Loading...
Jamrani Dam Project Approved After 43 Years  -کھشکھبر:43سال انتظار کے بعد جمرانی باندھ پریوجنا منظور,یوپی اتراکھنڈ کو ہوگا بڑا فائدہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کھشکھبر:43سال انتظار کے بعد جمرانی باندھ پریوجنا منظور,یوپی اتراکھنڈ کو ہوگا بڑا فائدہ

نیوز ڈیسک/امر اجالا,ہلدوانی Updated Tue, 12 Feb 2019 08:45 AM IST
جمرانی ڈیم
جمرانی ڈیم -فوٹو:امر اجالا فاعل فوٹو
خبر سنیں
بھابر کی لائف لائن جمرانی باندھ پریوجنا کو ورشوں کی جدوجیہد کے بعد انتت: منظوری مل گئی ہے۔ سوموار کو دہلی میں ہوئی کیندریہ جلایوگ کی تکنیکی صلاحکار سمتی نے باندھ پریوجنا کو منظوری دے دی ہے۔ اب پریوجنا نرمان کے لئے وت کا انتظار ہے۔ جمرانی کے لئے کیندر سرکار سے دھنراشی کی مانگ کی گئی ہے۔
وگیاپن
ایس ای سنجے شکل نے بتایا که کیندریہ جلایوگ کے ادھیکاریوں نے11فروری کو ہوئی ٹیئیسی میں باندھ کے سبھی بندؤں اور تکنیکی پہلوؤں کی گہن جانکاری ادھئین کے بعد تکنیکی منظوری دے دی ہے۔ اب باندھ نرمان کی سبھی بادھائیں دور ہو گئی ہیں۔ باندھ کے لئے وتیہ ویوستھا ہوتے ہی باندھ نرمان کا کام شروع ہو جائیگا۔

بتا دیں که ورش1975میں اس پریوجنا کو سیدھانتک سہمتی ملی تھی۔ پریوجنا کے لئے تتکالین لاگت61.25کروڑ روپے منظور کئے گئے۔ اس پریوجنا کے تحت گولا بےراز, 244کمی نہروں,جمرانی کالونی کا نرمان کیا گیا۔ اس میں قریب25.24کروڑ روپے خرچ ہوئے۔ تب سے لگاتار پریوجنا پر کئی آپتیاں لگتی رہیں۔ آپتیوں کا نستارن کرانے میں سنچائی وبھاگ کو43سال بیت گئے۔

جمرانی باندھ پریوجنا کو ٹیئیسی کی منظوری ملنے کے بعد اب باندھ نرمان کی سبھی بادھائیں دور ہو گئی ہیں۔ پریوجنا کو اب وت کا انتظار ہے۔ کیندریہ جلایوگ دوارہ کیندر سرکار اور راجیہ سرکار کو باندھ کی منظوری کے ساتھ ہی باندھ نرمان کے لئے دھن کی ویوستھا کرانے کے لئے پتر بھیج دیا گیا ہے۔ باندھ پریوجنا کے لئے وتیہ ویوستھا کی کسرت تیز ہو گئی ہے۔
-موہن چندر پانڈییہ,مکھیہ ابھینتا سنچائی وبھاگ
وگیاپن
آگے پڑھیں

مودی ردرپر میں گھوشت کر سکتے ہیں کیندریہ پریوجنا

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

اتراکھنڈ: باڑھ اور بھوسکھلن کے سنبھاوت خطرے کو لیکر شاسن نے ان علاقوں میں جاری کی ایڈوائجری

اتراکھنڈ شاسن نے سبھی ضلع ادھیکاریوں کو مانسون سے پہلے آپدا پربندھن سے سمبندھت سبھی طرح کی تیاریوں کرنے کے نردیش دیئے ہیں۔

24اپریل2019

وگیاپن

ہری دوار کے پاس دو ہاتھیوں کی موت,ٹرین کی چپیٹ میں آنے سے گئی جان

شکروار کو ہری دوار کے پاس نندا دیوی ایکسپریس کی چپیٹ میں آنے سے دو ہاتھیوں کی موت کی خبر سامنے آئی ہے۔ ون ادھیکاریوں کا کہنا ہے که یہ حادثہ صبح لگ بھگ5بجے کے قریب ہوا۔ سوچنا ملنے کے بعد ون ادھیکاریوں نے دونوں ہاتھیوں کا پوسٹ مارٹم کیا۔

19اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation