Loading...
Agreement Between Dda And Himachal Government, Delhi Gives Land, Instead Of Getting Water -ڈی ڈی اے اور ہماچل سرکار کے بیچ ہوا قرار,دہلی نے�دی زمین,بدلے میں ملیگا پانی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ڈی ڈی اے اور ہماچل سرکار کے بیچ ہوا قرار,دہلی نےدی زمین,بدلے میں ملیگا پانی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 12 Jul 2019 04:33 AM IST
DDA
DDA
خبر سنیں
دہلی وکاس پرادھیکرن(ڈی ڈی اے)نے نئی کالونیوں اور وکاس شیتروں کے لئے مصیبت بنی پانی کی سمسیا کا سمادھان نکال لیا ہے۔ ڈی ڈی اے نے ہماچل پردیش سرکار سے قرار کیا ہے۔ اسکے تحت دوارکا میں ہماچل پردیش کے نئے بھون کو لیکر ڈی ڈی اے نے بھومی کی پہچان کی ہے۔ اسکے بدلے میں ہماچل پردیش دہلی کو اترکت پانی کا حصہ دیگا۔ اس پانی کو دہلی جل بورڈ کے ذریعے ڈی ڈی اے اپنی کالونیوں اور وکاس شیتروں میں آپورتی کریگا۔
وگیاپن
نئی دہلی کے منڈی ہاؤس ستھت ہماچل بھون میں برہسپت وار کو ڈی ڈی اے اور ہماچل سرکار کے پرتندھیوں کے بیچ ہوئی بیٹھک میں یہ فیصلہ لیا گیا۔ ڈی ڈی اے کے ایک ورشٹھ ادھیکاری نے بتایا که یہ قرار دہلی اور ہماچل دونوں کے لئے ہتکاری رہیگا۔ ہماچل پردیش کی مانگ ہے که انکے یہاں سے دہلی آنے والے لوگوں کے لئے ایک اور بھون کی آوشیکتا ہے۔ اب تک اسکے لئے ہماچل بھون ہے۔ ڈی ڈی اے نے انکے پرستاؤ کو منظور کرتے ہوئے دوارکا علاقے میں ایک بھومی کی پہچان کی ہے,جس کا پرستاؤ بیٹھک کے دوران ہماچل پردیش سرکار کو سونپ بھی دیا ہے۔

انہوں نے بتایا که ڈی ڈی اے ہماچل پردیش سرکار کی آوشیکتاؤں کو پورا کرنے کے لئے بھومی اپلبدھ کرائیگا۔ اسکے بدلے میں ہماچل پردیش سے دہلی کو ملنے والے پانی میں اترکت حصہ ملیگا۔ اس اترکت حصے کو نئی کالونیوں اور وکاس شیتروں تک پہنچانے کی جمیواری دہلی جل بورڈ کو دی گئی ہے۔ انہوں نے بتایا که باہری دہلی شیتروں میں ڈی ڈی اے نئی کالونیوں پر کام کر رہا ہے۔ نریلا جیسے کچھ علاقوں میں پانی کو لیکر بھی سمسیا ہے۔ کافی لمبے سمیہ سے اسے لیکر ڈی ڈی اے یوجنا میں لگا ہوا تھا۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

دہلی میں باڑھ کا خطرہ,وارننگ لیول کو پار کر گیا پانی,کیجریوال نے بلائی بیٹھک

دہلی میں بڑھ رہے باڑھ کے خطروں کے مد نظر سوموار کو سرکار کی اچستریہ بیٹھک کے بعد مکھیہ منتری اروند کیجریوال نے پریس کانفرنس میں راجدھانی کے لوگوں کو سترک رہنے کی صلاح دی۔

19اگست2019

وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation