Loading...
Delhi Got Grade 4 In First Performance Grading   -سکولوں کا ہال پہلی پرپھارمینس گریڈنگ میں دہلی کو ملا گریڈ 4,رپورٹ میں خلاصہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سکولوں کا ہال پہلی پرپھارمینس گریڈنگ میں دہلی کو ملا گریڈ 4,رپورٹ میں خلاصہ

سیما شرما,نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 06:55 AM IST
delhi got grade 4 in first performance grading  
-فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
دیش میں اتر پردیش اور جموں کشمیر کے سکولوں کا پردرشن سب سے خراب ہے,جبکہ گجرات,چنڈیگڑھ اور کیرل کے سکولوں کا پردرشن سب سے اچھا ہے۔
وگیاپن
اسکا خلاصہ کیندریہ مانو سنسادھن وکاس منترالیہ دوارہ راجیوں کی سکولی شکشا کی گنوتا میں سدھار کے لئے جاری پہلی پرپھارمینس گریڈنگ انڈیکس2017-18کی رپورٹ سے ہوا ہے۔ اسکے مطابق,ہریانہ و پنجاب کو گریڈ دو,ہماچل پردیش و اتراکھنڈ کو گریڈ تین تو دہلی کو گریڈ چار کی شرینی ملی ہے۔

منترالیہ نے70بندؤں کے پیمانے پر آدھارت پرپھارمینس گریڈنگ انڈیکس(پی جی آئی)رپورٹ کو2018سے تیار کرنے کی شروعات کی ہے۔ منترالیہ نے ان بندؤں کے آدھار پر سبھی راجیوں سے آن لائن جانکاری مانگی تھی اور انکی سوچنا پر2017-18کی رپورٹ تیار کی گئی۔ راجیوں کی شکشا ویوستھا کے پردرشن کو چھہ گریڈ میں وبھاجت کیا گیا تھا جوکہ1000سے551ویٹیج پر آدھارت تھا۔

1000-851کے ویٹیج میں کوئی راجیہ شامل نہیں ہو سکا ہے کیونکہ انکی پرپھارمینس1000-851ویٹیج کے مانکوں کو پوری نہیں کرتی۔ چنڈیگڑھ,گجرات و کیرل کو801-851کا ویٹیج یا گریڈ ایک کی شرینی ملی ہے۔ ہریانہ و پنجاب کو751-800ویٹیج کے ساتھ گریڈ دو,ہماچل و اتراکھنڈ کو گریڈ تین سنگ701-750ویٹیج,دہلی کو گریڈ چار کے ساتھ651-700ویٹیج اور جموں کشمیر و اتر پردیش کو گریڈ پانچ کے ساتھ601-650کا ویٹیج ملا ہے۔

رپورٹ کی مہتوپورن باتیں
-چنڈیگڑھ میں آن لائن بھرتی پرکریا بیحد پاردرشی ہے
-دہلی میں سیکنڈری سکولوں میں سبھی وشیوں کے شکشک اپلبدھ ہے
-ہریانہ سومولیانکن کی پرنالی,گنوتا بڑھانے کی یوجنا میں آگے ہے
-جموں کشمیر میں پرائمری سکولوں کو پاٹھیہ کرم سے جڑی سامگری اپلبدھتا بہتر ہے
-ہماچل پردیش میں نونوی و دسویں ککشا کے چھاتروں کو روزگار سے جوڑ نے کے مقصد سے ووکیشنل کورس کرائے جا رہے ہیں
-اتر پردیش کے سکولوں میں مڈ ڈے میل لکشیہ سے بھی بہتر ڈھنگ سے مہیا کروایا جا رہا ہے
-اتراکھنڈ نے پی پی پی ماڈل اور سیئیسار ماڈل پر پیسہ جٹانے کا کام بہتر ڈھنگ سے کیا ہے
وگیاپن
آگے پڑھیں

گنوتا(کوالٹی):کل سکور180 

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

آٹھ ماہ پہلے رچی تھی ڈا.مہیش شرما کو بلیک میل کرنے کی سازش,چناؤ کے کارن مارچ میں کرائی ملاقات

کیندریہ منتری ڈا.مہیش شرما کو بلیک میل کرنے کی پلاننگ لگ بھگ آٹھ مہینے سے چل رہی تھی,لیکن لوک سبھا چناؤ میں ڈا.مہیش شرما کی ویستتا کے کارن مارچ کو چنا گیا

18مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation