان- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کیدارناتھ دھام کے لئے ہوائی سیوا دینے کو ہیلی کمپنیاں تیار,ہیلی کاپٹروں نے آج بھری اڑان

نیوز ڈیسک,امر اجالا,دیہرادون Updated Thu, 16 May 2019 11:33 AM IST
Affordable Heli services for kedarnath start today
-فوٹو:پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
ڈیجیسیئے کی انومتی کے بعد کیدارناتھ دھام کے لئے ہیلی سیوا شروع کرنے کے لئے کمپنیوں نے تیاری پوری کر لی تھی۔ آجکیدارناتھ کے لئے5کمپنیوں نے ہیلی کاپٹر سیوا شروع کی۔ صبح6:30بجے سے گپتکاشی و انیہ ہیلی پیڈسے دھام کے لئے اڑان بھری گئی۔اس سے بابا کیدارناتھ کے درشن کے لئے جانے والے شردھالوؤں کو ہیلی سیوا کا انتظار ختم ہو گیا۔
وگیاپن
بتا دیں که اتراکھنڈ سمیت انیہ راجیوں سے بڑی سنکھیا میں شردھالو ہیلی سیوا شروع ہونے کی پرتیکشا کر رہے تھے۔ کئی شردھالوؤں نے ایڈوانس بکنگ بھی کرا رکھی تھی۔اتراکھنڈ سول ایوی ایشن ڈیولپمینٹ اتھارٹی(یوکاڈا)کی اور سے ہیلی سیوا کے ٹینڈر پرکریا پوری کرنے کے بعد منگلوار کو ڈیجیسیئے نے ہیلیپیڈوںکا نریکشن کیا تھا۔

اس میں ٹیم نے ہیلیپیڈوں میں سرکشا پربندھ اور ہیلی کاپٹروں کی تکنیکی روپ سے فٹنیس کی جانچ کی۔ مانکوں کے انوروپ کمپنیوں کے انتظام پورے ہوینے پر ڈیجیسیئے نے ہیلی سیوا شروع کرنے کی انومتی دے دی۔ کیدارناتھ دھام کے لئے فاٹا,سی رسی,گپتکاشی ستھت نو ہیلیپیڈوں سے ہیلی سیوا سنچالت ہوگی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Career Plus

سنہرا موقع:اب12ویں کے بعد بھی بن سکیں گے شکشک,ایسے ملیگا موقع,جلدی کریں

اب12ویں کے بعد بھی سیدھے شکشک بننے کا اوسر مل سکےگا۔ راشٹریہ ادھیاپک شکشا پریشد(این سی ٹی ای)نے اپنے نئے انٹگریٹیڈ ٹیچر ایجو کیشن پروگرام(آئیٹیئیپی)کی مانیتا کے لئے اتراکھنڈ کے دروازے کھول دیئے ہیں۔

22مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation