Loading...
Uttarakhand Cm Trivendra Singh Rawat Close Person Audio Clip Viral  -کون ہے یہ شخص...جو قریبی ہونے کا دعویٰ کر‘بیچ’رہا مکھیہ منتری کا نام؟ سنئے ڈیو... - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کون ہے یہ شخص...جو قریبی ہونے کا دعویٰ کر‘بیچ’رہا مکھیہ منتری کا نام؟ سنئے ڈیو...

راکیش کھنڈوڑی,امر اجالا,دیہرادون Updated Thu, 16 May 2019 05:06 PM IST
Uttarakhand CM Trivendra singh rawat close person audio clip viral 
-فوٹو:پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
اتراکھنڈ کےمکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت,جن کی چھوی کسی بھی طرح کے دباوٴ کے آگے بنا کسی تارکک وجہ کے نہیں جھکنے کی ہے,انکا قریبی ہونے کا دعویٰ کرنے والا ایک شخص ان سے کچھ بھی کروا لینے کا دم بھرتا ہے۔
وگیاپن
ان دنوں سوشل میڈیا میں وائرل ہو رہے ایسے ایک سے ادھک ڈیو میں ریکارڈ وارتالاپ میں یہ شخص اس انداز میں بات کر رہا ہے,جیسے سرکار,مکھیہ منتری نہیں,وہ چلا رہا ہے۔ اسکی زبان پر لگام نہیں ہے,اسکی باتوں کا لبولواب یہ که وہ مکھیہ سے جب چاہے,جو چاہے کام کرا لیتا ہے۔

وہ دعویٰ کر رہا ہے که اسی کے پربھاؤ سے ایک ورشٹھ آئی پی ایس افسر کی اہم پد پر نیوکتی ہوئی۔ اسی نے دھیریندر پنوار کو مکھیہ منتری کا اوئیسڈی بنوایا۔ بات چیت میں وہ کوئی سودا پکا کرنے کے لئے وارتا کر رہے ویکتی کی مکھیہ منتری سے ملاقات کرانے کا دعویٰ بھی کر رہا ہے۔

وگیاپن
آگے پڑھیں

کئی حیران کرنے والی باتیں آئیں سامنے

وگیاپن

Recommended

انورٹس یونیورسٹی میں'ابھرچی'سے نکھاری جاتی ہے چھاتروں کی پرتبھا
Invertis university

انورٹس یونیورسٹی میں'ابھرچی'سے نکھاری جاتی ہے چھاتروں کی پرتبھا

سمسیا کیسے بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپیے میں
Astrology

سمسیا کیسے بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپیے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

ماؤوادی خیم سنگھ سے اب اتراکھنڈ پولیس کریگی پوچھ تاچھ,بی وارنٹ داخل کرنے کی تیاری

اتر پردیش اے ٹی ایس کے ہتھے چڑھے50ہزار کے انعامی ماؤوادی خیم سنگھ بورا سے پوچھ تاچھ کے لئے ڈی آئی جی نے پولیس ٹیم کو بریلی اور لکھنؤ بھیجا ہے۔

18جولائی2019

وگیاپن

بجلی چوری روکنے کے لئے مودی سرکار کا میگا پلان تیار

بجلی چوری روک کر24گھنٹے بجلی سپلائی کرنے کا بڑا پلان نریندر مودی سرکار نے تیار کیا ہے۔ خبروں کی مانے تو مودی سرکار3سطریہ پلان میں ایماندار بجلی گاہکوں کو24گھنٹے بجلی سپلائی کریگی۔

18جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation