Loading...
Ira Group's Runaway Director Arrested -ارا گروپ کا بھگوڑا ندیشک گرفتار,کروڑوں کی ٹھگی کا آروپ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ارا گروپ کا بھگوڑا ندیشک گرفتار,کروڑوں کی ٹھگی کا آروپ

امر اجالا بیورو,نئی دہلی Updated Wed, 24 Jul 2019 06:23 AM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر -فوٹو: Social media
خبر سنیں
کئی لوگوں سے ٹھگی کے معاملے میں ارا گروپ کے فرار ندیشک کو پولیس نے منگلوار کو گرفتار کر لیا۔ آروپی سمت بھڑانا کی کنسٹرکشن کمپنی نے مکان دینے کا وعدہ کر کئی لوگوں سے کروڑوں روپے کی ٹھگی کی ہے۔
وگیاپن
دکشن جلا پولیس اپایکت وجے کمار نے بتایا که شکایت پر کمپنی کی اور سے خریداروں کو جمع رقم کے چیک تھما دیئے گئے۔ لیکن سبھی چیک باؤنس ہو گئے۔ اس معاملے میں کمپنی کی اور سے ندیشک سمت بھڑانا عدالت میں پیش نہی ہوا۔

اپریل میں ساکیت کورٹ نے چار معاملوں میں اسے بھگوڑا گھوشت کر سیار پارک تھانے میں چار مقدمے درج کرنے کے آدیش دیئے۔ اسی طرح گریٹر کیلاش 1تھانے میں بھی چار معاملے درج ہوئے۔ تبھی سے پولیس سمت کی تلاش کر رہی تھی۔

پولیس پکڑے گئے آروپی سے پوچھ تاچھ کر معاملے کی چھان بین کر رہی ہے۔ پولیس اپایکت نے بتایا که سیار پارک تھانے میں معاملے درج ہونے کے بعد پولیس نے آروپی کی تلاش شروع کر دی۔ پولیس نے دہلی این سی آر ستھت اسکے ٹھکانوں پر دبش دی۔

چھان بین کے دوران پولیس کو پتہ چلا که آروپی کا دفتر نوئیڈا میں ہے۔ لیکن وہ وہاں سے بھی لاپتہ ہو گیا تھا۔ اس بیچ آروپی سمت بھڑانا لگاتار اپنی لوکیشن بدلتا رہا۔

ٹیکنیکل سرولانس و انیہ لوگوں سے پوچھ تاچھ کے بعد پولیس نے منگلوار کو دکشن دہلی کے سروودیہ اینکلیو سے آروپی سمت بھڑانا کو دبوچ لیا۔

پولیس آروپی سے پوچھ تاچھ کر اس بات کا پتہ لگانے کا پریاس کر رہی ہے که آروپی اور اسکی کمپنی نے کتنے لوگوں کے ساتھ ٹھگی کی ہے۔ پولیس بدھوار کو آروپی سمت کو سمبندھت عدالت میں پیش کریگی۔
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

دہلی این سی آر سے بارش سے موسم سہاونا,لوگوں کو ملی راحت

رویوار کے دہلی این سی آر میں جھما جھم بارش سے موسم سہاونا ہو گیا ہے۔ صبح سے ہی بادل چھائے رہنے کے بعد بارش سے لوگوں کو کافی راحت ملی ہے۔

25اگست2019

وگیاپن

بھاجپا نیتا ارن جیٹلی پنچتتو میں ولین,بیٹے روہن نے دی مکھاگنی

پورو وت منتری اور بھاجپا کے دگج نیتا ارن جیٹلی رویوار کو اننت سفر کے لئے روانہ ہو گئے۔ دہلی کے نگم بودھ گھاٹ پر انکا انتم سنسکار ہوا۔ اس دوران بھاجپا کے سبھی بڑے نیتا,کاریہ کرتا اور پرجن موجد رہے۔

25اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation