Loading...
Poisonous Liquor Case Main Accused Father And Son Arrested Told All Truth  -شراب کانڈ کے مکھیہ آروپی باپ بیٹا گرفتار,خود بتایا کیسے تیار ہوئی تھی'موت'کی مدرا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

شراب کانڈ کے مکھیہ آروپی باپ بیٹا گرفتار,خود بتایا کیسے تیار ہوئی تھی'موت'کی مدرا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,روڑکی Updated Tue, 12 Feb 2019 04:32 PM IST
پریس کانفرنس کرتے ایس ایس پی جنمیجیہ کھنڈوری
پریس کانفرنس کرتے ایس ایس پی جنمیجیہ کھنڈوری
خبر سنیں
اتراکھنڈ کے ہری دوار اور اتر پردیش کے سہارنپور ضلعے میں100سے ادھک لوگوں کو موت کی نیند سلانے والے شراب کانڈ کے مکھیہ آروپی باپ بیٹے کو بھی پولیس نے بھگوانپر سےگرفتار کر لیا ہے۔ سوموار کو پریس کانفرنس کر ایس ایس پی نے اسکی جانکاری دی۔
وگیاپن
اس دوران انہوں نے بتایا که سردار ہردیو سنگھ پتر سکھوندر اور سکھوندر پتر آشا سنگھ نواسی گرام پنڈین,تھانہ گاگلہیڑی نے خود اپنا گناہ قبول کر لیا ہے۔ انہوں نے یہ شراب کیسے تیار کی تھی اسکی جانکاری بھی دی ہے۔

بتا دیں که,رویوار کو بھی ایس ایس پی جنمیجیہ پربھاکر کھنڈوڑی نے سہارنپور سے شراب خریدکر اتراکھنڈ میں بیچنے کے آروپ میں ایک باپ بیٹے کو گرفتار کیا تھا۔ پولیس ادھیکاریوں کے مطابق,سردار ہردیو سنگھ نے بتایا که پانچ سے چھہ دن پہلے ارجن پتر نارائن سے ایک ڈرم یعنی200لیٹر شراب26000روپے میں خریدی تھی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

اتراکھنڈ میں23پرتیشت بڑھی ماسک نیونتم مزدوری,شرمکوں کو مئی سے ملے گی بڑھی ہئ رقم

اتراکھنڈ میں پانچ سال کے بعد ماسک نیونتم مزدوری میں قریب23پرتیشت کی بوڑھوتری ہوئی ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

ہری دوار کے پاس دو ہاتھیوں کی موت,ٹرین کی چپیٹ میں آنے سے گئی جان

شکروار کو ہری دوار کے پاس نندا دیوی ایکسپریس کی چپیٹ میں آنے سے دو ہاتھیوں کی موت کی خبر سامنے آئی ہے۔ ون ادھیکاریوں کا کہنا ہے که یہ حادثہ صبح لگ بھگ5بجے کے قریب ہوا۔ سوچنا ملنے کے بعد ون ادھیکاریوں نے دونوں ہاتھیوں کا پوسٹ مارٹم کیا۔

19اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation