Loading...
Aparajita 100 Million Smiles Programme Of Amar Ujala In Indus Valley School -اپراجتا 100ملین سمائلس کا آیوجن,سوشل نیٹ ورکنگ سائٹس کے سنیمت استعمال کی صلاح- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اپراجتا 100ملین سمائلس کا آیوجن,سوشل نیٹ ورکنگ سائٹس کے سنیمت استعمال کی صلاح

امر اجالا بیورو,نوئیڈا Updated Thu, 16 May 2019 05:30 AM IST
اپراجتا100ملین سمائلس کا آیوجن
اپراجتا100ملین سمائلس کا آیوجن -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
سیکٹر 62ستھت انڈس ویلی پبلک سکول میں بدھوار کو امر اجالا‘اپراجتا 100ملین سمائلس’کے تحت پولیس کی پاٹھشالا کا آیوجن کیا گیا۔ ایس پی کرائم اےکے سنگھ نے چھاتر چھاتراؤں کو سائبر اپرادھ سے بچنے کے ٹپس دیئے۔ چھاتر چھاتراؤں نے بھی ایس پی کرائم سے کئی سوال کئے۔ قریب ایک گھنٹے تک چلے کاریہ کرم میں300سے ادھک چھاتر چھاترائیں شامل ہوئے۔
وگیاپن
وگیاپن
اس سے پہلے سکول کی ڈایریکٹر نہارکا سنگھ و پرنسپل شکھا شرما نے ایس پی کرائم کا سواگت کیا۔ ایس پی کرائم نے بچوں سے کہا که بھوشیہ میں بھی سائبر کرائم بڑھنے کی سنبھاونائیں ہیں۔ سبھی چیزیں آن لائن ہو رہی ہیں اور ایک کلک پر اپلبدھ ہیں۔ اس کارن تھوڑی سی لاپرواہی آپ کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

انہوں نے چھاتر چھاتراؤں سے کہا که موبائل کا استعمال صحیح پرپریکشیہ میں کریں۔ سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ کو سنیمت طریقے سے استعمال کریں۔ انہوں نے کہا که بینک کھاتے اور اے ٹی ایم کا ڈٹیلس کسی کو بھی نہ دیں۔ جہاں بھی ڈیبٹ کارڈ کا استعمال کریں,وہاں سجگ رہیں۔ بینک کبھی بھی آپ سے فون پر جانکاری نہیں مانگتے ہیں۔ اے ٹی ایم سے پیسے نکالنے میں بھی سترک رہیں۔

جس اے ٹی ایم پر گارڈ اپلبدھ ہو,وہاں سے پیسے نکالنے کا پریاس کریں۔ بنا گارڈ والے اے ٹی ایم سے پیسے نکالنے سے بچیں۔ ایسے اے ٹی ایم پر سرکشا کے ساتھ کھلواڑ کی آشنکا بنی رہتی ہے۔ کاریہ کرم میں قریب تیس سے ادھک چھاتر چھاتراؤں نے ایس پی کرائم سے سوال کئے۔

چھاتر چھاتراؤں نے کہا...

سائبر اپرادھ سے بچنے کے لئے کئی ٹپس دیئے گئے۔ یہ میرے کام آئیگا۔ مجھے کاریہ کرم سے ویکتیگت طور پر کافی لابھ ہوا ہے۔
شردھا,چھاترا

سوشل سائٹ کے گروپ ایڈمن کے بارے میں جانکاری ملی که اگر غلط پوسٹ کرنے والوں پر بغیر گروپ ایڈمن کے کارروائی ہو سکتی ہے۔
ابھیشیک,چھاتر

مجھے سائبر ٹرول کرنے والوں کے بارے جاننے کی جگیاسا تھی,ٹرول کرنے والے آپکے وچار پر حملہ کرتے ہیں۔ آپ انہیں بلاک کر سکتے ہیں۔
-نشانت,چھاتر

اے ٹی ایم سے پیسے نکالنے کی جانکاری کاریہ کرم میں ملی۔ یہ بہت اچھا تھا۔ اب میں پیسے نکالنے جاؤنگی تو ان ٹپس کا دھیان رکھونگی۔
-سودامنی,چھاترا

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

مٹھ بھیڑ میں پکڑے گئے بدمعاشوں نے4سال میں کی200لوٹ,ایسے دیتے تھے واردات کو انجام

شنیوار رات گروہ سرغنہ سہت دو بدمعاش مٹھ بھیڑ ہوئے تھے گھائل,رویوار تڑکے گھائلوں سے پوچھ تاچھ میں دو سنار سمیت تین گرفتار

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation