Loading...
Strong Storm And Hail Storm Alert In Uttarakhand For Next 12 Hours -موسم وبھاگ کی چیتاونی کے بعد دیہرادون میں جھما جھم بارش,اگلے12گھنٹے میں اولاورشٹی کے آثار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

موسم وبھاگ کی چیتاونی کے بعد دیہرادون میں جھما جھم بارش,اگلے12گھنٹے میں اولاورشٹی کے آثار

نیوز ڈیسک,امر اجالا,دیہرادون Updated Thu, 13 Jun 2019 08:36 AM IST
دیہرادون میں دیر رات بارش
دیہرادون میں دیر رات بارش -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
راجدھانی دیہرادون میں بدھوار کی رات قریب پونے دس بجے اچانک آئی بارش نے جہاں گرمی سے راحت دی وہیںآندھی نے شہر کی بتی گل کر دی۔ دیکھتے ہی دیکھتے شہر میں کئی جگہوں پر گھپ اندھیرا چھا گیا۔
وگیاپن
اس دوران ریس کورس میں دو گاڑیوں کے اوپر پیڑ گر گیا۔ وہیں پریم نگر میں بھی ایک بڑا پیڑ گرنے سے نقصان ہونے کی خبر ہے۔ وہیں جھاجھرا میں آندھی سے ودیت لائنوں میں فالٹ آ گیا,جس سے کئی علاقوں کی بجلی گل ہو گئی۔ دیر رات تک پولیس اور آپدا کنٹرول روم میں آندھی بارش سے نقصان ہونے کی خبریں آتی رہیں۔

وہیں,اتراکھنڈ کے زیادہ تر شیتروں میں اگلے12گھنٹوں کے دوران اولاورشٹی اور آندھی چلنے کے آثار ہیں۔ زیادہ تر شیتروں میں بادل چھائے رہ سکتے ہیں۔ کچھ علاقوں میں ہلکی بارش بھی ہو سکتی ہے۔ موسم کیندر ندیشک بکرم سنگھ نے بتایا که17اور18جون کو پردیش کے زیادہ تر شیتروں میں مدھیم بارش کا انومان ہے۔ کچھ علاقوں میں گرج کے ساتھ بوچھاریں پڑ سکتی ہیں۔

راجدھانی دون سمیت آس پاس کے علاقوں میں ہوئی ہلکی بارش سے صبح اور شام کی گرمی سے لوگوں کو کچھ راحت ملی۔ حالانکہ دوپہر کے سمیہ سورج نے قہر برپایا۔ جسکے کارن شہر کا ادھکتم تاپمان39ڈگری ریکارڈ کیا گیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

بدری ناتھ اور ہیمکنڈ صاحب میں بارش

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

لڑکی کو موبائل گیم کی لگی ایسی لت که کھیلتے کھیلتے نو شہر گھوم آئی,پڑھیں پورا معاملہ

ایک لڑکی کو موبائل گیم کی ایسی لت لگی که وہ گیم کھیلتے کھیلتے دیش کے نو شہروں میں گھوم آئی۔ پڑھیے کیا ہے پورا معاملہ...

20جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation