Loading...
Uttarakhand Cm Trivendra Singh Rawat Close Person Audio Clip Viral  -کون ہے یہ شخص...جو قریبی ہونے کا دعویٰ کر‘بیچ’رہا مکھیہ منتری کا نام؟ سنئے ڈیو... - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کون ہے یہ شخص...جو قریبی ہونے کا دعویٰ کر‘بیچ’رہا مکھیہ منتری کا نام؟ سنئے ڈیو...

راکیش کھنڈوڑی,امر اجالا,دیہرادون Updated Thu, 16 May 2019 05:06 PM IST
Uttarakhand CM Trivendra singh rawat close person audio clip viral 
-فوٹو:پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
اتراکھنڈ کےمکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت,جن کی چھوی کسی بھی طرح کے دباوٴ کے آگے بنا کسی تارکک وجہ کے نہیں جھکنے کی ہے,انکا قریبی ہونے کا دعویٰ کرنے والا ایک شخص ان سے کچھ بھی کروا لینے کا دم بھرتا ہے۔
وگیاپن
ان دنوں سوشل میڈیا میں وائرل ہو رہے ایسے ایک سے ادھک ڈیو میں ریکارڈ وارتالاپ میں یہ شخص اس انداز میں بات کر رہا ہے,جیسے سرکار,مکھیہ منتری نہیں,وہ چلا رہا ہے۔ اسکی زبان پر لگام نہیں ہے,اسکی باتوں کا لبولواب یہ که وہ مکھیہ سے جب چاہے,جو چاہے کام کرا لیتا ہے۔

وہ دعویٰ کر رہا ہے که اسی کے پربھاؤ سے ایک ورشٹھ آئی پی ایس افسر کی اہم پد پر نیوکتی ہوئی۔ اسی نے دھیریندر پنوار کو مکھیہ منتری کا اوئیسڈی بنوایا۔ بات چیت میں وہ کوئی سودا پکا کرنے کے لئے وارتا کر رہے ویکتی کی مکھیہ منتری سے ملاقات کرانے کا دعویٰ بھی کر رہا ہے۔

وگیاپن
آگے پڑھیں

کئی حیران کرنے والی باتیں آئیں سامنے

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی دوش نوارن پوجا(03جون2019,سوموار)
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی دوش نوارن پوجا(03جون2019,سوموار)

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Dehradun

نیشنل باسکیٹبال کھلاڑی وبھا پانڈے کا ندھن,میکس اسپتال میں لی انتم سانس

اتراکھنڈ کی وہیل چیئر باسکیٹبال مہلا ٹیم کی کھلاڑی وبھا پانڈے کا ندھن ہو گیا ہے۔

20مئی2019

وگیاپن

مدھیہ پردیش: خطرے میں کانگریس,کیا گر جائیگی کمل ناتھ سرکار

مدھیہ پردیش میں خطرے میں کانگریس۔ کیا گر جائیگی کمل ناتھ سرکار?دیکھیئے کیا ہے پورا معاملہ؟

20مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation