Loading...
Chief Minister Arvind Kejriwal Visits In Cow Shelter Delhi -جو گائے کے نام پر ووٹ مانگتے ہیں,انہیں چارہ بھی دینا چاہئیے:کیجریوال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

جو گائے کے نام پر ووٹ مانگتے ہیں,انہیں چارہ بھی دینا چاہئیے:کیجریوال

بھاشا,دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 09:02 PM IST
Arvind Kejriwal
Arvind Kejriwal
خبر سنیں
مکھیہ منتری اروند کیجریوال نے شکروار کو کہا که جو لوگ گائے کے نام پر ووٹ مانگتے ہیں انہیں انکے لئے چارہ بھی اپلبدھ کرانا چاہئیے۔
وگیاپن
انہوں نے یہ ٹپنی تب کی جب انہیں بوانا کے دورے میں بتایا گیا که بھاجپا کے نیترتو والی ایم سی ڈی نے دو سال سے علاقے میں ایک گوشالہ کو فنڈ جاری نہیں کیا ہے۔

وکاس منتری گوپال رائے کے ساتھ مکھیہ منتری نے اتر پچھم ضلعے میں بوانا میں دہلی سرکار تتھا نگر نگم کے وت پوشت‘شری کرشن گوشالہ’’کا دورہ کیا۔ گوشالہ کے دورے کے بعد کیجریوال نے پترکاروں سے کہا که عام آدمی پارٹی گائے کے نام پر ووٹ نہیں مانگتی۔

گوشالہ کے پرتندھیوں نے مکھیہ منتری کو بتایا که بھاجپا شاست ایم سی ڈی نے دو ورشوں سے اپنے حصے کے فنڈ جاری نہیں کئے ہیں۔ اسکی وجہ سے انہیں دقتیں آ رہی ہیں۔ کیجریوال نے دعویٰ کیا که دہلی سرکار نے گوشالہ کو اپنے حصے کی ندھی جاری کر دی ہے لیکن ایم سی ڈی نے ابھی تک اپنا حصہ نہیں دیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

ورمالا کے بعد دلہن کو لگی گولی,اسپتال سے لوٹ کر لئے سات پھیرے

راجدھانی کے شکرپر میں شادی سماروہ کے دوران خوشی مییں فائرنگ کے دوران ایک گولی دلہن کے پیر میں جا لگی۔

19جنوری2019

وگیاپن

کھشکھبر: اب یہاں لڑکیوں کی پڑھائی ہوگی مفت اور جیو کے گراہک بھی ہو جائیں خوش

'کھشکھبر'میں پہلی خبر راجستھان کی لڑکیوں کے لئے ہے جنہیں کالج میں مفت میں پڑھائی کرنے کا موقع مل رہا ہے۔ ایک اچھی خبر ریلائنس جیو کے یوجرس کے لئے بھی ہے۔

19جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation